  • 21. Data: 2015-04-17 16:56:46
    Temat: Re: Nocne Wilki w Polsce ?
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał

    > Ciekawa sprawa że w mediach pisze się o nich "gang". Mi się to kojarzy z
    > grupą ludzi żyjących z rozboju.

    *** Sprawa o tyle ciekawsza, ze dla polskich mediow zrzeszeni we Francji
    kurdyjscy motocyklisci, ktorzy pojechali na wojne z kalifatem, to byl
    "klub", natomiast NW to juz "gang" chociaz to dokladnie takie same
    organizacje, o identycznym charakterze.

    Tymczasem na zdjęciach AFP widzę gości
    > na tłustych harlejach. Może to kogoś zaboli ale dla mnie większość ludzi
    > jeżdżących na tłustych HD to pozerzy który bardzo chcą się pokazać. Do
    > tego bandana z trupimi czaszkami żeby nadać atmosfery grozy.

    *** W 1996 mialem okazje byc na otwarciu sezonu motocyklowego w Moskwie-
    impreza organizowana przez Wilki pod MGU. Z Chirurgiem nie gadalem, ale
    reszta spotkanych ludzi, jak i inni, niezrzeszeni byla dokladnie taka sama
    jak motocyklisci z calej znanej mi reszty Europy. Podobnie przekroj maszyn,
    zajecia, zabawy, konkurencje itd. W rozmowach, wiadomosc, ze jestem z Polski
    przyjmowana byla z sympatia.

    > Zastanawiam się czym się różni ten "gang" od grup motocyklistów w Polsce.
    > Być może niczym oprócz tego że "gang" łyka tak jak większość Rosjan
    > prymitywną propagandę Putina.

    *** J.w., o ile przez ostatnie 19 lat nic sie nie zmienilo, to niczym
    specjalnym sie nie rozni. A co do propagandy, to nasza niewiele odbiega od
    putinowskiej stad dystans w ocenach jest mocno wskazany. Z reszta ocenianie
    Rosji i jej mieszkancow bez ich bezposredniej znajomosci, to ogolnie sliska
    sprawa. Rassiju umom nie pajmiosz :-)
    Pozdr
    Jarecki_KenLee
    Katana i Kateemy

  • 22. Data: 2015-04-17 20:11:18
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 18:30, WW pisze:

    > Niemcy mają spore doświadczenie w walce z konwojami.
    Ale na atlantyku :>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 23. Data: 2015-04-17 20:30:57
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 17.04.2015 o 20:11, Grzegorz Rogala pisze:

    > Ale na atlantyku :>

    tak, tylko że wtedy to Wilcze Stada były po ich stronie :)

    --
    Arni

  • 24. Data: 2015-04-18 18:42:47
    Od: MrG <g...@g...com>

    On Wed, 15 Apr 2015 18:25:39 +0200, Piotr Rezmer <k...@d...pl>
    wrote:
> [...]
    > Zastanawiam się czym się różni ten "gang" od grup motocyklistów w
    > Polsce. Być może niczym oprócz tego że "gang" łyka tak jak

    Ponoć niektórzy walczyli po stronie separatystów. Ale skoro nikt nie
    zlapal za ręke i nie ma niezbitych dowodów to nic nie mozna zrobić.
    Nienajlepiej by to wygladalo gdyby cos im sie stało z naszej strony.

    --
    NC700XD

  • 25. Data: 2015-04-18 18:59:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 11:09:49 +0200, WW napisał(a):

    > Tak to teraz nowa Polska gościnność?

    Ja nie jestem zwolennikiem blokowania ich przejazdu. Przeciwnie, pokazalbym
    wlasnie goscinnosc. Odnosilem sie tylko do Twojego argumentu, zeby "nie
    upolityczniac" - oni to sami robia z pobudek politycznych.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 26. Data: 2015-04-18 20:52:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.04.2015 o 18:46, WW pisze:

    > Są rożne powody, dla których dosiadamy swoich maszyn i jedziemy przed
    > siebie, często bez świadomości celu. Ot, chcemy oderwać się od całego
    > brudu tego świata, choć na moment poczuć się wolnym. Spotka się z ludzi
    > o najrozmaitszej proweniencji, ale ludzi których łączy ta sam pasja.
    > Upolitycznianie tego jest biegunowo odległe od mojego postrzegania brata
    > na motorze.

    Oni się sami upolitycznili. W dodatku są to ludzie, którzy brali czynny
    udział w niedawnym nielegalnym zbrojnym zajęciu Krymu.

    Pytanie podchwytliwe: co byś powiedział, gdyby jakaś grupa niemieckich
    motocyklistów chciała uczcić swoim przejazdem Kampanię Wrześniową? Tez
    nazywałbyś ich braćmi? ;->

    Żeby nie było: nie chcę w ten sposób porównywać Kampanii Wrześniowej ze
    zdobyciem Berlina - wg mnie jest to równie (bez)sensowne jak porównanie
    manifestacji ku czci naszych umiłowanych wyzwolicieli (sarkazm) z
    wyjazdami do Katynia.

    Tak czy inaczej to dyskusja akademicka, bo prawo jest prawem i jeśli nie
    ma jakichś formalnych przeciwwskazań (np. brak wizy lub przejazd dużej
    zorganizowanej grupy bez stosownego zgłoszenia i zgody) indywidualni
    motocykliści, nawet jeśli są przydupasami Putlera, mogą sobie wjeżdżać i
    byłbym jednym z pierwszych protestujących przeciwko jakimkolwiek
    bezprawnym szykanom ze strony władz czy "szarych obywateli". Przecież
    właśnie o cholery o to chodziło w tej całej walce z totalitaryzmem.

    Oczywiście co innego jeśli będą łamać obowiązujące w Polsce prawo, czy
    to prawo o ruchu drogowym czy też przepisy zakazujące propagowania
    ideologii totalitarnej. Albo gdyby próbowali siłą i bezprawnie odebrać
    komuś prawo do swobody wypowiedzi (np. "SO-WIE-CI! DO DO-MU!" lub jakieś
    miłe plakaty z Putlerem napotkane po drodze ;) )

    Jeśli ci będą grzeczni, to mnie ani grzeją ani ziębią - raczej oburzę
    się na kretynów bezmyślnie oślepiających światłami drogowymi czy
    ryczących wyprutymi wydechami wiejskich szpanerów jeżdżący sobie tam i z
    powrotem.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić