  • 81. Data: 2015-03-25 10:04:07
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-25 o 04:15, Pszemol pisze:

    > Asus robi wiele urządzeń - który to model jest taki trefny?

    Nie wiem który jest trefny. ale skoro ty wiesz to podaj
    zamiast pytać innych,

    Pozdrawiam

  • 82. Data: 2015-03-25 10:14:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Mirek Ptak wrote:

    > Za to zaczął by się martwić o wycierające się styki na wtyczce lightning :)

    one się nie wycierają. One się dezintegrują :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2015-03-25 10:40:30
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    RadoslawF wydumał(a) w news:mettem$703$2@node2.news.atman.pl :
    > No zobacz. Tego nie doczytałeś:
    > "Tak jak ty napiszą dzieciaki które swoja wiedzę opierają na wpisie
    > w wikipedii a nie na osobistych doświadczeniach z tego okresu."
    > Naprawdę znajdź kogoś kto używał wtedy takich urządzeń i zapytaj.

    Tyle że często wpisy w wikipedii sięgaja do źródeł i sa jak najbardziej
    poprawne. Nie wiem jak u Ciebie z angielskim ale spróbujmy sięgnąć źródeł,
    czyli co PRODUCENCI wypisuja o swoich produktach:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Palmtop_PC gdzie na samym poczatku jest
    wzmianka aby NIE MYLIĆ z Palm-Size PC i Palmtop Computer bo Palmtop Computer
    to...Handheld PC:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Handheld_PC :)

    Na dodatek jak się wczytasz w to po kliknieciu Palm-Size:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Palm-size_PC

    "Microsoft's original name for the device was Palm PC, however this provoked
    a lawsuit from Palm Inc. for infringing their trademark. Microsoft was
    subsequently forced to change the name to Palm-sized PC. The platform was
    phased out in 2000, in favour of the Pocket PC line of handhelds running
    Windows Mobile."

    Kończ Waść, wstydu oszczędź :)

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 84. Data: 2015-03-25 12:03:30
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    RadoslawF wydumał(a) w news:meqdb6$oa4$1@node2.news.atman.pl :
    > Jak jestem nago to nie potrzebuje telefonu.

    Nie przypuszczam abyś chodził na plaży nudystów ale latem, kiedy masz
    koszulkę i spodenki...bez kieszeni?

    > Mikro telefonu to nie potrzebuje nawet jak jestem ubrany.

    No tak, pewnie jesteś zadowolony z wygladu wypchanych kieszeni. Portfel w
    jednej, kluczyki w drugiej i telefon w trzeciej. Piękny widok :)...albo
    kabura na pasku :D Wielbłąd juczny!
    Stylista z Ciebie :)

    > Uświadomiło sobie, tyle że dzisiaj telefon w kieszeni ma zalety
    > zegarka kieszonkowego czyli że jest, cała reszta to już tylko wady.
    > Można oczywiście taki telefon nosić na ręku zamiast zegarka
    > tyle że to bez sensu, za duży i za słaba bateria.

    Wyobraź sobie że wspomniany przeze mnie W818 miał w zapasie baterię
    dodatkową...której nigdy nie uzyłem. Przy "normalnym" uzytkowaniu, spokojnie
    wystarczało na 2 godziny rozmów i ładowanie odbywało sie u mnie co 2-3 dni,
    pomimo uzywania BT dla słuchawki. Zaletą takiego rozwiazania jest
    również...zasieg. Nie muszę wystawiać głowy z budynku w przypadku słabego
    zasięgu czy wchodzić na krzesło Szoguna. Wystawiam tylko rękę. Najbardziej
    jednak doceniłem "wolność pustych dłoni" i również momentu "grzania"
    ucha/głowy. Luknij tutaj:

    "Niektóre narodowe komitety doradcze ds. promieniowania takich państw jak
    Austria, Francja, Niemcy czy Szwecja stworzyły zalecenia dla swoich
    obywateli zmniejszające wpływ promieniowania. Przykładowe zalecenia:
    a.. używanie zestawów słuchawkowych zmniejszających promieniowanie w
    okolicach głowy,
    b.. trzymanie telefonu komórkowego z dala od ciała,
    c.. zakaz rozmowy przez telefon w samochodzie bez zewnętrznej anteny."
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowan
    ia_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rkowych_na_zdrowie

    > Mam nadzieję że wiesz dlaczego przestano używać zegarków
    > kieszonkowych.

    :)

    > Sprawdź te możliwości udostępniania czy strumieniowania od strony
    > technicznej. Zdziwisz się i to mocna. A jakbyś bardzo miał
    > problemy z szukaniem to podpowiem: za mała rozdzielczość, za
    > małe możliwości przesyłu i wieczny problem zasilania.
    > Za słaba technika na takie urządzenia, to wygląda trochę jak
    > pierwszy PDA od Apla w czasie kiedy nawet jeszcze palmów nie było.

    http://gadzetomania.pl/523,12-najciekawszych-aplikac
    ji-dla-google-glass

    Hmmm:
    http://www.chip.pl/news/sprzet/wyswietlanie-obrazu/2
    015/03/google-glass-wciaz-zyje-i...-jest-przystosowy
    wane-z-mysla-o-przyszlych-uzytkownikach
    " Google pracuje nad tańszą wersją Google Glass, która będzie miała większą
    baterię i lepszy wyświetlacz. Tak więc Glass jeszcze żyje i już wkrótce o
    goglach Google'a znów będzie głośno."

