  • 41. Data: 2012-02-21 05:35:19
    Temat: Re: Nieśmiertelność w nieludzkim świecie XXI wieku...
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:jhulht$3fp$1@inews.gazeta.pl...
    > Chodziło mi o to, że płynąc łódka, możemy sterować sterem, ale gdy łódka
    > stoi nieruchomo, takiej możliwości nie mamy. Można coś wykonać niechlujnie

    W zasadzie tak...

    > i starannie, ale nie można prowadzić eksperymentów, będąc zbyt małym
    > producentem.

    W zasadzie tak, aaale, jakby pomiąchać sterem, to przy odrobinie szczęścia
    posłuży on jako wiosło... Marniutkie, ale czasem się pojedzie... znaczy,
    popłynie się.
    Oczywista, że duży może więcej i nie śmiem tego podważać. Ale mały też nie
    jest bezsilny - np. pająk czarna wdowa, czy meduza karukia... choć ich
    "specjalizacja" jest z natury znacznie węższa.