  • 1. Data: 2004-09-02 17:41:46
    Temat: zalatwianie nowego FR w [znanej firmie]
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    Cytuje osobe odpowiedzialna m.in. za organizowanie laczy dostepowych. Cytaty z IM.

    "Ty sie dziwisz ze tu nic sie nie da - to ja Ci dam przyklad - kobitka z
    [znana firma] prosila mnie abym zadzwonil do [znanej firmy] i zalatwil aby
    zestawili nam lacze od strony liniowej - jutro ma do mnie zadzwonic (przed
    instalacja), bo jak to okreslila informacja otrzymana ode mnie bedzie
    WIARYGODNIESZA niz ta otrzymana z od panow z [znanej firmie, oddzial pewna
    prowincja]"

    "(...) przeciagali sprawa kilka tygodni - a w [znanej firmie] powiedzieli ze
    juz jest zestawione - kobitka do mnie dzwoni i przeprasza, ze tak dlugo to
    trwalo i ze to strona liniowa dopiero podlaczyla - a ja jej na to, ze nikt tu
    jeszcze nie byl - na to ona zdziwko - bo dostala od nich raport ze wszystko
    jest juz dawno zalatwione"

    "stary ona mowi, ze nigdzie nie ma takiego burdelu (oczywiscie nie uzyla tego
    slowa) jak [znanej firmie, oddzial pewna prowincja]"

    Brak mi slow, coz tu dodac wiecej?

  • 2. Data: 2004-09-02 20:07:14
    Temat: Re: zalatwianie nowego FR w [znanej firmie]
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > Brak mi slow, coz tu dodac wiecej?
    Hmm... moze to: O co tu [brzydkie slowo] chodzi do [brzydkie slowo]. Jakos
    nie moge zrozumiec sensu wypowiedzi przez te cytaty... [pozdrowienia]

    --
    Jakub 'Venom' Zukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 3. Data: 2004-09-02 20:10:29
    Od: User <to@_no_spam_.niezly.as>

    tzw. "nowy FR" jest tylko w TPSA (tak mi sie zdaje) wiec po co to
    "[znana firma]" jak w temacie piszesz "nowy FR" ?
    i co chcesz wniesc na grupe tym postem? to ze burdel w tpsa to chyba
    kazdy wie.

  • 4. Data: 2004-09-02 20:40:44
    Od: peter <p...@W...total.chaos.pl>

    Jakub Zukowski wrote:
    > Witam,

    > Hmm... moze to: O co tu [brzydkie slowo] chodzi do [brzydkie slowo]. Jakos
    > nie moge zrozumiec sensu wypowiedzi przez te cytaty... [pozdrowienia]

    Faktycznie, poprawka: "kobitka z [znana firma] prosila mnie abym zadzwonil do
    [znanej firmy, odzial pewna prowincja]".

    To tylko wyraz mojej frustracji uslugami [znanej firmy]. ;)