  • 1. Data: 2009-05-22 10:59:42
    Temat: Nokia 1600 czy 1209 (problematyczny zasieg) ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mam do wyboru spośród dwóch modeli Nokia 1600 albo Nokia 1209 (na upartego jeszcze
    3110 Classic, ewentualnie SE T 280i lub Sagem my411X).
    Rzecz w tym, że zasięg jest problematyczny i często trzeba wychodzić na balkon.
    Czy któryś z powyzszych aparatów ma może lepszą czułość / selektywność / antenę / czy
    co tam technicznego - niż pozostałe?
    JaC

  • 2. Data: 2009-05-23 21:40:26
    Temat: Re: Nokia 1600 czy 1209 (problematyczny zasieg) ?
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Czy któryś z powyzszych aparatów ma może lepszą czułość / selektywność / antenę /
    czy co tam technicznego - niż pozostałe?
    nie traktuj mojego zdania jako przesądzające, ale nokie 1600 mogę Ci
    odradzić. Szwagier miał 2 telefony w Erze, i tym drugim ( za 1zł dostał
    czy costam) był właśnie n1600, który permamentnie niemiał zasiegu(lub
    nie dało sie gadac), pomimo ze był w 100% sprawny. Ten drugi telefon
    miał słaby, ale w 99% użyteczny zasieg.(można było spokojnie rozmawiac)

    ToMasz

    PS.

    Wybierz taki który ma gniazdko na antenke.