  • 31. Data: 2015-03-23 02:09:58
    Temat: Re: No nareszcie własciwa droga...
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Podobnie unifikacja baterii - nosimy kilka sztuk identycznych ogniw
    > wymieniajac w tym urzadzeniu, ktore tego wymaga.
    > ---
    > Nie prościej je naładować ?

    Do ładowania potrzeba czasu i źródła zasilania co nie zawsze
    jest dostępne.
    ---
    A zapasowy akumulator jest ?

    Do wymiany akumulatora wystarczy kilka sekund
    i sprzęt inteligentnego producenta który taką możliwość przewidział.
    ---
    Po co mi wymienny akumulator w urządzeniu, które mogę ładować w domu,
    samochodzie i pracy ?

    Więc Apple odpada już na starcie. :-)
    ---
    Ktoś nie odpada jeszcze ?

  • 32. Data: 2015-03-23 13:40:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Ale po co wymieniać skoro urządzenia dzisiaj pozwalają
    > na pracę całą dobę lub dłużej?

    ROTFL. całą dobę? chyba na standby

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2015-03-23 18:52:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-23 o 02:09, re pisze:

    > Pierwszy zegarek na baterię kupiłem w latach osiemdziesiątych.
    > dla mnie to było dawno.
    > ---
    > Ale pamiętasz, że tak było, czyli nie tak dawno :-)

    Ludzie nie żyjący na fastfudach i innych świństwie pamiętają
    też to co było dawno.

    > Wtedy też widziałem zegarki mechaniczne
    > które nie trzeba było nakręcać, same się nakręcały pod warunkiem
    > że nie leżały na półce.
    > ---
    > Przeciętny zegarek jednak nie nakręcał się, czyli nie był to aż tak duży
    > problem. Tak i dzisiaj umiarkowanym problemem jest ładowanie smartfonów.
    > Nie bardzo sobie można wyobrazić urządzenie na prąd, którego nie trzeba
    > zasilać ani ładować. MZ dość analogiczna sytuacja jak z nakręcaniem
    > zegarków, trzeba dostarczyć energii i tyle.

    Nakręcanie zegarka trwało kilka sekund i robiło się je w locie.
    ładowanie akumulatora w smartfonie trwa kilkaset razy dłużej
    niż nakręcenie zegarka mechanicznego.

    > Ale jakby te zegarki na baterie wytrzymywały tylko kilka godzin
    > czy nawet kilka dni to został bym przy mechanicznych.
    > ---
    > Przy tradycyjnych telefonach zasilanych z linii też mogłeś zostać a
    > zabrnąłeś w smartfony.

    Zostałem. Mam w domu w dalszym ciągu stacjonarny od tepsy mimo
    że udają że są orange.

    > Zauważ że ten dzisiejszy wynalazek musisz w pewnym momencie
    > zdjąć z łapki na na kilka godzin przywiązać do ładowarki.
    > I wtedy nie bardzo możesz z niego skorzystać.
    > ---
    > Nakręcany zegarek też zdejmowałem by mi nie odparzył łapy.

    Jedni zdejmowali a inni inteligentnie dobierali paski.

    Możesz zacząć cytować jak normalny biały człowiek ?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2015-03-23 20:32:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]

    Nakręcanie zegarka trwało kilka sekund i robiło się je w locie.
    ładowanie akumulatora w smartfonie trwa kilkaset razy dłużej
    I co w związku z tym ? Ludzie ładują. Może by i chcieli szybciej, ale
    technicznie jest to trudniejsze od nakręcenia zegarka.

> [...]
    > zabrnąłeś w smartfony.

    Zostałem. Mam w domu w dalszym ciągu stacjonarny od tepsy mimo
    Masz telefon zasilany z linii analogowej ?

> [...]
    > Nakręcany zegarek też zdejmowałem by mi nie odparzył łapy.

    Jedni zdejmowali a inni inteligentnie dobierali paski.
    I spali z zegarkami na ręku ?

    Możesz zacząć cytować jak normalny biały człowiek ?
    ---
    Nie mogę. Jeszcze jakieś życzenia ?

