  • 1. Data: 2016-03-14 22:39:38
    Temat: No i co sondzicie?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Jakiś pomysł na program człowiek ma, ale formuła SONDY to zdecydowanie
    nie była. Bliżej do Kwantu, jak już z czymś z epoki porównywać.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2016-03-14 23:12:31
    Temat: Re: No i co sondzicie?
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Jakiś pomysł na program człowiek ma, ale formuła SONDY to zdecydowanie nie
    > była. Bliżej do Kwantu, jak już z czymś z epoki porównywać.

    W tym samym czasie na TVP abc lecialo "Jak to dziala?":
    http://www.tvp.pl/wiedza/nauka-i-technika/jak-to-dzi
    ala

    IMHO bardziej zjadliwe i tresciwe niz Sonda, ale dajmy im szanse.

  • 3. Data: 2016-03-15 08:29:35
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 14.03.2016 o 22:39, Piotr Wyderski pisze:
    > Jakiś pomysł na program człowiek ma, ale formuła SONDY to zdecydowanie
    > nie była. Bliżej do Kwantu, jak już z czymś z epoki porównywać.
    >

    > Pozdrawiam, Piotr

    Z Sondą to mialo tyle wspolnego, ze wstawili fragmenty starej Sondy to
    tu to tam.

  • 4. Data: 2016-03-15 09:03:57
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "tomekp" <t...@a...ma.kota.pl> napisał w wiadomości

    > Z Sondą to mialo tyle wspolnego, ze wstawili fragmenty starej Sondy to tu to tam.

    Już widzę te tłumy malkontentów...

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2016-03-15 15:01:35
    Od: Killer2 <o...@o...com>

    W dniu 2016-03-14 o 22:39, Piotr Wyderski pisze:
    > Jakiś pomysł na program człowiek ma, ale formuła SONDY to zdecydowanie
    > nie była. Bliżej do Kwantu, jak już z czymś z epoki porównywać.
    >

    > Pozdrawiam, Piotr

    dla mnie super

  • 6. Data: 2016-03-15 18:03:35
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2016-03-14 o 23:12, jakson pisze:

    > IMHO bardziej zjadliwe i tresciwe niz Sonda, ale dajmy im szanse.

    Mi to najbardziej marzyłoby się wskrzeszenie całego działu "Telewizji
    Edukacyjnej". Niekoniecznie w takiej formie, jak oryginalnie - bo
    wiadomo, wówczas zamysł był taki, aby te programy mogły stanowić
    uzupełnienie edukacji w szkole, stąd też emisja popołudniami.

    Niechby jednak poświęcili na to jeden wieczór w tygodniu. "Sonda",
    "Kwant", do tego coś w rodzaju "Telekomputera". Za tym ostatnim
    programem tęsknię w szczególności. Na dobrą sprawę nauczył mnie obsługi
    komputera, zanim jeszcze jako dzieciak zdążyłem położyć ręce na
    pierwszym własnym pececie. ;)

  • 7. Data: 2016-03-15 18:24:36
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jakiś pomysł na program człowiek ma, ale formuła SONDY to zdecydowanie
    > nie była.

    Ale trzeba zauwazyc te dobra zmiane (jakkolwiek sie to kojarzy), ze
    wreszcie w TVP pojawilo sie cos, co nie jest:
    - sportem
    - tumanizmem
    - stalym doborem politykow
    Na FB programu dokladnie takie same opinie jak tu w watku wyzej. Wyp'
    durne wstawki z FB, drugi prowadzacy, mniej teledyskowe przeskakiwanie z
    tematu na temat i bedzie dobrze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2016-03-15 18:32:11
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Ale trzeba zauwazyc te dobra zmiane

    Zmianę zauważyłem i doceniam. Pomimo początkowego pesymizmu
    program zaczął mi się podobać. Nie podoba mi się za to czołówka,
    bo jest zbyt agresywna akustycznie. Trzeba dać człowiekowi trochę
    czasu, bo sam najwyraźniej jeszcze nie wie jak to ma technicznie
    wyglądać.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 9. Data: 2016-03-15 21:41:20
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > bo jest zbyt agresywna akustycznie. Trzeba dać człowiekowi trochę
    > czasu, bo sam najwyraźniej jeszcze nie wie jak to ma technicznie

    Dokładnie tak. Czołówka rani uszy (a może to TV tak ustawiony jest), ale
    za to nie było bloku reklamowego w środku, ani pomiędzy, to się chwali :)

    Trochę szybko przeskakują po tematach, w zasadzie nie wchodząc w
    szczegóły - szkoda, lubię szczegóły, tylko że wtedy tematów było by
    mniej. Bywa, że to co widzimy/słyszymy trochę mija się z
    rzeczywistością, ale to pierwszy odcinek w końcu. Było nieźle, choć nie
    ujęło mnie - może jestem już nastawiony negatywnie do świata i dlatego
    szukałem dziury w całym.

    Tak czy inaczej następne postaram się oglądnąć, może się rozwiną, czego
    im gorąco życzę.

    Irek.N.

  • 10. Data: 2016-03-15 21:46:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szalu nie robi. Ogladalem przez chwile i sobie darowalem. Moze dobra dla dzieci.