  • 1. Data: 2013-11-25 01:08:33
    Temat: bmw czy reno a może citroen ?
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Jako że jeszcze mi się nie udało popsuć BMW (jakoś
    z renaultami nie miałem tego problemu...)

    To mnie dopadła motoryzacyjna nuda (raz po raz rozwiewana
    delikatnie tym ze mi auto tył wywali na zakręcie bokiem)
    i bym coś zmienił, albo i pomyślał o zmianach ? o !

    opcje widzę 3:

    -BMW e65 760 v12 (bo inne silniki nie ma sensu - ten jest ok)
    -Renault Vel Satis Initiale 3.5 v6 (niedopracowany silnik i JP osprzęt)
    -Citroen c6 3.0 v6 (rzadkie, ale jak się uprę to znajdę)

    auta wydają się być "podobne" ale i różne ;)
    ktoś to porównywał 1:1 ? co jeździ lepiej ? co wejdzie
    w zakręt (i z niego wyjdzie), co jest wygodne ?

    czy są jeszcze jakieś inne powariowane auta co to nikt ich
    nie chce (więc są tanie), a jeździły by ok ?

  • 2. Data: 2013-12-28 10:47:04
    Temat: Re: bmw czy reno a może citroen ?
    Od: Mirek Cweldowski <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-11-25 01:08, _Michał pisze:

    > czy są jeszcze jakieś inne powariowane auta co to nikt ich
    > nie chce (więc są tanie), a jeździły by ok ?
    Brak. Tylko sprawdzone minimum 17 letnie bi em dablju da ci więcej
    rozkoszy niż tfoja matóla. A tfoja matóla to stara proca i jeśli nawet
    jakiś zboczeniec się na nią skusi, to na pewno nie zapłaci.

  • 3. Data: 2013-12-28 10:48:02
    Od: Mirek Cweldowski <a...@i...invalid>

    W dniu 2013-12-28 10:47, Mirek Cweldowski pisze:

    > Brak. Tylko sprawdzone minimum 17 letnie bi em dablju da ci więcej
    > rozkoszy niż tfoja matóla. A tfoja matóla to stara proca i jeśli nawet
    > jakiś zboczeniec się na nią skusi, to na pewno nie zapłaci.
    Aha zapomniałem - wypierdalaj

  • 4. Data: 2013-12-28 12:00:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Saturday, December 28, 2013, 10:48:02 AM, you wrote:

    [...]

    > Aha zapomniałem - wypierdalaj

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-12-28 21:55:00
    Od: Trybun <Y...@y...com>

> [...]
    >
    > czy są jeszcze jakieś inne powariowane auta co to nikt ich
    > nie chce (więc są tanie), a jeździły by ok ?

    Jaguary powinny być na rynku wtórnym w Polsce tanie. Bo to że są
    powariowane to nie ulega wątpliwości. O ile w tych wymienionych przez
    Ciebie autach jest coś za co warto płacić, tak w Jaguarach płaci się
    tylko za logo firmowe.