  • 1. Data: 2013-11-23 12:38:52
    Temat: opony data produkcji`
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    gdzie szukac na oponie daty produkcji?
    u mnie są jakieś cyferki, ale zupełnie nie przypominają daty.

  • 2. Data: 2013-11-23 12:42:55
    Temat: Re: opony data produkcji`
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-23 12:38, inny punkt siedzenia... pisze:
    > gdzie szukac na oponie daty produkcji?
    > u mnie są jakieś cyferki, ale zupełnie nie przypominają daty.
    Google, "oznaczenia opon" ->
    (n.p.)
    http://superauto24.se.pl/auto-porady/oznaczenia-opon
    -jak-czytac-oznaczenia-na-oponach-jakie-sa-indeksy-p
    redkosci-jak-rozpoznac-rozmiar-op_251426.html

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-11-23 13:10:42
    Od: "inny punkt siedzenia..." <N...@g...pl>

    dzięki,ale na moich kormoranach nie potrafię tego znaleźć...

  • 4. Data: 2013-11-23 13:38:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 13:10:42 +0100, inny punkt siedzenia...
    > dzięki,ale na moich kormoranach nie potrafię tego znaleźć...

    No to masz zadanie domowe - znalezc strone producenta, tam jest to
    opisane.

    J.

  • 5. Data: 2013-11-24 21:41:39
    Od: "inteligentny" <...@...pl>

    u mnie byly wewnatrz chyba, musza byc i nie smiec po internecie wujek google
    i dobra wola wystarcza