  • 1. Data: 2009-10-16 06:39:14
    Temat: Nokia N73 Music Edition
    Od: bulba008 <b...@o...pl>

    Jest w Play za 1 zl co myslicie o tym telefonie, potrzebuje go glownie
    do gier a ma symbian i jave.

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-10-16 08:16:40
    Temat: Re: Nokia N73 Music Edition
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 08:39:14 +0200, bulba008 napisał(a):

    > Jest w Play za 1 zl co myslicie o tym telefonie, potrzebuje go glownie
    > do gier a ma symbian i jave.

    Myslę, że znacznie lepiej sprawdzi się PSP.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-16 13:42:15
    Od: "robson.z.pracy" <r...@e...gmail.com>

    Dnia 16-10-2009 o 08:39:14 bulba008 <b...@o...pl> napisał(a):

    > Jest w Play za 1 zl co myslicie o tym telefonie, potrzebuje go glownie
    > do gier a ma symbian i jave.

    Sprzęt bardzo fajny, ale problemy z zasięgiem dyskwalifikują go jako
    telefon.

    --
    A to moja sygnaturka...

  • 4. Data: 2009-10-16 14:09:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 15:42:15 +0200, robson.z.pracy napisał(a):

    > Sprzęt bardzo fajny, ale problemy z zasięgiem dyskwalifikują go jako
    > telefon.

    Problemy z zasięgiem? A to ciekawe, od kiedy? Bo mój stary N73 do dziś
    działa świetnie i żadnych problemów nie ma. Kilka innych również.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel