  • 1. Data: 2013-11-25 11:11:13
    Temat: Nokian W+ czy warto?
    Od: Franc <w...@w...pl>

    hej Grupo,

    Do auta muszę/chcę kupić nowy komplet opon zimowych.
    Rozmiar 215/55/R16, auto C4 Picasso.

    W poprzednim aucie mam Nokian WR i generalnie nie mam uwag.
    Teraz atakują mnie sklepy z oponami, że:
    1. WR już nie produkują, tylko model W+ który ma je zastąpić
    2. są bardzo dobre,
    3. mają dobrą opinię wśród klikaczy w danym sklepie
    4. są polecane przez danych sklep
    5. itp, itd.

    Waszym zdaniem w cenie ok. 420 za sztukę warto te Nokiany nabyć? Szukać
    innych marek?

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-11-25 11:38:10
    Temat: Re: Nokian W+ czy warto?
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2013-11-25 11:11, Franc wrote:
> [...]
    > 4. są polecane przez danych sklep
    > 5. itp, itd.
    >
    > Waszym zdaniem w cenie ok. 420 za sztukę warto te Nokiany nabyć? Szukać

    ja do tej pory (*) kupowalem Kleber Krisalp jako poprzednik Micheline
    Alpin (Latitude) i zawsze bylem z nich zadowolony (czeste wyjazdy w gory).

    (*) niestety nie spotkalem Kleber'ow w obecnym rozmiarze, wiec teraz mam
    Continenta ContiCrossContactWinter czy jakos tak...

  • 3. Data: 2013-11-25 12:05:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Franc nabazgrał(a):

> [...]
    > 4. są polecane przez danych sklep
    > 5. itp, itd.
    > Waszym zdaniem w cenie ok. 420 za sztukę warto te Nokiany nabyć? Szukać

    Chyba za krótko na rynku żeby oceniać .. jeśli mają tą samą klasę co stare
    to imho warto.

  • 4. Data: 2013-11-25 12:37:22
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Franc" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Rozmiar 215/55/R16, auto C4 Picasso.
    > Waszym zdaniem w cenie ok. 420 za sztukę warto te Nokiany nabyć? Szukać

    za tą cenę to chyba bym brał Continentale TS850 jednak...

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2013-11-25 12:50:59
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 25 Nov 2013 11:37:22 -0000, X-Man napisał(a):

    > za tą cenę to chyba bym brał Continentale TS850 jednak...
    Akurat te Continentale kosztuję ponad 500 złotych, co przy 4 sztukach daje
    dużą różnicę.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2013-11-25 12:53:06
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-11-25 11:11, Franc pisze:

    > Waszym zdaniem w cenie ok. 420 za sztukę warto te Nokiany nabyć? Szukać
    > innych marek?
    Uwierzyłem opiniom i kupiłem WR G2. Osobiście zawiodły mnie te opony na
    całego. W zimie zdecydowanie gorsze od np. Winterhawków a trwałość 20
    kkm to zupełna porażka (nie jeździłem na nich w lecie, a styl jazdy mam
    raczej przeciętny). Więcej Nokiana nie zaryzykuję.
    Jacek

  • 7. Data: 2013-11-25 13:00:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Franc nabazgrał(a):

    > Akurat te Continentale kosztuję ponad 500 złotych, co przy 4 sztukach daje
    > dużą różnicę.

    Zależy od tego gdzie się kupuje i od rozmiaru :)
    224zł za sztukę, odbieram w tym tygodniu 195/65r15

  • 8. Data: 2013-11-25 13:04:06
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 25 Nov 2013 13:00:23 +0100, Chris napisał(a):

    > Franc nabazgrał(a):

    > Zależy od tego gdzie się kupuje i od rozmiaru :)
    > 224zł za sztukę, odbieram w tym tygodniu 195/65r15

    możesz u swojego źródełka sprawdzić mój rozmiar dla porównania?
    215/55/R16
    Indeks prędkości ma drugorzędne znaczenie :-)
    --
    Franc

  • 9. Data: 2013-11-25 13:06:02
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Franc" <w...@w...pl> wrote in message
    > Akurat te Continentale kosztuję ponad 500 złotych, co przy 4 sztukach daje
    > dużą różnicę.

    ???? nie wiem ja kupiłem swoje 205/55R16 za 1200zł komplet - weź 205 zamiast 215
    o tu masz:
    http://allegro.pl/205-55-r16-continental-contiwinter
    contact-ts850-i3733504855.html
    215 widać jakieś nietypowe są... różnicy i tak nie zauważysz pewnie a na felgę
    IMO wejdą bez problemu

    Pzdr
    Piotrek

  • 10. Data: 2013-11-25 13:06:57
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Franc nabazgrał(a):

    > możesz u swojego źródełka sprawdzić mój rozmiar dla porównania?
    > 215/55/R16
    > Indeks prędkości ma drugorzędne znaczenie :-)

    Zadzwoń sobie sam :)
    http://allegro.pl/show_item.php?item=3705048453