  • 1. Data: 2009-10-15 11:00:49
    Temat: Play ???
    Od: roman <r...@l...pl>

    czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

  • 2. Data: 2009-10-15 11:23:58
    Temat: Re: Play ???
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu roman tak oto obwieścił(a):
    > czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

    Tak

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2009-10-15 11:31:37
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    roman pisze:
    > czy działa u Was Play sprawdzanie usług i konta kodami?

    Raz działa, raz nie. Natomiast nie działa u mnie logowanie do Play 24 na
    stronie www. Nie przysyłają smsa weryfikacyjnego.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-10-15 11:54:54
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał

    > Raz działa, raz nie. Natomiast nie działa u mnie logowanie do Play 24 na
    > stronie www. Nie przysyłają smsa weryfikacyjnego.

    Niedawno był ten temat poruszany. Sprawdź, bo wysyłka sms-ów działa
    prawidłowo.

    M.

  • 5. Data: 2009-10-15 12:05:42
    Od: roman <r...@l...pl>

    Maciej Muran pisze:
    > Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał

    > Niedawno był ten temat poruszany. Sprawdź, bo wysyłka sms-ów działa
    > prawidłowo.
    >
    > M.
    u mnie sms tez nie przchodzi

  • 6. Data: 2009-10-15 12:34:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Niedawno był ten temat poruszany. Sprawdź, bo wysyłka sms-ów działa
    > prawidłowo.

    Sam osobiscie wychwalalem pod tym wzgledem P4 - ale teraz potwierdzam - SMSy
    nie przychodza.
    Widocznie czytaja nasze posty i akurat wczesniej nei wpadli na to, ze to
    akurat jezcze moze sie spieprzyc - i wlasnie to spieprzyli :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-10-15 13:04:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Raz działa, raz nie. Natomiast nie działa u mnie logowanie do Play 24 na
    > stronie www. Nie przysyłają smsa weryfikacyjnego.

    Ogólnie jest kicha z smsami. Przychodzą z dużym opóźnieniem. Wczoraj nie
    mogłem dokonać operacji w banku , bo przychodziły po 20 minutach. Zaczyna
    sie robić szajs.

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-10-15 13:29:00
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 15 Paź, 14:34, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > Widocznie czytaja nasze posty i akurat wczesniej nei wpadli na to, ze to
    > akurat jezcze moze sie spieprzyc - i wlasnie to spieprzyli :)

    Potwierdzam, w 90% SMS-y weryfikacyjne do Play24 nie przychodzą.
    Proponuję to reklamować. My już wiele razy reklamowaliśmy problemy
    z Play 24 i reklamacje były uznawane w zasadzie "od ręki" i zawsze
    dostawalismy dodatkowe minuty (abonament)

    Ircys

  • 9. Data: 2009-10-15 13:30:38
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 06:29:00 -0700, Ircys napisał(a):

    > Potwierdzam, w 90% SMS-y weryfikacyjne do Play24 nie przychodzą.

    Specjalnie sprawdziłem: u mnie działa.
    Może u was śnieg pada i stąd problemy? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 10. Data: 2009-10-15 13:49:16
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...problem> napisał

    > Specjalnie sprawdziłem: u mnie działa.
    > Może u was śnieg pada i stąd problemy? ;-)

    SOA#1
    Warszawa, internet z Aster, mułowaty pecet HP, monitor Samsung, telefon E52
    zalogowany do 900 MHz - od kliknięcia na "Usługi" sms dotarł po 15
    sekundach. Faktycznie jest coś nie tak, bo zwykle nie trwało to dłużej niż
    10 sekund ;)
    Wniosek: niektórzy cierpią _lokalnie_

    Łączący się w bólu,
    Maciek.