  • 61. Data: 2010-08-18 20:57:09
    Temat: Re: Nikon D95
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:
    > Poza tym żeby nie było że narzekam to bardzo mi się podoba kierunek jaki
    > Sony obrało Nexem, a że mam czym fotografować to sobie spokojnie czekam
    > na okazję ;).

    No, soniacz zacnie pstryka, pierwsze sample to niewypał, ale drugie są
    świetne.
    Szkoda tylko, że on mały nie będzie, tzn. oprócz kilku krótszych stałek,
    reszta będzie ''normalna''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 62. Data: 2010-08-18 20:58:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    AMI pisze:
    > Janko, po prostu apetyt rośnie w trakcie jedzenia. Mimo, że ilość MPx
    > ( im więcej tym lepiej ) na matrycy jest stanowczo za bardzo
    > rozdmuchiwana i przeceniana przez użytkowników "Samo zdjęcie się zrobi
    > za Ciebie a jakość będzie powalająca". To ja w mojej pracy wykorzystam
    > te 24mpx z D3X. A nie chce wydawać 22 tysi a mam juz D3. Tak więc
    > czekam aż "w końcu wypuszczą" :) coś co będzie w klasie cenowej między
    > D700 a D3 z matrycą 16 do 24 mpx. Zapewne się nie doczekam prędko ale
    > taki ruch nastąpi.

    Niedawno wszyscy narzekali, że 12Mpx to za dużo :)
    A jak mówiłem, że nawet w 4/3 można wsadzić setkę to po głowie pukali. A
    tymczasem ilości rosną, a jakość spaść nie chce, a wręcz przeciwnie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie ma już chleba, ale są czipsy/

  • 63. Data: 2010-08-18 21:01:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Wiesz ile kosztował i kosztuje taki wzmacniacz Unitra?

    Trzeszczące, rozstrajające się barachło z harmonicznymi łaskotającymi po
    uszach... Ale za to ciężkie jak worek ziemniaków. Tak, kiedyś marzyłem :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 64. Data: 2010-08-18 21:04:12
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Trzeszczące, rozstrajające się barachło z harmonicznymi łaskotającymi po
    > uszach... Ale za to ciężkie jak worek ziemniaków. Tak, kiedyś marzyłem :)

    A mimo to wykonane lepiej niż superwieża Sony za 10x więcej kasy.

  • 65. Data: 2010-08-18 21:09:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > A mimo to wykonane lepiej niż superwieża Sony za 10x więcej kasy.

    No właśnie jakby nie za bardzo...
    Grzebanie w unitrach z osiemdziesiątych lat - koszmarek. Nawet
    blachowkręty potrafiły się zapiec, a ich główki przyjmujące
    najróżniejsze kształty dostarczały rozrywki. Grzebanie w soniaczach z
    tamtego okresu to przyjemność.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 66. Data: 2010-08-18 21:11:15
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

> [...]
    > blachowkręty potrafiły się zapiec, a ich główki przyjmujące
    > najróżniejsze kształty dostarczały rozrywki. Grzebanie w soniaczach z

    Soniacze z tamtego okresu to też przed latami 90.

  • 67. Data: 2010-08-18 21:26:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Soniacze z tamtego okresu to też przed latami 90.

    No to ja porównuję tamte okresy.
    Ostatnie eltry to też plastik. Takie były trendy od lat dziewięćdziesiątych.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /wszyscy jesteśmy świrusami.../

  • 68. Data: 2010-08-18 21:51:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 18.08.2010 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał/a:

    > No to ja porównuję tamte okresy.
    > Ostatnie eltry to też plastik. Takie były trendy od lat dziewięćdziesiątych.

    To już nie to samo, ja pielęgnuje radmora z altusami, mam też nowoczesny
    zestaw av ale muzyki się mi lepiej słucha na 'starym'.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 69. Data: 2010-08-18 21:58:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:
    > To już nie to samo, ja pielęgnuje radmora z altusami, mam też nowoczesny
    > zestaw av ale muzyki się mi lepiej słucha na 'starym'.

    Radmor to jeszcze jako tako (fakt, ładny jest), ale altus - większej
    masakry nie było chyba na świecie...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dobrze łączyć przyjemne z pożytecznym, jeszcze lepiej przyjemne z
    przyjemnym/

  • 70. Data: 2010-08-18 22:00:24
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Niedawno wszyscy narzekali, że 12Mpx to za dużo :)

    Kto narzekał? Ja może, ale nie sama ilość mpx była prolemem, gdy to się
    odbijało na:
    - mały speed - teraz digic4 i nie odczuwalne
    - małe karty i drogie, małe hdd na storage domowy - teraz 32GB/1TB - nie odczuwalne
    - słabe cpu by to obrabiać - teraz quad staje się standardem
    - połowa martycy - teraz ff jest już przystępne, więc tego szła więcej do tych mpx
    - cena - coraz tańsze

    wiec gdy znikają te 'inne minusy' duzej ilości mpx, to sama ilość tylko plusuje

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".