  • 35. Data: 2015-03-23 20:59:09
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "RadoslawF" wydumał(a) w wiadomości ID news:meni06$5r5$1@node1.news.atman.pl
    > Pytanie czy te "więcej funkcji" są potrzebne w zegarku i czy
    > warto przez te funkcje używać zegarka który potrzebuje
    > codziennego ładowania.

    Oczywiście. W poście otwierającym wątek jest podane CO zawiera "zegarek". Przede
    wszystkim spełnia rolę mikro smartfona/telefonu. Możesz iść nago i masz wszystko
    co potrzba ...na dodatek wolne ręce :)

    > Zauważ że smartwache są w sprzedaży już jakiś czas, jest tego
    > sporo modeli różnych firm, ceny nie są zaporowe a sprzedaż jest
    > taka sobie.

    Bo nadal wiele osób nie uświadomiło sobie roli telefonu jako zegarka. Zawsze wole
    ręce, niczego nie trzeba szukać/wyciągać/zostawiać/zapominać/upadać/. Nawet
    podczas kąpieli :) Policja nie zarabia na mandatach u kierowców...itp:)

    > Nie wszystko co nowe i fajne jest potrzebne czy użyteczne,
    > czego przykładem może być pierwszy surface małamiętkiego
    > a dzisiaj okulary od googla.

    Z tymi okularami nie jest tak źle...głównie upadły dlatego, jak się ktoś "dobrał"
    do...możliwości zakłócania prywatności (udostępnianie strumieniowania itp). Wiele
    fajnych funkcji, które tam są, zostało "zablokowanych" co automatycznie obniża
    wartość. To jak samolotowi odjąć skrzydła :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 36. Data: 2015-03-23 21:04:46
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mepr3i$2fu$1@mx1.internetia.pl
    [...]
    > Jedni zdejmowali a inni inteligentnie dobierali paski.
    > ---
    > I spali z zegarkami na ręku ?

    Ja nadal śpię z zegarkiem na ręce. Nie wiem w czym problem.

    > Możesz zacząć cytować jak normalny biały człowiek ?
    > ---
    > Nie mogę. Jeszcze jakieś życzenia ?

    Czy możesz przestać wstawiać specjalnie spację przed pytajnikiem?

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 37. Data: 2015-03-23 22:56:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    [...]
> [...]
    > ---
    > I spali z zegarkami na ręku ?

    Ja nadal śpię z zegarkiem na ręce. Nie wiem w czym problem.
    Też nie wiem. Ja śpię na boczku, kot na sienniku a królewna na ziarnku.

    Mogę, ale nie chcę :-)

  • 38. Data: 2015-03-23 23:54:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nakręcanie zegarka trwało kilka sekund i robiło się je w locie.
    > ładowanie akumulatora w smartfonie trwa kilkaset razy dłużej
    > niż nakręcenie zegarka mechanicznego.

    Ale można to zrobić w nocy, gdy śpisz, i co Cię wtedy szczypie
    ile to trwa? Nie mów mi, że Ty nie śpisz, bo nie uwierzę...
    Nie rozumiem ludzi którzy ujadają na to ładowanie...

  • 39. Data: 2015-03-23 23:56:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mep1jn$a4d$1@dont-email.me...

    > ROTFL. całą dobę? chyba na standby

    No jeśli przez całą dobę Twój smartfone nigdy nie wchodzi
    w tryb standby to masz duży problem stary - idź do jakiegoś
    specjalisty od uzależnień - ileż można grać w te Angry Birds!

  • 40. Data: 2015-03-24 00:08:25
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:meq3ge$u79$1@mx1.internetia.pl
> [...]
    > ---
    > Też nie wiem. Ja śpię na boczku, kot na sienniku a królewna na ziarnku.

    Na boczku to ja jajecznicę smażę :)

    > Czy możesz przestać wstawiać specjalnie spację przed pytajnikiem?
    > ---
    > Mogę, ale nie chcę :-)

    OK, to Cię "szufladkuje" z algorytmu. Spadasz III poziomy na równo z PiSiorami :)

    --
    Michael________