  • 1. Data: 2009-04-24 04:44:32
    Temat: Nowy OrangeGO - koszt sms na 770
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    W taryfie Nowy Orange GO można uaktywnić bezpłatne rozmowy do 1
    osoby. Nalezy wysłać sms na nr 770. Nie znalazłem w cenniku
    kosztu wysłania sms na ten numer. Wie ktoś może ile to kosztuje?

  • 2. Data: 2009-04-24 05:12:49
    Temat: Re: Nowy OrangeGO - koszt sms na 770
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9BF744AD77042abed58igo1wrocpl@127.0.0.1... W taryfie Nowy Orange GO
    można uaktywnić bezpłatne rozmowy do 1
    > osoby. Nalezy wysłać sms na nr 770. Nie znalazłem w cenniku
    > kosztu wysłania sms na ten numer. Wie ktoś może ile to kosztuje?

    Uszanowanie

    Na 98% płacisz jak za standardowy SMS , w zależności od ostaniego
    doładowania .
    Link :
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_promo
    ?category=PREPAID_GO_PROMO&stamp=1240549694771&artic
    leId=2942995
    lub
    http://tiny.pl/zfm9

    --