  • 1. Data: 2009-07-27 23:03:15
    Temat: mBank mobile
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam, bardzo proszę o recenzję mBank mobile. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-28 00:00:20
    Temat: Re: mBank mobile
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Witam, bardzo proszę o recenzję mBank mobile. Pozdrawiam

    Ile płacisz?

    zyga

  • 3. Data: 2009-07-28 09:13:20
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h4ldu7$sjg$2@news.interia.pl...
    > Ile płacisz?
    > zyga

    Ile płacę za telefon? Ok. 50 PLN/mc

  • 4. Data: 2009-07-28 09:40:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 lipiec 2009 11:13
    (autor Adax
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h4mffe$76n$1@news.onet.pl>):

    > Ile płacę za telefon? Ok. 50 PLN/mc

    Nie, ile płacisz za zamówioną recenzję? I jaką konkretnie
    sztukę/koncert/dzieło literackie mamy recenzować?

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

  • 5. Data: 2009-07-28 11:50:38
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    news:h4mft8$u67$2@news.interia.pl... W odpowiedzi na pismo z wtorek 28
    lipiec 2009 11:13
> [...]
    > Nie, ile płacisz za zamówioną recenzję? I jaką konkretnie
    > sztukę/koncert/dzieło literackie mamy recenzować?

    hihihi, nawet się nie domyśliłem! :(
    Panowie, recenzja to rzeczywiście brzmi górnolotnie, po prostu poproszę
    profesjonalistów o radę, bo w dzsiejszych czasach trudno się połapać o co
    chodzi w tych taryfach. A jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o Kasę.
    Widzę, że w mBanku pojawiła się taka usługa i znowu w wielu opcjach, już się
    gubię w tych telefonach, bądzcie faskawi i podpowiedzcie jak to jest z
    mBankiem. Pozdrawiam :)