  • 91. Data: 2013-04-08 13:36:41
    Temat: Re: Temat cookies rozwiązany
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 07 Apr 2013 20:20:37 +0200, Marek napisał(a):

    > Kara pieniężna do 3% ubiegłorocznego Twojego dochodu.

    Ale dochodu z tej strony czy mojego calego dochodu? Jesli strona jest np.
    forum o rybkach akwariowych to tez?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 92. Data: 2013-04-08 13:42:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-04-08 13:36, R.e.m.e.K pisze:
    > Ale dochodu z tej strony czy mojego calego dochodu? Jesli strona jest np.
    > forum o rybkach akwariowych to tez?

    Jak o rybkach to wręcz grozi dekapitacja palców... w takiej ilości jaką
    posiadałeś rybek ;-)

    Myślisz, że kogoś obejdzie Twoja strona o rybkach czy chomiku?
    Co ta demokracja robi z naszymi głowami... w jakim świecie my żyjemy?? :-/

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 93. Data: 2013-04-08 15:30:21
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 13:42:52 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    >
    > Myślisz, że kogoś obejdzie Twoja strona o rybkach czy chomiku?
    > Co ta demokracja robi z naszymi głowami... w jakim świecie my żyjemy?? :-/

    Mowie o forum tematycznym, nie o stronie o moich rybkach. Np. z 10 tysiacami
    kont.
    Co ten internet robi z naszymi glowami...

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 94. Data: 2013-04-08 15:41:16
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-04-08 15:30, R.e.m.e.K pisze:

    > Mowie o forum tematycznym, nie o stronie o moich rybkach. Np. z 10 tysiacami
    > kont.
    > Co ten internet robi z naszymi glowami...

    No ale po co piszesz o rybkach?? Jakby temat miał jakiekolwiek znaczenie...
    Napisałeś to tak jakby chodziło o jakąś domową stronę, którą odwiedza
    Twoja rodzina i przyjaciele.
    Wielkość strony teoretycznie też nie ma znaczenia. W praktyce jednak nie
    wyobrażam sobie aby właściciel site-u o chomiku był przez kogokolwiek
    ścigany.

  • 95. Data: 2013-04-08 18:03:17
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 08 Apr 2013 15:41:16 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    > Wielkość strony teoretycznie też nie ma znaczenia. W praktyce jednak nie
    > wyobrażam sobie aby właściciel site-u o chomiku był przez kogokolwiek

    A moze odpowiesz na pytanie?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 96. Data: 2013-04-08 18:49:48
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-08 11:28, Borys Pogoreło pisze:

    > Przychodu

    A tak... to jeszcze gorzej :-)

    Marek

  • 97. Data: 2013-04-08 18:54:25
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-04-08 13:36, R.e.m.e.K pisze:

    > Ale dochodu z tej strony czy mojego calego dochodu? Jesli strona jest np.
    > forum o rybkach akwariowych to tez?

    Pomyliłem się - chodziło o przychód więc jeszcze gorzej. Twój przychód.
    Jeśli zarobiłeś 0zł robiąc obrót 1 miliona zł handlując np. stalą i
    dodatkowo zrobiłeś stronkę pokazującą Twojego ulubionego gupika w
    akwarium, na której nic nie zarabiasz, to zapłacisz do 333 tys zł kary.

    Marek

  • 98. Data: 2013-04-08 19:51:23
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > A tak... to jeszcze gorzej :-)

    Dla budzetu lepiej. Mozesz miec strate mimo duzego przychodu i...
    hahahahahaha plac kare ;)

  • 99. Data: 2013-04-08 21:05:04
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-04-08 19:51, Mr. Misio pisze:

    > Dla budzetu lepiej. Mozesz miec strate mimo duzego przychodu i...
    > hahahahahaha plac kare ;)

    Strata nierzadko jest tylko "na papierze" ;-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 100. Data: 2013-04-08 21:25:15
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 08-04-2013 18:54 Marek napisał:

> [...]
    > dodatkowo zrobiłeś stronkę pokazującą Twojego ulubionego gupika w
    > akwarium, na której nic nie zarabiasz, to zapłacisz do 333 tys zł kary.

    Obrót to chyba nie to samo co przychód?
    3% to w tym przypadku 30 tys.

    --
    Wojtek Gapiński