  • 1. Data: 2009-10-16 11:00:44
    Temat: WM 6.1 HTC zapytanie o instalacje programów
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Witam!

    Mam HTC Diamonda z WM6.1
    i chciałbym wrzucić common menagera
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=310
    650
    ktor będzie miał możliwość wyłączenia min 3g
    ten moj niestety nie ma ani data ani 3d

    i wyskakuje mi komunikat brak uprawnien systemowych do instalacji tego
    programu
    instalując go z poziomu telefonu

    czy może ktoś z was wie jak właczyć uprawnienia do instalacji tego pliku?
    a może to nie kwestia włączania uprawnień,?
    googlowalem ale nic nie znalazłem

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-16 11:42:26
    Temat: Re: WM 6.1 HTC zapytanie o instalacje programów
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 13:00:44 +0200, Amir napisał(a):

> [...]
    > http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=310
    650
    > ktor będzie miał możliwość wyłączenia min 3g

    to jest do Hermesa a nie Diamonda - po pierwsze.
    To jest QVGA a ty potrzebujesz VGA
    Po trzecie - usiłujesz zastąpić kawałek systemu, więc to może nie być
    łatwe. Spróbuj uruchomić instalkę jako pierwszą rzecz po soft-resecie, jak
    nie pójdzie, to pozostaje to umieścić we własnoręcznie zmodyfikowanym
    ROM-ie
    Albo użyć jednego z gotowych - tym razem z właściwego działu xda-dev

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-16 13:43:32
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > ROM-ie
    > Albo użyć jednego z gotowych - tym razem z właściwego działu xda-dev

    Jak już będziesz mia l odpowiednią wersję programiku, to żeby go
    zainstalować musisz najpierw użyć jakiegoś task managera i zabić task
    commmanager, nie pamiętam jak ten task do zabicia się dokładnie nazywa,
    ale jest to właśnie program, który chcesz zastąpić a on działa w tle i
    Ci nie pozwala.

    Szadzik

  • 4. Data: 2009-10-16 13:59:22
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > commmanager, nie pamiętam jak ten task do zabicia się dokładnie nazywa,
    > ale jest to właśnie program, który chcesz zastąpić a on działa w tle i Ci

    pomogło dzięki, ale faktycznie jest to na inną wersje telefonu

    chyba po prostu muszę znaleźć jakiegoś
    odpowiedniego rom-a, który bedzie miał wyłączenie 3g w common managerze
    i obieranie rozmowy przesunięciem suwaka.

    ten, który posiadam, np systematycznie przy wyciąganiu telefonu z pokrowca
    oryginalnego, sam odbierał rozmowy, albo odkłada, i znajomi się dziwili
    dlaczego ciągle odkładam i oddzwaniam
    dopiero instalacja jakiegoś probramu
    rozwiązala problem,ale pewnie ten program powoduje szybsze zuzycie baterii.

    czy jesteście w stanie mi podać skąd pobrać w wersji polskiej
    sprawdzonego najnowszego roma, bez zbędnych bajerów prądożernych ?

    dzięki pozdrawiam