  • 1. Data: 2009-05-31 21:37:34
    Temat: telefon 3G ładowany przez USB
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Jakie telefony 3G (HSDPA/UMTS) potrafią ładować się prądem przez port USB
    podłączony do komputera? Wiem, że Motorole (V9, K3, V6-coś-tam) i Sony
    Ericsson (C902, K770, itd.)

    A jak sprawa wygląda z Samsungami? A inne urządzenia?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 2. Data: 2009-05-31 22:53:51
    Temat: Re: telefon 3G ładowany przez USB
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Olgierd" napisał:

    > A jak sprawa wygląda z Samsungami?

    Właśnie naładowałem F480 przez USB w laptopie.
    LG Viewty też tak kiedyś ładowałem, podobnie jak SE k530i.

    > A inne urządzenia?

    MP3 Samsunga też się ładuje ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2009-06-01 05:27:27
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Olgierd napisał(a):

    > Jakie telefony 3G (HSDPA/UMTS) potrafią ładować się prądem przez port USB
    > podłączony do komputera? Wiem, że Motorole (V9, K3, V6-coś-tam) i Sony
    > Ericsson (C902, K770, itd.)

    Benq-Siemens EF81.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-06-01 07:02:02
    Od: fruwacz <n...@n...pl>

    Dnia 2009-06-01 07:27 Dominik & Co napisal:

    > Benq-Siemens EF81.

    No i chyba wszystko co oparte na windows mobile...

  • 5. Data: 2009-06-01 07:52:26
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

> [...]
    > Ericsson (C902, K770, itd.)
    >
    > A jak sprawa wygląda z Samsungami? A inne urządzenia?

    Samsung Z400, U900 i z tego co wiem inne tez laduja sie przez USB.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 6. Data: 2009-06-01 19:22:22
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > Ericsson (C902, K770, itd.)
    >
    > A jak sprawa wygląda z Samsungami? A inne urządzenia?

    Samsung i200 ładuje się.

    Piotr

  • 7. Data: 2009-06-01 19:47:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 21:22:22 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Samsung i200 ładuje się.

    Dzięki.
    W ogóle odnoszę wrażenie, że Samsung naprawdę zrobił duży postęp jeśli
    chodzi o ten sprzęt.

  • 8. Data: 2009-06-01 20:56:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Olgierd" news:pan.2009.06.01.19.47.11@rudak.org

    > Dzięki.
    > W ogóle odnoszę wrażenie, że Samsung naprawdę zrobił duży postęp jeśli
    > chodzi o ten sprzęt.

    IMHO wygląd, menu, funkcjonalność itp. - stoją na wysokim poziomie i tutaj
    należą się im brawa.
    Jednak jakość dźwięku jaką serwuje mi ta firma przy rozmowach doprowadza
    mnie do szewskiej pasji - chyba, że ja miałem pecha i trafiałem na modele,
    które tak już mają (samsung J700, C260, U700).
    Jeżeli samsung zaoferuje mi taką jakość dźwięku jaką mam na Nokii 1209 to z
    ręką na sercu powiem, że kupię sobie drugi aparat :)

    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2009-06-01 22:23:36
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > W ogóle odnoszę wrażenie, że Samsung naprawdę zrobił duży postęp jeśli
    > chodzi o ten sprzęt.

    Tylko to złącze do bani. Reszta to same pozytywy.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 10. Data: 2009-06-01 22:32:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Uncle Pete" napisał:

    > Tylko to złącze do bani. Reszta to same pozytywy.

    A wgrywanie aplikacji nadal wymaga alpejskich kombinacji :-/

    JoteR