  • 91. Data: 2015-03-25 21:43:18
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Czyli zamiast możliwości wymiany baterii wolisz mieć stado
    > ładowarek rozrzuconych po samochodach, rowerach i miejscach
    > gdzie przebywasz.
    > ---
    > Wolę :-)
    >
    > Nieefektywne bo wcześniej czy później
    > trafi się delegacja cudzym samochodem i tam tej ładowarki
    > nie będzie.
    > ---
    > I dla tego jednego przypadku warto mieć zmienianą baterię ? Czym to się
    > różni od turystycznej ładowarki ?

    A nie uważasz że to głównie zależy od tego jak często jesteś
    bez ładowarki z dala od swojego biura i samochodu ?
    ---
    No zależy, ale mnie akurat bardziej odpowiadają ładowarki.

  • 92. Data: 2015-03-25 21:45:31
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Niezależnie od tego co napiszą producenci lub wikipedia piętnaście
    > lat temu nie mówiło się mam palmtopa

    Zgadza się - tak się nie mówiło. Mówiło się "mam palmtop", jak "mam
    zegarek, samochód, komputer". Oczywiście pomijam analfabetów.

    > tylko mam palma lub mam PDA.
    > Po kilku latach niektórzy zamiast PDA mówili PPC.
    > W dalszym ciągu zachęcam do znalezienie kogoś kto te piętnaście
    > lat temu używał takich urządzeń i zapytania jak to wtedy nazywano.

    W dalszej części swoich wypocin już kłamiesz, analfabeto. Miałem i palmy, i
    PPC - te pierwsze jeszcze w ubiegłym wieku. Pamiętam dyskusje na stosownej
    grupie, w których to właśnie palmiarze upierali się, że oni mają palmy, a
    wredni pockeciarze co najwyżej mają palmtopy. Pomijając oczywiście, że
    głównym zajęciem palmiarzy było wypędzanie pocketowców z grupy.

    Mianem palmtopa określane było każde kieszonkowe ustrojstwo, zarówno z
    PalmOS, jak i z WinMobile. Oczywiście możesz nadal kłócić się z faktami -
    dopuszczam możliwość, że ktoś może być głupszy od pszemola i plamy, i że
    jesteś to akurat ty.

  • 93. Data: 2015-03-26 14:30:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-25 o 10:40, LordBluzg(R) pisze:

    >Niezależnie od tego co napiszą producenci lub wikipedia piętnaście

    Producenci wazni, bo oni musza to jakos nazwac w reklamach.
    I ludzie przyjmuja.

    >lat temu nie mówiło się mam palmtopa tylko mam palma

    Moze i masz racje. Choc jak polski narod niedouczony, to niektorzy
    mogli "mylic"

    >lub mam PDA.
    >Po kilku latach niektórzy zamiast PDA mówili PPC.

    Nie, PDA to raczej nie u nas.
    To zapedy fachowej prasy, zeby odroznic te wszystkie urzadzenia.

    >W dalszym ciągu zachęcam do znalezienie kogoś kto te piętnaście
    >lat temu używał takich urządzeń i zapytania jak to wtedy nazywano.
    >Dopiero to może oszczędzić wam wstydu.

    Notes elektroniczny na Casio, sharpa i podobne ... psion na psiona ,
    palm czy palmtop na Palm Pilota..

    J.

  • 94. Data: 2015-03-26 19:09:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-25 o 21:45, Andrzej pisze:

> [...]
    > dopuszczam możliwość, że ktoś może być głupszy od pszemola i plamy, i że

    Jak rozumiem wyszedłeś nie raz na idiotę na p.c.s.palmtop i teraz
    próbujesz to sobie odbić na mnie.
    1. nie ja wypędzałem cię z grupy.
    2. nie ja jestem idiotą wyzywającym rozmówcę od analfabetów żeby
    zamaskować brednie o których piszę.

    Pozdrawiam

  • 95. Data: 2015-03-26 19:14:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-25 o 21:38, re pisze:

    > Niezależnie od tego co napiszą producenci lub wikipedia piętnaście
    > lat temu nie mówiło się mam palmtopa tylko mam palma lub mam PDA.
    > ---
    > Palma ? Chyba poketa. Palma to miał użytkownik Palma. A palmtopy się z
    > tego Palma tylko wzięły, ale objęły różne urządzenia.

    Bo generalnie przez dłuższy czas były dwie grupy urządzeń:
    palmy i PDA.

> [...]
    > W dalszym ciągu zachęcam do znalezienie kogoś kto te piętnaście
    > lat temu używał takich urządzeń i zapytania jak to wtedy nazywano.

    Może i piszesz tylko że przez brak poprawnego cytowania dojść co
    napisałeś ty a co jest cytatem ciężko.
    Nie możesz normalnie zaznaczać cytatów ?

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2015-03-26 19:18:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-26 o 14:30, J.F. pisze:

    > Producenci wazni, bo oni musza to jakos nazwac w reklamach.
    > I ludzie przyjmuja.

    Ci którzy nie znają poprawnej nazwy często faktycznie
    przyjmują nazwę producenta. A potem są zdziwieni że na ich
    ciemny lazur na karoserii inni mówią niebieski.

    > Moze i masz racje. Choc jak polski narod niedouczony, to niektorzy mogli
    > "mylic"

    > Nie, PDA to raczej nie u nas.
    > To zapedy fachowej prasy, zeby odroznic te wszystkie urzadzenia.

