  • 1. Data: 2009-10-14 20:48:54
    Temat: mBank mobile - daje się wam wysłać sms-a z gg/bramki?
    Od: "jack" <j...@g...pl>

    Witam!
    Próbuję wysłać darmowego sms-a do znajomego, który przeniósł tam numer. Ani z gg ,
    ani z bramki plusa mi się nie udaje.
    Czy jakaś awaria? Może ktoś mi to objaśnić ?
    Pozdrawia - jack

  • 2. Data: 2009-10-14 21:01:04
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jack wrote:
    > Witam!
    > Próbuję wysłać darmowego sms-a do znajomego, który przeniósł tam numer. Ani z gg ,
    > ani z bramki plusa mi się nie udaje.
    > Czy jakaś awaria? Może ktoś mi to objaśnić ?

    A kiedykolwiek w przeszłości można było?

    M.

  • 3. Data: 2009-10-14 21:32:05
    Od: "jack" <j...@g...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > gg ,
    >
    > A kiedykolwiek w przeszłości można było?
    >
    > M.

    Dopiero co się przeniósł - dwa dni temu jakoś. Nie pisałem jeszcze do niego po tych
    przenosinach.

  • 4. Data: 2009-10-14 22:24:20
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    jack wrote:
    > Dopiero co się przeniósł - dwa dni temu jakoś. Nie pisałem jeszcze do
    > niego po tych przenosinach.

    No toście się dogadali :)
    ZTCW nigdy nie było bezpłatnej bramki do mBank mobile.

    Jakub

  • 5. Data: 2009-10-15 14:23:59
    Od: "Jack Teuerle" <j...@g...pl>

    Jakub Danecki <j...@d...net> napisał(a):

    > No toście się dogadali :)
    > ZTCW nigdy nie było bezpłatnej bramki do mBank mobile.
    >
    > Jakub

    Czyli w ogóle nie da się wysyłać sms-ow (darmowych) do mBank mobile !!?? A to ci
    dopiero się porobiło ... Czy ludzie którzy tam się przenoszą wiedzą o tym ?

  • 6. Data: 2009-10-15 15:43:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jack Teuerle" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to ci
    > dopiero się porobiło ... Czy ludzie którzy tam się przenoszą wiedzą o tym

    Niektorzy moga wysylac. Na przyklad abonenci Orange, ktorzy po zalogowaniu
    sie moga wyslac 30 SMSow (SMSy dluzsze, zajmujace kilka SMSow liczone sa
    jako jeden) w ciagu miesiaca.
    A tak to w mBank Mobile nigdy nie bylo zadnej darmowej bramki do tej sieci i
    jak ktos tam sie przenosi to powinien o tym wiedziec.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-10-18 21:36:42
    Od: W <a...@o...pl>

    Jack Teuerle wystukał, co następuje:

    > Czyli w ogóle nie da się wysyłać sms-ow (darmowych) do mBank mobile
    > !!?? A to ci dopiero się porobiło ... Czy ludzie którzy tam się
    > przenoszą wiedzą o tym ?

    Pewnie wiedzą... do play też nie możesz wysłać... Do plusa musisz się
    wstrzeliwać z odpowiednimi słowami i słownikiem synonimów pod ręką.
    jak już jestem przy komputerze to wolę słać z telefonu doń podłączonego --
    wygodniejsze niż bramka i mam raport ;p