  • 1. Data: 2009-06-01 13:38:56
    Temat: uwaga na stawki Orange Go
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

    Sprawdzajcie swoje stawki w Orange Go, doladowalem konto najpierw za 25zl
    (przez mBank) a po 2 min. za 110zl (kodem pod *500). Po kilku minutach
    przyszedl sms ze moja stawka to 20gr/min a po chwili kolejny ze stawka to
    39gr :/ Po prostu w zlej kolejnosci zaliczylo doladowania. Co dziwne w
    Orange On-line kolejnosc doladowan pokazywalo w dobrej kolejnosci (czyli
    ostatnie 110zl), Minuty Non-Stop i Masz za Staż doliczylo poprawnie tylko
    stawka byla 39gr.
    Telefon na *100 zalatwil sprawe w kilka minut ale niesmak pozostal.

  • 2. Data: 2009-06-01 15:29:51
    Temat: Re: uwaga na stawki Orange Go
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kilku minutach przyszedl sms ze moja stawka to 20gr/min a po
    > chwili kolejny ze stawka to 39gr :/ Po prostu w zlej kolejnosci

    A kto powiedzial ze w zlej kolejnosci ?
    Nie wiesz ze wszystko sie musi jakos przebic przez kolejne systemy
    i czas propagacji z mbanku do Orange [przez BlueMedia ?] jest
    nieokreslony ?
    Trzeba poczekac na sms potwierdzajacego doladowanie ..

> [...]
    > za Staż doliczylo poprawnie tylko stawka byla 39gr.
    > Telefon na *100 zalatwil sprawe w kilka minut ale niesmak

    Ciekawe tylko jak to ich system potraktowal ..

    J.

  • 3. Data: 2009-06-01 17:01:59
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

> [...]
    > propagacji z mbanku do Orange [przez BlueMedia ?] jest nieokreslony ?
    > Trzeba poczekac na sms potwierdzajacego doladowanie ..

    Doladowanie za 25 doszlo, stan konta sie zwiekszyl i dopiero wtedy
    doladowalem za 110. Po doladowaniu za 110 przyszly dopiero oba smsy o
    stawkach. Na orange on-line pokazuje normalnie dwa doladowania w odstepie 2
    min w poprawnej kolejnosci. Do BOKu dzwonilem dopiero nastepnego dnia bo
    myslalem ze moze samo sie skoryguje.

  • 4. Data: 2009-06-01 18:12:02
    Od: W <a...@o...pl>

    Kamtzu wystukał, co następuje:

> [...]
    > ostatnie 110zl), Minuty Non-Stop i Masz za Staż doliczylo poprawnie tylko

    W gorącej wodzie jesteś kąpany. Ostatnio doładowywałem jeden telefon (taki
    sam schemat) i faktycznie kilka minut po doładowaniu były cyrki ze
    stawkami/bonusami/ważnościami, bo chociażby pakiet bonusowy przdłużył się o
    ... 7 dni xD Poczekałem kilkanaście minut, pospływały wszystkie sms
    "podoładowujące" (staki, premie, bonusy), odświeżyłem orange-online i
    wszystko się naprostowało (:

  • 5. Data: 2009-06-01 19:00:55
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

    Użytkownik "W" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W gorącej wodzie jesteś kąpany.

    Pudlo :) odczekalem 24h i dopiero nastepnego dnia po doladowaniach
    zadzwonilem do BOKu.

    ps. dodam jeszcze ze na koncu rozmowy z BOKiem spytalem, ze oczywiscie koszt
    tej rozmowy (1zl) rowniez zostanie zwrocony? Pan konsultant z wielka laska
    stwierdzil "no dobrze, zwroce panu...". Nie zwrocil :/

    kamtzu (w orange/idei od 9 lat)

  • 6. Data: 2009-06-01 20:02:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > tej rozmowy (1zl) rowniez zostanie zwrocony? Pan konsultant z wielka laska
    > stwierdzil "no dobrze, zwroce panu...". Nie zwrocil :/

    Przecież Orange okrada klientów jak się da. :)

  • 7. Data: 2009-06-01 20:14:18
    Od: "Kamtzu" <k...@U...tlen.pl>

    > Przecież Orange okrada klientów jak się da. :)

    hm do tej pory nie mialem nigdy zadnego problemu..

  • 8. Data: 2009-06-02 12:44:45
    Od: m...@g...com

    Ja mam podobnie, jeszcze się z czymś takim nie spotkałem, wręcz
    przeciwnie jestem nawet zadowolony bo po wejściu promocji minuty non
    stop co miesiąc dostaję dodatkową godzinę na rozmowy do wszystkich
    opków.

  • 9. Data: 2009-06-02 15:21:01
    Od: W <a...@o...pl>

    Kamtzu wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "W" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pudlo :) odczekalem 24h i dopiero nastepnego dnia po doladowaniach
    > zadzwonilem do BOKu.

    widzisz, nie wynikalo to bezposrednio z Twojej wiadomosci (;
    Inna sprawa - kiedys mi madrze polecono poczekac kilka godzin zanim sie
    zrobi drugie doladowanie zeby to pierwsze 'rozeszlo sie po kosciach' (;