    Kiedy właśnie u nas tak nazywano.

    > Notes elektroniczny na Casio, sharpa i podobne ... psion na psiona ,
    > palm czy palmtop na Palm Pilota..

    Pierwsze notesy czy psiony nie miały dotykowych ekranów.

    Pozdrawiam

  • 97. Data: 2015-03-27 00:05:25
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:mev1q6$303$1@node1.news.atman.pl
    [...]
    > Nie wychodzę z domu bez ubrania z kieszeniami.

    Po co Ci kieszenie? :>

    > A z ciebie fantasta.

    Esteta :>

    > Nie widziałeś mnie a już zmyślasz jak wyglądam czy jak jestem
    > ubrany.

    Z kieszeniami, wypchanymi kieszeniami :)

    [...]

    ia_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rko
    > A co to ma wspólnego z noszeniem lub nie dodatkowej baterii ?

    Ze spacją przed pytajnikiem i wypchanymi kieszeniami przez baterie :)
    [...]

    Hmmm:
    015/03/google-glass-wciaz-zyje
    kownikach " Google pracuje
    > Będzie żyło jak skończą nad nim pracować a zaczną sprzedawać.

    Poczekamy... :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 98. Data: 2015-03-27 00:13:05
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:mev21e$eir$1@node2.news.atman.pl
> [...]
    > W dalszym ciągu zachęcam do znalezienie kogoś kto te piętnaście
    > lat temu używał takich urządzeń i zapytania jak to wtedy nazywano.

    http://whois.domaintools.com/46.21.210.209
    Daleki wschód.
    Nie dziwię się teraz, że uzywa się tam "dialektu" :>
    Bardzo chciałem sie pomylić, próbując Ci coś wytłumaczyć. Niestety, z tej części
    kraju z której pochodzisz (wyż cywilizacyjny) nie da się niczego wytłumaczyć. Ty
    masz większą rację i jest Twojsza :)
    Sorry.
    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 99. Data: 2015-03-27 10:54:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    >Ci którzy nie znają poprawnej nazwy często faktycznie
    >przyjmują nazwę producenta.

    A jaka jest poprawna nazwa na cos, czego wczesniej nie bylo ?

    >A potem są zdziwieni że na ich
    >ciemny lazur na karoserii inni mówią niebieski.

    Sie inni nie znaja, niebieskich jest pare tysiecy :-)

    >Kiedy właśnie u nas tak nazywano.

    PDA ? Kto ci tak mowil ? I moze jeszcze PNA mowil ?

    >Pierwsze notesy czy psiony nie miały dotykowych ekranów.

    Ale byly. I trzeba bylo nazwac. I w zasadzie to PDA.

    J.

  • 100. Data: 2015-03-27 17:22:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Kiedy właśnie u nas tak nazywano.

    Tak a propos

    Kiedys tam, przed 2001, powstala grupa pl.comp.sys.palm

    I mozna tam wyczytac np
    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.comp.s
    ys.palm/palmtop$20before$3A2002$2F03$2F10/pl.comp.sy
    s.palm/zV0tPh4z39A/zye9F3280kkJ
    "Mam pytanie czy znalezc mozna gdzies ftp z softwarem na palmy? Kiedys
    byl
    palmtop.pl ale teraz nie mozna sie tem zalogowoac bez hasla."

    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.comp.s
    ys.palm/palmtop$20before$3A2002$2F03$2F10/pl.comp.sy
    s.palm/mVPvH5SFycA/xsdbUFx9cgwJ
    " http://www.usenet.pl/opisy/pl.comp.sys.palm:
    ,,Palm Pilot, powszechnie nazywany "Pilotem"
    [...] Zabronione jest co nastepuje:[...]
    - poruszanie tematów związanych z innymi PDA (Psion, WinCE"

    ">> pl.comp.sys.palm - mowi samo za siebie chyba co ???
    > No nie wiem. Skoro w samym COMPAQu powiedzili na IPAQ ze to palmtop
    > :))
    Bo to jest palmtop. Zobacz na opis grupy:
    "Palm Pilot -- komputer podreczny.""
    Po czym mialy miejsca dwa RFD

    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.comp.s
    ys.palm/palmtop$20before$3A2002$2F03$2F10/pl.comp.sy
    s.palm/zzJaqrnuOk4/3EU8AB8pIgMJ

    "Nazwa grupy: pl.com.sys.pda.
    Krotki opis: Kieszonkowe komputery/organizery"

    https://groups.google.com/forum/#!searchin/pl.comp.s
    ys.palm/palmtop$20before$3A2002$2F03$2F10/pl.comp.sy
    s.palm/xRy3NNHkclA/lRlLRRvXs6QJ

    Nazwa grupy: pl.comp.sys.palmtop
    Krotki opis: Kieszonkowe komputery/organizery"

    To byl ok 2002, w 2005 nastapil koniec

    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.comp.sys.
    palm/fLt2cSzsvpA

    "No to co, palmtopowcy? Zamykamy Grupę :)
    Fajna była, ale się skończyła... pl.comp.sys.palm... to były czasy! :)

    A od jutra pozostają nam tylko te grupy:

    pl.comp.sys.palmtop i
    pl.comp.sys.palmtop.palmos"

    a w ogole w tej grupie do 31.12.2002 "pda" znaleziono 265 razy,
    "palmtop" 277,

    "palmtopa" 346, "palma" 1424 ...

    J.