  • 51. Data: 2006-03-15 13:26:31
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: Łukasz 'mistrzu' Jabłoński <m...@w...edu.pl>

    michal.b napisał(a):

    > tak, obecnie mam dsl 1, jak beda mozliwosci to bede mial za ta sama cene
    > 8...
    > po 2 latach, gdy przejdzie na okres nieokreslony to przeboleje 1 wyzszy
    > rachunek, i skorzystam z opcji migracji na nizsza predkosc (koszt wg.
    > cennika chyba ~182 zl brutto), no chyba, ze bedzie jakas inna promocja
    > albo sytuacja rynkowa sie na tyle zmieni ze calkowicie zrezygnuje z
    > oferty proponowanej przez "franstelekom Polska" :)
    >

    > michal b
    na jaką predkość przejdziesz przy zalozeniu ze cennik sie nie zmieni ?

    lukasz

  • 52. Data: 2006-03-15 15:09:03
    Od: "twix" <s...@n...pl>

    > Stare jak internet techniki integracji i podziału ruchu kilku łącz wg
    > usług.

    Dodam swoje dwa grosze jako ciekawostke.
    Kiedys cos zepsulem z routingiem w linuxie, ze caly upload co mial leciec
    przez DSL wychodzil przez polpaka (z adresem zrodlowym DSL) i oczywiscie to
    wracalo juz normalnie po lini DSL. Tak wiec przez przypadek zrobilem cos
    dziwnego: upload na DSL=0bajtow/s, natomiast download w normie:) Do tej pory
    sam nie wiem jak to sie stalo - ale jak widac da sie.

  • 53. Data: 2006-03-15 16:49:45
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jakim cudem firma może zrobić lepszą oferte od trzepaka ???

    ROTFL !

    Wlochaty

  • 54. Data: 2006-03-15 19:15:11
    Od: "Karol Knapik" <k...@k...com.pl>

    chyba to bylo dosc dawno , i miales dsle i polpaka z tej samej cetrali , nie
    wlaczali dawniej filtracji na portach wejsciowych od klientow i mogles robic
    takie rzeczy .

    Pozdrawiam:
    Karol Knapik
    k...@k...com.pl
    k...@s...pl
    KK1207-RIPE

    ______________
    Treść tej wiadomości zawiera informacje przeznaczone tylko dla adresata.
    Jeżeli nie jesteście Państwo jej adresatem, bądź otrzymaliście ją przez
    pomyłkę, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy oraz trwałe jej usunięcie

  • 55. Data: 2006-03-16 09:10:13
    Od: Pan Staszek <d...@n...gov>

    > Co to znaczy inne podmioty, sieci trzepakowe dostaja kopa

    Nikt nie dostaje kopa, może poza duzymi ISP, ktorzy poraz kolejny musza
    obnizyc ceny za za 1MB dostepu.
    Dzwonilem do TP i tak:
    1. Jeżeli mam DSL i chce np. 8M lub 15M, skladam zamowienie i dostaje
    zamowiona predkosc jako "zwiekszenie szybkosci lacza" co w cenniku jest
    free.
    2. Nic nie zmienia sie w tym momencie w moich relacjach z TP, poza tym,
    ze place pare zlotych wiecej za lacze 2 lub 4 razy szybsze.

    a tak BTW,
    to czy do ktoregos z Was zadzwonil przedstawiciel np. GTS, TKT czy
    ATMANA, futrzaków i powiedzial:
    "Od dzis w zwiazku z dbaniem o swoich klientow proponujemy Panstwu w
    obecnej cenie lacza predkosc 2 razy wieksza". Oczywiscie pytam o relacje
    ISP -> Klient a nie odwrotna. Bo szczerze powiedzawszy jak sie nie
    upomnialem to potrafili nie robic upgradu przez rok czasu.

    --
    Best Regards,
    Pan Staszek

  • 56. Data: 2006-03-16 12:24:47
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Pan Staszek <d...@n...gov> wrote:
> [...]
    > "Od dzis w zwiazku z dbaniem o swoich klientow proponujemy Panstwu w
    > obecnej cenie lacza predkosc 2 razy wieksza". Oczywiscie pytam o

    Raz tak mialem. GTS.

    > Bo szczerze powiedzawszy jak
    > sie nie upomnialem to potrafili nie robic upgradu przez rok czasu.

    Ale tak to zwykle sam ich molestuję :>

    --
    ./ premax
    ./ premax@hot,pl

  • 57. Data: 2006-03-16 15:36:40
    Od: "twix" <s...@n...pl>

    > chyba to bylo dosc dawno , i miales dsle i polpaka z tej samej cetrali ,
    > nie wlaczali dawniej filtracji na portach wejsciowych od klientow i mogles
    > robic takie rzeczy .

    Sory pomylilo mi sie, zamiast Polpaka to bylo lacze od Crowley.
    Bylo to w okolicach pazdziernika 2005r. Jedyne minusy byly takie, ze
    niechodzilo mi kilka stronek, miedzy innymi strona politechniki
    wroclawskiej. W kazdym badz razie upload na DSL byl caly czas 0 bajtow/s.

  • 58. Data: 2006-03-16 22:52:29
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Tomasz Śląski pisze:

    > Ciekawe, jaki procent polskiego tzw. kontentu jest w stane ciągle podawać dane
    > z prędkością 15Mb/s?
    > Te 800kb/s uploadu to jakies nieporozumienie jest, aczkolwiek dobrze
    > ucelowane, co by nie zabić usługi FR 1Mb/s za bodajże 990 zł netto...

    Nie wiem co na to Twój kalkulator, ale mój sugeruje, że za cenę tego
    FR 1Mbit/s można sobie zamówić dwa takie DSL-e, co w sumie da 30 Mbit/s
    down i 1.6 Mbit/s up. Nie zabije raczej ze względu na "możliwości
    techniczne" (pewnie niewielu będzie abonentów tak blisko centrali, żeby
    dało się zestawić).

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 59. Data: 2006-03-16 22:56:20
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    futszaK pisze:

    > moze TP chce delikatnie wybadać grunt (na podstawie ilości sprzedanych
    > usług w poszczególnych promocjach) ile DSLi idzie do dalszej
    > odsprzedaży ???

    Jakby nie mogli tego po prostu sprawdzić...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 60. Data: 2006-03-17 07:54:26
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 16 Mar 2006 23:56:20 +0100, użyszkodnik Neas <n...@n...invalid>
    napisał:

    > Jakby nie mogli tego po prostu sprawdzić...

    co ciekawego kryje się pod słowem "poprostu" ???

    --
    futszaK
    601061867