  • 1. Data: 2002-03-27 21:20:19
    Temat: Nowa usługa TP???
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Właśnie przeglądałem nową ofertę usługową TP i lekko się zdziwiłem. Okazało
    się, że aktualnie (od 1.04) będą dwa rodzaje transmisji danych: "stary"
    POLPAK-T (http://www.tpnet.pl/uslugi/polpak-t.php) i "nowa" Transmisja
    Danych FRAME RELAY/ATM (http://www.tpsa.pl/transmisja/index.php). Różni się
    to tylko rozszerzeniem metod dostępu o (asymetryczna) ADSL i (symetryczna)
    FRAME RELAY, ATM, LMDS. To co likwidują usługi starego POLPAK-T?

    MK

  • 2. Data: 2002-03-28 12:31:26
    Temat: Re: Nowa usługa TP???
    Od: "Artur Szymanski" <a...@i...pw.edu.pl>

    Użytkownik MarK <m...@n...poznan.tpsa.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a7tcp7$jt9$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > to tylko rozszerzeniem metod dostępu o (asymetryczna) ADSL i (symetryczna)
    > FRAME RELAY, ATM, LMDS. To co likwidują usługi starego POLPAK-T?

    Pewnie nie ale "nowy" POLPAK bedzie dostepny w dialupie tylko z zagranicy
    ale za to na koszt samego POLPAKA... (Zobacz tytul strony....)

    ATSW to fajny zart na PrimaAprilis :)))))