  • 1. Data: 2009-10-15 06:40:44
    Temat: Playonline via GSM/DCS?
    Od: Big Brother <b...@g...pl>

    Nie wiem czy było, ale od dziś, po zapodaniu USSD *140# na plejowej
    freshkarcie mam komunikat "jesteś w strefie taniego internetu..."
    Przedwczoraj takowy komunikat miałem we Stolycy, w Krakówku już nie.
    Dziś w nocy sprawdziłem odcinek od Zebrzydowic do Krakowa i cały czas
    komunikat jest "pozytywny". Telefon testowy to Srażem myX5-2v, modemu
    jeszcze nie podpinałem. Któś potwierdzi/zaprzeczy?

    --
    Andrzej Żbikowski
    a...@i...pl