  • 1. Data: 2010-08-30 15:12:43
    Temat: Nowa gazeta na rynku - Cars
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cars-magazyn-o-
    samochodach-od-srody-na-polskim-rynku
    http://kut.as/cars

    Ktoś miał już to w rękach? Chwalą się odejściem od niemieckiego
    recenzowania samochodów i czerpaniem z wzorców brytyjskich. Ciekaw
    jestem co wyszło, bo zerżnięcie logo z CAR i jakieś durnych edycje
    wikipedii, wg których Cars jest polską edycją CAR nie nastawiają mnie
    pozytywnie.

    Kupiłbym żeby chociaż ponarzekać ;), ale tam gdzie zaopatruję się w
    prasę nie mieli...

    --
    ererer

  • 2. Data: 2010-08-30 15:48:06
    Temat: Re: Nowa gazeta na rynku - Cars
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > Ktoś miał już to w rękach? Chwalą się odejściem od niemieckiego

    Czytałem, kupiłem ale wybieram jednak Auto motor i sport
    Mało konkretne, lekkie do poczytania

    5409 (20100830) __________

  • 3. Data: 2010-08-30 15:48:45
    Od: BK <b...@g...com>

    samochodach-od-sr...http://kut.as/cars

> [...]
    > pozytywnie.
    >
    > Kupiłbym żeby chociaż ponarzekać ;), ale tam gdzie zaopatruję się w

    Mam, czytalem - uczucia mieszane. Faktycznie taki dryft stylu
    "poniemieckiego" w kierunku "wysp" - cieszy mala liczba "shitow" nie
    zwiazanych z motoryzacja (nie chce gazety o gatkach, szmatkach,
    zegarkach i samochodach - tylko o samochodach), jada po kazdym
    segmencie (miejskie do gt, nawet young i old timery)...

    ... ale finalnie jeszcze sobie zdania nie wyrobilem. Za krotko sa na
    rynku, zobacze jeszcze 2 numer.

    ps. Zibiego Urbankiego mogliby sie pozbyc ;)

  • 4. Data: 2010-08-30 16:20:28
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 08/30/2010 03:12 PM, ererer wrote:
> [...]
    > pozytywnie.
    >
    > Kupiłbym żeby chociaż ponarzekać ;), ale tam gdzie zaopatruję się w

    Redaktor naczelny - Maznas, moze byc dobrze... poszukam i przetestuje.

  • 5. Data: 2010-08-30 18:02:53
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > KtoĹ&#65533; miaĹ&#65533; juĹź to w rÄ&#65533;kach?

    mam, przeczytalem, wiecej i fajniej niz w TopGear (TG IMO to to juz dno
    totalne) ale mniej niz AMiS, takie "LOGO" dla kierowcow, poprzemycane tematy o
    winie, budowie stadionow i bezsensownych gadzetach Zibiego U. ;).

    Lekkie, za lakkie podejscie do tematu, takie okolniki, bez konkretow, Meriva
    opisana srednio powielone z AMiS (bo chyba tam byla 1. wzmianka, pamietam ze
    byla w kolorze czerownym), a tu te same sformulowania urosly do miana banalu,
    3 bracia czyli Fabia/Cordoba/Polas tez jakos tak bez ladu i skladu po lebkach,
    mozna wymieniac bez liku. Przepraszam, ze jestem dosc krytycznie nastawiony,
    ale spodziewalem sie czegos wiecej ;).

    Wyglada na "kaprys" wydawcy i redaktorow, zycze im dobrze, ale wroze koniec
    rodem z "Wysokich Obrotow" czy Auto + co probowala wdrozyc Gazezta Wyborcza
    kilka lat temu, nawet juz zapomnialem jaki to byl tytul.

    ale dam im szanse, zobacze drugi numer

    najbardziej mnie rozbawily zdjecia "typu art" nowej Sportage na koncu numeru...

    no o ukrytej krypto reklamie sprzetu FOTO SONY juz nie wspomne, na jednej
    focie widac pasek SONY, a na drugim plecak obrendwany SONY.

    Wiem, ze reklama to kasa ale taka krypto reklama, dziala bardziej na
    podswiadomosci niz nachalna rozkladowka z Martyna czy innym wynalazkiem ;).

    ogolnie OK, bo sie lekko czyta, ale wole tak lekko czytac dzieciakom do snu,
    od takiej gazety co ma plany bardzo "opiniotworcze w kwesiach moto" jednak
    czegos wiecej i wyglada na cos robione w pospiechu, nie wiem czy moj egleplarz
    byl zle zlepiony, ale w zapowiedziach "przyszlego numeru" jest SAAB ktory ma
    chyba opis w obecnym numerze.

    robic cos od podstaw, jak widac to jednak sztuka, przedruki wychodza
    zdecydowanie lepiej, draznia - a jakze - ale moze wreszcie kto bedzie testowal
    auta na naszych dziurach, a nie na berlinskich.

    PS. nie pracuje w konkurencji, kupilem Cars, bo juz mialem dosyc reklam na TV
    Turbo ;).

  • 6. Data: 2010-08-30 18:22:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 30 Aug 2010 16:20:28 +0200, omega_fan <o...@n...org>
    wrote:

    > Redaktor naczelny - Maznas, moze byc dobrze... poszukam i przetestuje.

    A wśród redaktorii hWojtek. Jeśli ktoś tu jeszcze pamięta.

    r.
    _____________

  • 7. Data: 2010-08-30 20:06:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ererer

    > Kupiłbym żeby chociaż ponarzekać ;), ale tam gdzie zaopatruję się w
    > prasę nie mieli...

    Myślę, że może być znośne, Maznas zna się z grubsza na tym co robi i jest
    dość wyluzowany. Może nie będzie przynudzania o schowkach.

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-08-30 22:33:52
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-30 18:22, Robert Rędziak pisze:

    > A wśród redaktorii hWojtek. Jeśli ktoś tu jeszcze pamięta.

    Pamięta, pamięta.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 9. Data: 2010-08-31 07:44:04
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to <t...@a...xyz> napisał(a):

    > doĹ&#65533;Ä&#65533; wyluzowany. MoĹźe nie bÄ&#65533;dzie przynudzania o schowkach.

    jest jest, nie w wykonaniu Maznasa tylko Pana Struka, w tekscie o AR Giulietta
    ;). Niewiem jak Wy, ale ja zawsze patrze jak zamyka sie schowek ;), bo nic
    bardziej irytujacego jak nie domykajacy sie schowek ;)

  • 10. Data: 2010-08-31 08:43:48
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    Brak na naszym rynku jednak numeru pisanego przez polskich redaktorów,
    testów na rodzimych drogach oraz numeru który w większości skupiłby się na
    rynku wtórnym samochodów. Nie wiem jak Was ale mnie nie stać na nowe BMW,
    Mercedesa itp wypasione fury dla złodziei i biznesu i czytanie o tym to
    tylko ciekawostka. Interesują mnie testy i rady dla używanych 5-10 latków.