  • 1. Data: 2010-12-05 15:30:03
    Temat: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    1.) UPC zastąpiła TV-Trwam telewizją TVN-Religia.

    2.) Potem usunęła PLANETE (ciekawe dokumenty historyczno-społeczne
    zachęcające do myślenia).

    3.) Potem usunęła Discovery-WORLD (no tak, znajomosc HISTORII
    "szkodzi").

    What next?

    Najlepiej zostawić tylko 2 kanały:

    1.) "TVN JEDYNA PRAWDA NAJPRAWDZIWSZA"

    2.) "TVN & Polsat ZAJEBISTA ROZRWYKA"

  • 2. Data: 2010-12-05 16:02:27
    Temat: Re: UPC usuwa kanały tv wedle klucza POLITYCZNEGO?
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Xian Mi Mao pisze:
    > 1.) UPC zastąpiła TV-Trwam telewizją TVN-Religia.

    Kiedy? Ja mam oba...

    > 2.) Potem usunęła PLANETE (ciekawe dokumenty historyczno-społeczne
    > zachęcające do myślenia).

    Kiedy? Ja nadal mam

    > 3.) Potem usunęła Discovery-WORLD (no tak, znajomosc HISTORII
    > "szkodzi").

    Discovery World samo z siebie zmieniło nazwę na TLC i pod nową nazwą
    dalej jest w UPC.
    Co do programów historycznych, obecnie w UPC jest TVP Historia, History,
    History HD oraz Discovery Historia - ten program doszedł.

    > What next?

    Jeszcze jakieś fałszywe fakty i wyciągnięte z nich wnioski?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 3. Data: 2010-12-05 16:17:46
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    pawell32 pisze:

    > jesteś pewnien? to nie wcześniejsze Travel and Leaving?

    Nie jestem pewien. Jeden z 4 discovery zmienił nazwę na tlc, a pozostałe
    są nadal.
    Tak czy siak gość wyssał z palca rewelacje...

  • 4. Data: 2010-12-05 16:18:53
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

> [...]

    > dalej jest w UPC.

    jesteś pewnien? to nie wcześniejsze Travel and Leaving?

    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-12-05 17:46:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Discovery World samo z siebie zmieniło nazwę na TLC i pod nową nazwą
    > dalej jest w UPC.
    w upc jest TLC, w podstawie (analog) a d. World w cyfrówce. ( tak
    widziałem w ofercie - niemam, niech ktoś potwierdzi kto ma)
    ToMasz

  • 6. Data: 2010-12-05 18:03:11
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 5 Gru, 17:02, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote:

    > Kiedy? Ja mam oba...

    > Kiedy? Ja nadal mam

    > Discovery World samo z siebie zmieni o nazw na TLC

    Wcale nie, TLC to powstał z Travel Discovery. Discovery-World istnieje
    nadal.

    > Co do program w historycznych, obecnie w UPC jest TVP Historia, History,
    > History HD oraz Discovery Historia - ten program doszed .

    Tak ale Ty piszesz może o platformie cyfrowej, a nie o liście kanałów
    ANALOGOWYCH w tej kablówce?

  • 7. Data: 2010-12-05 18:19:23
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On 5 Gru, 17:17, Jan Rudziński <j...@g...pl> wrote:
    > Tak czy siak gość wyssał z palca rewelacje...

    Chodzi o repertuar kanałów w paśmie ANALOGOWYM!
    Analogowe jest najbardziej popularne.
    Powiedzmy sobie szczerze, korzystanie z dekoderów cyfrowych w
    kablówkach to wąski margines jak na razie, dla jakichś elektroników-
    hobbystów...

    Dla celów SZEROKIEJ propagandy wciąż jedynie się nadaje pasmo
    analogowe!

  • 8. Data: 2010-12-05 20:32:58
    Od: Wojciech <v...@g...pl>

    W dniu 2010-12-05 19:19, Xian Mi Mao pisze:

    > Powiedzmy sobie szczerze, korzystanie z dekoderów cyfrowych w
    > kablówkach to wąski margines jak na razie, dla jakichś elektroników-
    > hobbystów...

    Sorki, wąski margines to był może dwa-trzy lata temu. Teraz ludzie
    kupują już tylko praktycznie lcd lub plazmy, a ponieważ analogowy obraz
    na dużych telewizorach zazwyczaj jest tragicznie słaby, więc większość z
    tych co ma nowe telewizory przechodzi na kablówkę cyfrową.

    Patrząc po mojej rodzinie i ludziach w pracy to cyfrową wersję ma ok.
    30-40%. Pewnie moi znajomi nie są reprezentatywni, jednak obecnie
    pisanie o wąskim marginesie to jednak przesada.

  • 9. Data: 2010-12-05 20:43:17
    Od: Wojciech <v...@g...pl>

    Aż zaciekawiło mnie ile procentowo może być abonentów cyfrowej kablówki
    i znalazłem coś takiego:
    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/upc-ma-330-tys-
    klientow-telewizji-cyfrowej

    332,8 tys. cyfrowej z 1,017 tys całości - więc już ponad 30%.

  • 10. Data: 2010-12-06 08:54:16
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sorki, wąski margines to był może dwa-trzy lata temu.

    Nadal jest niewiele większy. Oczywiście odsetek rośnie, ale
    nie w takim tempie jak Ci się wydaje :-).

    > Teraz ludzie kupują już tylko praktycznie lcd lub plazmy,

    Bo innych już w zasadzie nie kupią ;-)

    > analogowy obraz na dużych telewizorach zazwyczaj jest
    > tragicznie słaby, więc większość z tych co ma nowe
    > telewizory przechodzi na kablówkę cyfrową.

    Z tą tragicznością trochę przesadzasz, ale fakt, jest gorszy
    niż na CRT :-). Natomiast z tą większością przechodzącą na
    cyfrową kablówkę to niestety Twoje niczym nie poparte
    zdanie. Akurat dla mnie byłoby dobrze gdyby przechodzili,
    ale nie jest tak wspaniale...

    > Patrząc po mojej rodzinie i ludziach w pracy to cyfrową
    > wersję ma ok. 30-40%. Pewnie moi znajomi nie są
    > reprezentatywni,

    Dobrze że to dodałeś :-).