  • 1. Data: 2009-05-31 22:40:23
    Temat: WP MOBI
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    40 minut po godzinie 0 - WP MOBI wciaz dziala w najlepsze. Skrypty
    informujace o przynaleznosci numeru wciaz podaja, ze numer, ktory ma dzis
    dzialac w Playu jest jeszcze w Orange (zazwyczaj wpis w bazie sie
    przelaczalkilkanasci egodzin przed realizacja przeniesienia)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-06-01 05:25:44
    Temat: Re: WP MOBI
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    SDD napisał(a):

    > dzialac w Playu jest jeszcze w Orange (zazwyczaj wpis w bazie sie
    > przelaczalkilkanasci egodzin przed realizacja przeniesienia)

    Z akcentem na "zazwyczaj". Ja mam dwa tygodnie numer we Freshu,
    a dzwoniący z Ery słyszą "nie ma takiego numeru", na stronie
    Ery skrypt podaje przynależność numeru do Plusa (a na stronie
    Orange jest OK). Z Playa nie chcieli zająć się problemem, dopóki
    nie podam adresu, nr dowodu, pesel, numeru kontaktowego i numeru
    buta. Podałem, czekam na reakcję...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-06-01 15:52:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gvvooo$hv8$3@inews.gazeta.pl...

    > Z akcentem na "zazwyczaj". Ja mam dwa tygodnie numer we Freshu,

    Ok godz. 11 dezaktywowali karte SIM i wywalili numer z sytsemu (NMTN). Poki
    co jednak numer wciaz tkwi w Orange.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-06-01 20:15:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gvvooo$hv8$3@inews.gazeta.pl...

    > Z akcentem na "zazwyczaj". Ja mam dwa tygodnie numer we Freshu,

    W chwili obecnej skrypty juz podaja, ze operatorem jest P4, ale routing
    idzie wciaz na Orangowe NMTN (z Playa tez).
    Karta playowska jest jeszcze odrzucana.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-01 23:00:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gvvooo$hv8$3@inews.gazeta.pl...

    > Z akcentem na "zazwyczaj". Ja mam dwa tygodnie numer we Freshu,

    Godz. 1:00 - przenoszenie zakonczone.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-06-02 10:49:41
    Od: "ziomek" <z...@d...org>

    > Użytkownik "Dominik & Co"
> [...]

    Dostałeś orgazmu?

  • 7. Data: 2009-06-02 11:34:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ziomek" <z...@d...org> napisał w wiadomości

    > Dostałeś orgazmu?

    Spierdalaj.
    Mysle ze czytaja te newsy prawdziwi hobbysci, a nie tylko fani dzwonkow i
    ich to interesuje.

    SDD

  • 8. Data: 2009-06-02 11:35:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ziomek" <z...@d...org> napisał w wiadomości

    > Dostałeś orgazmu?

    Nawet dwa. Spierdalaj.
    Mysle ze czytaja te posty prawdziwi hobbysci, a nie tylko fani dzwonkow i
    ich to interesuje.

    SDD

  • 9. Data: 2009-06-02 12:42:06
    Od: "ziomek" <z...@d...org>

> [...]
    >
    > Nawet dwa. Spierdalaj.
    > Mysle ze czytaja te posty prawdziwi hobbysci, a nie tylko fani

    A mnie wali wasz plej-gej. Jak widzę że ktoś podaje numer 791 to każe mu
    się bujać, nie będę płacić więcej za połączenie do fioletowych. Dopóki
    nie unormują stawek połączeń do siebie niech spierdalają

  • 10. Data: 2009-06-02 14:32:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > A mnie wali wasz plej-gej. Jak widzę że ktoś podaje numer 791 to każe mu
    > się bujać, nie będę płacić więcej za połączenie do fioletowych. Dopóki nie
    > unormują stawek połączeń do siebie niech spierdalają

    Slyszales o przenoszalnosci numerow? To uwazaj na tych, ktorzy podaja numery
    601, 602, 603,... itd.
    Ostatnio coraz wiecej z nich to numery Playa, a jesli inni operatorzy nie
    zmadrzeja,, to po 1 lipca (darmowa przenoszalnosc) beda dopiero sie dzialy
    jaja

    Pozdrawiam
    SDD