  • 21. Data: 2020-02-21 19:19:46
    Temat: Re: Niekierowane przejście na dwujezdniowej
    Od: 5673<8...@i...invalid>

    Shrek w
    <news:5e4ed1b7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A że nie da się wyprzedzić, bo pasa nie idzie zmienić

    Zielony głupku. od kiedy wyprzedzanie, na dwupasowej w jednym kierunku
    jezdni, wymaga zmiany pasa?

    Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tym.

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2020-02-21 23:10:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.02.2020 o 18:47, t-1 pisze:

    > Ciężarówek na świecie nie ma.

    Ciężarówki nie mają potrzeby jeżdzić w mieście lewym pasem.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2020-02-22 12:27:50
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-21 o 23:10, Shrek pisze:

    > Ciężarówki nie mają potrzeby jeżdzić w mieście lewym pasem.

    Nawet jak będą skręcać w lewo?
    Zostań przy pierdoleniu jaki to pis zły bo twoją żonę zwolnił
    z pracy.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2020-02-22 12:47:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2020 o 12:27, RadoslawF pisze:

    > Nawet jak będą skręcać w lewo?

    To sobie skręcą. Nie wiem jak na twojej wsi, ale u nas autobusy nie mają
    problemów z manewrami. Może dlatego, że nie wszyscy kierowcy to chujki
    co nie widzą dalej niż swój koniec nosa.

    > Zostań przy pierdoleniu jaki to pis zły bo twoją żonę zwolnił
    > z pracy.

    A na chuj piszesz o tym na grupę samochody?

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2020-02-22 18:57:32
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-22 o 12:47, Shrek pisze:

    > To sobie skręcą. Nie wiem jak na twojej wsi, ale u nas autobusy nie mają
    > problemów z manewrami. Może dlatego, że nie wszyscy kierowcy to chujki
    > co nie widzą dalej niż swój koniec nosa.

    Poza autobusami u nas jeżdżą też inne duże pojazdy.
    Może dlatego ze to miasto a nie twoja wieś.

    > A na chuj piszesz o tym na grupę samochody?

    Jak ty piszesz to dobrze, jak ktoś pisze to źle.
    Kiedyś na to mówiono moralność Kalego, dzisiaj moralność
    trolla internetowego.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2020-02-22 19:14:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2020 o 18:57, RadoslawF pisze:

    > Poza autobusami u nas jeżdżą też inne duże pojazdy.
    > Może dlatego ze to miasto a nie twoja wieś.

    I sobie doskonale dają radę.

    > Jak ty piszesz to dobrze, jak ktoś pisze to źle.

    Na samochodach? Bo zakładam że jednak na prawie albo pręgierzu. A jeśli
    popełniłem takiego offtopa to przepraszam. Natomiast ciekawi mnie jak ty
    powiązałeś temat przejść dla pieszych ze zwalnianiem kobiet na urlopach
    macierzyńskich przez agencje rządowe?

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2020-02-22 20:07:24
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Na samochodach?

    Ty jednak jesteś IDIOTA z urodzenia.

    Zgadnij głupi ciulu, kto to napisał

    > Bo zakładam że jednak na prawie albo pręgierzu.

    Taaa,

    > A jeśli popełniłem takiego offtopa

    To nie był offtop, i dobrze to wiesz.

    > to przepraszam.

    Nie przepraszaj, tylko wypierdalaj "zabójco pieszych"

    > Natomiast ciekawi mnie jak ty
    > powiązałeś temat przejść dla pieszych ze zwalnianiem kobiet na urlopach
    > macierzyńskich przez agencje rządowe?

    Przecież to ty IDIOTO o "ciężarowkach" w wątku o przejściach pierwszy
    napisałeś...

    --
    'Tom N'

  • 28. Data: 2020-02-22 20:46:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-02-22 o 19:14, Shrek pisze:

    > I sobie doskonale dają radę.

    Bo żaden idiota nie zakazuje im wjechać na lewy pas
    ani nie pisze że nie maja potrzeby tam wjechać.

> [...]
    > popełniłem takiego offtopa to przepraszam. Natomiast ciekawi mnie jak ty
    > powiązałeś temat przejść dla pieszych ze zwalnianiem kobiet na urlopach

    Osoba piszącego (czyli twoja) je powiązała.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2020-02-23 06:54:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2020 o 20:46, RadoslawF pisze:

    > Bo żaden idiota nie zakazuje im wjechać na lewy pas
    > ani nie pisze że nie maja potrzeby tam wjechać.

    Nikt nie zakazuje - przeczytaj jeszcze raz dokładnie jaką szerokość
    zaproponowałem, potem przeczytaj jaką szerokośc może mieć pojazd,
    porównaj i napisz co ci wyszło. Po prostu prawy byłby szerszy i tam
    byłoby mu wygodniej.

    > Osoba piszącego (czyli twoja) je powiązała.

    A możesz kretynie napisać co to ma wspólnego z tematem i co chciałeś
    osiągnąć wyciągając taki argument?

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-02-23 12:33:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-20 21:05, Mateusz Viste wrote:

    > Skutek uboczny taki, że przy byle kraksie zrobi się zator, bo ludzie
    > nie będą w stanie sprawnie omijać wraku.
    >
    > Generalnie rzecz biorąc, regulowanie ruchu poprzez pogarszanie jakości
    > drogi uważam za takie sobie. Od tego powinny być stosowne akcesoria
    > edukacyjne w postaci kamer i radarów, które cierpliwie uczyłyby
    > kierowców zasad kulturalnego współżycia drogowego. I to nie jest żaden
    > problem techniczny, bo technologię mamy już od parudziesięciu lat...
    > Problem jest li tylko natury politycznej, a ściślej woli politycznej, a
    > konkretniej jej braku.

    Bicze, bicze by się przydały ....

    .... do pisania na niusy