  • 11. Data: 2015-04-16 09:29:40
    Temat: Re: Nocne Wilki w Polsce ?
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 07:42, Kuczu pisze:

    > Ja tam widzialem glownie gosci na japoncach, no ale ja odrozniam.

    Faktycznie, obejrzałem inne zdjęcia i proporcje są inne.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 12. Data: 2015-04-16 14:31:20
    Od: Thomas <t...@v...pl>

    Sytuacja Wilkom się komplikuje - "Berlin nie wyda zgody na konwój".

    http://swiat.newsweek.pl/zakonczenie-ii-wojny-swiato
    wej-berlin-nocne-wilki,artykuly,361198,1.html

  • 13. Data: 2015-04-16 14:34:12
    Temat: [OT] Re: Nocne Wilki w Polsce ?
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 14:31, Thomas pisze:

    Mógłbyś jeszcze napisać coś o sobie i swojej pasji motocyklowej? Od
    kiedy jeździsz? To są chyba Twoje pierwsze posty na tę grupę, prawda?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2015-04-16 18:30:18
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 14:31, Thomas pisze:
    > Sytuacja Wilkom się komplikuje - "Berlin nie wyda zgody na konwój".

    Niemcy mają spore doświadczenie w walce z konwojami.

    Pozdrawiam
    WW

  • 15. Data: 2015-04-16 21:04:40
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2015 18:46:29 +0200, WW napisał(a):

    > Upolitycznianie tego jest biegunowo odległe od mojego postrzegania brata
    > na motorze.
    > Nie dajmy się ponieść politycznym oszołomom z obu stron.

    Dobrze sie czujesz? Przeciez oni urzadzja wybitnie polityczna impreze

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2015-04-17 07:19:17
    Temat: Re: [OT] Re: Nocne Wilki w Polsce ?
    Od: Thomas <t...@v...pl>

    Piotruś jeżdze od dawna, post to mój nie pierwszy, ale bardzo dawno się
    nie odzywałem bo jak Prawy zauważył mądrych dyskusji tu brak. Nie jestem
    jakimś starym preclem, choć impreze na patykach jeszcze pamiętam przez
    Zbigiego organizowaną (a propos 100lat Zbigi! jak to czytacz;).
    I tak to w skrócie wygląda :)

  • 17. Data: 2015-04-17 08:24:12
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 21:04, Maciek pisze:

    > Dobrze sie czujesz? Przeciez oni urzadzja wybitnie polityczna impreze

    A my jadąc do Katynia to nie?

    Pozdrawiam
    WW

  • 18. Data: 2015-04-17 08:44:33
    Od: Piotr Rezmer <k...@d...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 07:19, Thomas pisze:

    > Piotruś jeżdze od dawna, post to mój nie pierwszy, ale bardzo dawno się
    > nie odzywałem bo jak Prawy zauważył mądrych dyskusji tu brak.

    Ok, zastanawiałem się czy nie jesteś zawodowym mącicielem internetowym ;)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 19. Data: 2015-04-17 11:00:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 08:24:12 +0200, WW napisał(a):

    > A my jadąc do Katynia to nie?

    A co to za argument?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 20. Data: 2015-04-17 11:09:49
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 11:00, Maciek pisze:

    > A co to za argument?

    To, że oni nam w rajdzie do Katynia pomagają i jadą z nami, a my im
    szykany gotujemy.
    Tak to teraz nowa Polska gościnność?
    Nie tak się wita brata na motorze!

    Pozdrawiam