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 85. Data: 2015-03-25 12:31:36
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

> [...]

    O ile się nie zapomni kabelka ;->

    > No to mamy już dwie duże zalety powerbanku.

    A owóż - można sobie dodać 2 razy po +10 do lansu obnosząc się z
    wypychającym przednią kieszeń powerbankiem i dyndającym przy szlufce
    kabelkiem ;->
    - Sie ma, laska!
    - O, a co my tutaj mamy? Kupiłeś sobie dłuższego powerbanka, czy po prostu
    ucieszyłeś się na mój widok?

    JoteR

  • 86. Data: 2015-03-25 12:43:43
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    JoteR wydumał(a) w news:55129ca1$0$10332$65785112@news.neostrada.pl :
    > O ile się nie zapomni kabelka ;->

    Albo jeszcze gorzej jak weźmiemy powerbank z kabelkiem i zapomnimy telefonu!
    :)

> [...]
    > kabelkiem ;->
    > - Sie ma, laska!
    > - O, a co my tutaj mamy? Kupiłeś sobie dłuższego powerbanka, czy po

    Znam takich co noszą jeszcze łuk i dzidę ale mieszkają na innym kontynencie
    :]
    http://kut.as/0te3

    Kiedyś miałem "opory" przed torbą. Obecnie to najlepsze rozwiazanie, tyle że
    trzeba być facetem a nie cipą, która boi się podśmiechujek o pedalstwo :D

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 87. Data: 2015-03-25 20:20:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-25 o 12:03, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie przypuszczam abyś chodził na plaży nudystów ale latem, kiedy masz
    > koszulkę i spodenki...bez kieszeni?

    Nie wychodzę z domu bez ubrania z kieszeniami.

    > No tak, pewnie jesteś zadowolony z wygladu wypchanych kieszeni. Portfel
    > w jednej, kluczyki w drugiej i telefon w trzeciej. Piękny widok
    > :)...albo kabura na pasku :D Wielbłąd juczny!
    > Stylista z Ciebie :)

    A z ciebie fantasta.
    Nie widziałeś mnie a już zmyślasz jak wyglądam czy jak jestem
    ubrany.

> [...]
    > tylko rękę. Najbardziej jednak doceniłem "wolność pustych dłoni" i
    > również momentu "grzania" ucha/głowy. Luknij tutaj:

    Wyobrażam sobie że tobie nie była potrzebna.

> [...]
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wp%C5%82yw_promieniowan
    ia_telefon%C3%B3w_kom%C3%B3rkowych_na_zdrowie

    A co to ma wspólnego z noszeniem lub nie dodatkowej baterii ?

> [...]
    > większą baterię i lepszy wyświetlacz. Tak więc Glass jeszcze żyje i już
    > wkrótce o goglach Google'a znów będzie głośno."

    Będzie żyło jak skończą nad nim pracować a zaczną sprzedawać.

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2015-03-25 20:24:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-25 o 10:40, LordBluzg(R) pisze:

    > Kończ Waść, wstydu oszczędź :)

    Niezależnie od tego co napiszą producenci lub wikipedia piętnaście
    lat temu nie mówiło się mam palmtopa tylko mam palma lub mam PDA.
    Po kilku latach niektórzy zamiast PDA mówili PPC.
    W dalszym ciągu zachęcam do znalezienie kogoś kto te piętnaście
    lat temu używał takich urządzeń i zapytania jak to wtedy nazywano.
    Dopiero to może oszczędzić wam wstydu.

    Pozdrawiam

  • 89. Data: 2015-03-25 21:35:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    w wikipedii a nie na osobistych doświadczeniach z tego okresu."
    Naprawdę znajdź kogoś kto używał wtedy takich urządzeń i zapytaj.
    Na grzyba mi twoje rady jak sam tego używałem. Artykuł w Wikipedii po prostu
    obrazuje czym były pockety, jest na temat palmtopów i jak w cytacie Windows
    Mobile jest wymieniany na pierwszym miejscu. Ty może chciałeś się czymś
    wyróżnić i nie akceptowałeś nazwy palmtop, ale generalnie ona funkcjonowała
    niezależnie od tego co Ty sobie myślisz o Wikipedii.

  • 90. Data: 2015-03-25 21:38:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Kończ Waść, wstydu oszczędź :)

    Niezależnie od tego co napiszą producenci lub wikipedia piętnaście
    lat temu nie mówiło się mam palmtopa tylko mam palma lub mam PDA.
    ---
    Palma ? Chyba poketa. Palma to miał użytkownik Palma. A palmtopy się z tego
    Palma tylko wzięły, ale objęły różne urządzenia.

    Piszę Ci jak nazywałem.