  • 1. Data: 2009-06-01 12:19:43
    Temat: Nowa reklama TV Heyah - prztyczek w nos Play
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Poniżej link do reklamy na YouTube. Zaintrygowało mnie poświęcenie cczasu w
    reklamie na głos lektora mówiący, "a do Play drożej". Zawsze firmy
    komórkowe ukrywały to w małych napisach, że gdzieś jest drożej. Heyah to
    podkreśla - czyżby mała odpowiedź na kampanię "Prześwietlamy"?

    http://www.youtube.com/watch?v=1n9SYRimpR4

    A sama reklama? Filmiki z kotem mi się podobały, ta reklama także :)

    Oto one: http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

  • 2. Data: 2009-06-01 13:19:38
    Temat: Re: Nowa reklama TV Heyah - prztyczek w nos Play
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tony" news:12h9vxqq3yc2t.qovlszj1uaps.dlg@40tude.net

    > http://www.youtube.com/watch?v=1n9SYRimpR4
    > http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q

    Jedno jak i drugie - MASTERSZTYK! Więcej taki produkcji w TV. A sama reklama
    Heyah - miód!

  • 3. Data: 2009-06-01 15:38:52
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tony" <p...@g...com.zamiastkkkdajk> napisał w
    wiadomości news:12h9vxqq3yc2t.qovlszj1uaps.dlg@40tude.net...
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=1n9SYRimpR4
    >
    > A sama reklama? Filmiki z kotem mi się podobały, ta reklama także :)

    doskonałe ;-))))
    pozdr
    sil