  • 11. Data: 2006-03-13 17:17:45
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Mar 2006 15:49:10 +0100, użyszkodnik Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał:

    > Nie ma zakazu w regulaminie DSL.
    > Nie ma zakazu w regulaminie większosci promocji.
    > Tylko jedna promocja ma zakaz.

    moze TP chce delikatnie wybadać grunt (na podstawie ilości sprzedanych
    usług w poszczególnych promocjach) ile DSLi idzie do dalszej
    odsprzedaży ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 12. Data: 2006-03-13 17:20:25
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Mar 2006 17:40:29 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > Ciekawe, jaki procent polskiego tzw. kontentu jest w stane ciągle podawać dane
    > z prędkością 15Mb/s?
    > Te 800kb/s uploadu to jakies nieporozumienie jest, aczkolwiek dobrze
    > ucelowane, co by nie zabić usługi FR 1Mb/s za bodajże 990 zł netto...

    cytat z pewnego horroru:

    "Nie można zabić czegoś co już nie żyje..."

  • 13. Data: 2006-03-13 17:38:19
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > jesli weżmiemy trzepako-uryno-łonabiprowajderski segment rynku i opcje
    > DSL8000 (8192 kbit/s / 640 kbit/s) i DSL15000 (15360 kbit/s / 800
    > kbit/s) to o ile można spokojnie pozwolić użyszkodnikom ssać ile dusza
    > pragnie (żeby wykorzystać DSL 15000 ponad 100 ludzi jednocześnie
    > mogłoby słuchac radia nadającego na 128kbps),
    > o tyle jakikolwiek ruch przesyłający dane przy użyciu programów p2p do
    > sieci obligatoryjnie trzeba będzie wyrżnąć bo inaczej nie starczy
    > uploadu na potwierdzenia i DSL15000 będzie się najzwyczajniej w
    > świecie dławił :(

    a poco komu p2p via dsl
    bierzesz 10 mega z atmana i zapinasz to na wszystko
    bierzesz dsla maxymalnego i stawisz na tym squida
    i masz luz na laczu glownym .. proste jak budowa cepa.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 14. Data: 2006-03-13 18:00:56
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>

    Jan Werbiński napisał(a):
    > Użytkownik "Woreczek" <n...@n...nima.pl> napisał w wiadomości

    > Jako pierwszy w mieście złożyłem zamówienie.
    > Moja wizyta, jak zwykle, była okazją dla pracowników TPSA do dowiedzenia
    > się o nowych usługach ich firmy.

    Co zamówiłeś ???
    Łapeisz się na 8000 albo 15000 ???
    Chodzi o odległość od centrali.

    Marcin

  • 15. Data: 2006-03-13 18:32:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Woreczek napisał(a):

    /dsl_tp/

    > "11. Abonent korzystający z usługi dostęp do Internetu DSL tp w ramach
    > Promocji nie może udostępniać tej usługi innym podmiotom pod jakimkolwiek
    > tytułem prawnym lub świadczyć z jej wykorzystaniem usług
    > telekomunikacyjnych. "
    >
    > Co to znaczy inne podmioty, sieci trzepakowe dostaja kopa (dzialajace
    > nonprofit), prawnik ze mnie taki jak z koziej d... traba wiec poradzcie :-)
    > Jesli nie wolno to niech sie ugryza :/

    To tylko dla nowych trzepaków ;-) Starych obowiązuje promocja DSL Efekt
    http://www.internetdsl.pl/doc/regulamin_DSL_Efekt.rt

    M.

  • 16. Data: 2006-03-13 18:34:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Mar 2006 18:38:19 +0100, użyszkodnik "Marcin Gontarz"
    <N...@n...pl> napisał:

    > a poco komu p2p via dsl

    p2p bo chcą klienci, a dsl bo jest najtańszy

    > bierzesz 10 mega z atmana i zapinasz to na wszystko
    > bierzesz dsla maxymalnego i stawisz na tym squida
    > i masz luz na laczu glownym .. proste jak budowa cepa.

    to ja poprosze ATMana powiedzmy na początek 6 mega we wskazanej
    lokalizacji na Pomorzu Środkowym, oczywiście w cenie porównywalnej z
    Polpakiem :P

    Jak będzie fajnie chodzić to dorzucimy jeszcze kilkadziesiąt megabitów
    (do końca roku uzbiera się tego setka) porozbijane na kilkumegowe
    kawałki w różnych częściach naszego pięknego kraju (dolnośląskie,
    kujawsko-pomorskie, pomorskie, podlaskie, zachodniopomorskie)

    :P

  • 17. Data: 2006-03-13 20:41:25
    Od: Łukasz 'mistrzu' Jabłoński <m...@w...edu.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > To tylko dla nowych trzepaków ;-) Starych obowiązuje promocja DSL Efekt
    > http://www.internetdsl.pl/doc/regulamin_DSL_Efekt.rt
    >
    > M.

    1. Promocja "DSL Efekt", zwana dalej "Promocją", polega na możliwości
    przedłużenia przez dotychczasowych Abonentów umowy zawieranej na czas
    określony o świadczenie usługi dostęp do Internetu DSL tp, w okresie od
    dnia 1 marca 2006 r. do dnia 31 grudnia 2006 r., na zasadach określonych
    poniżej.

    Czyli jak mam umowe podpisaną w 2003 roku na czas _określony_ to nie
    moge z tej promo skorzystać ?

    Jak to rozumiecie ?

    lukasz

  • 18. Data: 2006-03-13 20:46:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Marcin Szczygielski" <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:dv4c3m$nmk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Co zamówiłeś ???
    > Łapeisz się na 8000 albo 15000 ???
    > Chodzi o odległość od centrali.

    Zamówiłem 15000, ale nie wierzę, że się uda. Jestem pierwszy w Żarach, hehe.
    Moja odległość to około 1km w linii prostej. Z tego co pamietam to chyba
    1500 kanałami. SNR pomiaru szerokopasmowego specjalnym testerem wyniósł
    kiedyś 32dB, czyli 12 dB więcej niż zalecany dla dsl 1000 lub 2000.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 19. Data: 2006-03-13 21:19:54
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Łukasz 'mistrzu' Jabłoński napisał(a):

    > Czyli jak mam umowe podpisaną w 2003 roku na czas _określony_ to nie
    > moge z tej promo skorzystać ?
    >
    > Jak to rozumiecie ?

    Nie wymagaj od pana Grzegorza Łuszczyka i jego przełożonych poprawnego
    wysławiania się w języku polskim :-P

    Rozumiem to w taki sposób, że jest to promocja dla dotychczasowych
    abonentów iDSL, zgodnie z §1 pkt. 2, czyli dla tych, którzy byli
    abonentami conajmniej w okresie 31.12.2004-1.3.2006 i wyrazi wolę
    korzystania z promocji.

    M.

  • 20. Data: 2006-03-13 21:25:55
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    futszaK wrote:

    > "Nie można zabić czegoś co już nie żyje..."

    Segment rynku potrzebujący _upload-u_ w okolicach ~1-2Mb/s nadal jest
    nienasycony, bo brak sensownych ofert. Segment ten ma centralnie w nosie
    wypasiony download. A ja tylko cieszę się z tego.

    --
    TOM
    AS33868 MAN