  • 21. Data: 2009-05-02 05:16:23
    Temat: Re: Nowe laczki, ale jakie???
    Od: AlF <s...@g...com>

    Dysiek wrote:
    >> a czy ktos mi wyjasni co to sa "lagi"?
    >>

    > Luknij tu: http://www.akcent.pl/cz/gs450/gs_lagi1.jpg

    ale to tak bez znakow diakrytycznych. tak po prostu laga. hmmm - jaki to
    moze byc za zrodloslow.

    tak ( to dupa kiedys po prostu oznaczalo dziupla :-)

  • 22. Data: 2009-05-02 06:46:51
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "James" <n...@d...for.spam> wrote

    > Dlaczego na proste pytanie tak niektorym rosnie cisnienie? Monster
    > potrafil odpowiedziec normalnie (za co bardzo dziękuję), natomiast Ty

    Bo ja jestem jebniety?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 23. Data: 2009-05-02 06:53:52
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote

    > Samo w sobie połączenie dosyć dziwne, a że założone na bujającą zawiechę
    > B12 - to już w ogóle trudno stwierdzić
    >
    > Ja bym dał komplet Pilot Road (może być 2 CT), utwardził zawiechę (nie
    > wiem jak tam z klikaniem w B12) i powinno być OK

    Zasadniczo choc malo zgodnie z przyjeta zasada
    180 zamienione na 170 lub bardziej dostepne 160
    tez pomoze

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 24. Data: 2009-05-02 07:14:57
    Temat: [OT] Re: Nowe laczki, ale jakie???
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    primuss napisał(a)
    > co jakis
    > czas na grupie / grupach dyskusyjnych pojawia sie zakompleksiona osoba,
    > ktora, oglednie mowiac, przypierdala sie do ludzi, ktorzy chca normalnie
    > podyskutowac.

    No właśnie. Takie zakompleksione nieuki starają się leczyć kompleksy
    uzywając wyrazów, które wydają im się niepospolite i nobilitujace. A że nie
    znają ich znaczenia, często popadają w śmieszność. ;) Zatrważające jest,
    że takie dowartościowywanie się przez baranów uchodzi za niegroźne.

    > Jestes zbulwersowany upadkiem obyczajow i jezyka? Znajdz forum, na
    > ktorym ludzie uzywaja wylacznie poprawnej polszczyzny i sprawdzaja ze
    > slownikiem, czy nie naruszaja dobrego samopoczucia Pana Trolla.

    Tak jest. Po co się uczyć, do czego moze przydać się znajomość języka
    ojczystego? Skoro "ojciec doszli do piniendzy a szkoły nie mnieli".

    --
    Akarm
    Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

  • 25. Data: 2009-05-02 10:19:40
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 01 May 2009 17:27:32 +0200, AlF <s...@g...com>
    wrote:

    [...]
    > a czy ktos mi wyjasni co to sa "lagi"?

    Z Uniwersalnego Słownika Języka Polskiego:
    laga pot. <<długa, gruba laska, potężny kij; lacha>>

    Podejrzewam, że to od tego się wzięło :-))

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650