  • 71. Data: 2006-03-18 13:09:03
    Temat: Re: Nowe opcje iDSL.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > DSL Dialogu to sraczka i nie sięga do pięt DSLowi TP.

    Ten domowy czy ten biznesowy? Bo jak porownujemy domowy to trzeba
    to robic z neostrada... ;)

    j.

    http://tinyurl.com/dpuad (kto pierwszy kliknie ten głupi)

  • 72. Data: 2006-03-18 13:58:56
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Pink <P...@W...op.pl> wrote:
    > http://www.tp.pl/prt/pl/dla_biznesu/rozw_internetowe
    /dsl_tp/

    Witam,
    poniewaz dotychczas nie mialem okazji testowac zadnego iDSL, to prosilbym o
    informacje jak sprawuje sie ruch miedzynarodowy. Jest on dla mnie absolutnie
    priorytetowy -- glownie US, UK, bardzo malo .pl. Mam wpietych parudziesieciu
    userow i chodzi tez VoIP miedzynarodowy (max 2 rozmowy naraz), wiec
    opoznienia musza byc minimalne.

    Czy gdybym przeszedl na 15 Mbps iDSL (co by mi wyszlo 2x taniej niz obecne 1
    Mbps od GTS) to bym utrzymal jakosc miedzynarodowego ruchu?

    Ruch mam glownie wchodzacy (jedynie serwer mejlowy stoi no i ten VoIP), wiec
    w zasadzie symetryk jest mi srednio potrzebny.

    WR

  • 73. Data: 2006-03-18 13:59:04
    Od: Marcin Szczygielski <m...@n...spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>

    januszek napisał(a):

    > Ten domowy czy ten biznesowy? Bo jak porownujemy domowy to trzeba
    > to robic z neostrada... ;)
    >
    > j.

    ten domowy dsl dialogu tez posysa w porownianiu z neo..

    :)

    Marcin

  • 74. Data: 2006-03-18 15:47:31
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Marcin Szczygielski napisał(a):
    > ten domowy dsl dialogu tez posysa w porownianiu z neo..

    A biznesowy rzuca rotflem na ziemię swoją ceną.
    Współczynnik jakość/cena zupełnie z kosmosu.
    A dostępność? We Wrocławiu Dialog nie potrafi przeciągnąć kabla pod
    wąziutką rozpadającą się jezdnią przy ogródkach pod Szpitalem Kolejowym.
    Obok stoi biurowiec, co najmniej 30 podmiotów gospodarczych ale nie,
    Dialog jest tylko na terenie szpitala i nie wiedzą nic ani nic nie mogą.
    Na drzewach bym powiesił te 30 m.
    Myślę że to ruszy gdy go w końcu sprzedadzą bo w państwowych rękach ta
    firma jest obecnie tylko środowiskiem do grzania pośladków dla "swoich".
    --
    Olek

  • 75. Data: 2006-03-18 15:59:10
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Sat, 18 Mar 2006 14:58:56 +0100, użyszkodnik "Witold Romaniak"
    <w...@o...pl> napisał:

> [...]
    >
    > Ruch mam glownie wchodzacy (jedynie serwer mejlowy stoi no i ten VoIP), wiec
    > w zasadzie symetryk jest mi srednio potrzebny.

    żeś się uchował
    GTS jest dobry,ale drogi zaś dobrą zagranice to masz teraz praktycznie
    wszędzie z tepsianym DSLem włacznie w cenach dużo korzystniejszych jak
    w GTSie

    --
    futszaK
    601061867

  • 76. Data: 2006-03-18 19:54:09
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    futszaK <f...@p...pl> wrote:
    > żeś się uchował

    Po prostu jakosc miedzynarodowego routingu jest dla mnie krytyczna.

    > GTS jest dobry,ale drogi zaś dobrą zagranice to masz teraz praktycznie
    > wszędzie z tepsianym DSLem włacznie w cenach dużo korzystniejszych jak
    > w GTSie

    Czy w TPSA mozna zamowic jakies okres probny tego ichniejszego iDSL?

    WR

  • 77. Data: 2006-03-18 20:42:11
    Od: "Kolichowski Robert" <m...@o...pl>

    > Czy w TPSA mozna zamowic jakies okres probny tego ichniejszego iDSL?

    Składasz zamównienie oni "testują" linie. No i np dochodzą do wniosku, że
    można założyć iDSL 4mbps. No i podpisujesz umowe, oni zakładaja. Jak Ci nie
    zadziała to masz możliowść przejść nieodpłatnie na niższą obcje. :D

  • 78. Data: 2006-03-18 20:43:07
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    januszek pisze:

    > Ten domowy czy ten biznesowy? Bo jak porownujemy domowy to trzeba
    > to robic z neostrada... ;)

    A mi się wydawało że sensownie jest porównywać usługi w podobnej
    cenie...

    --
    Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl

  • 79. Data: 2006-03-18 21:07:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Neas napisał(a):

    > A mi się wydawało że sensownie jest porównywać usługi w podobnej
    > cenie...

    Niestety nie. Ceny ustalają marketoidzi. Dla marketoidów *KAŻDY* ich
    produkt jest rewelacyjny. Więc jeżeli na rynku istnieją już dwa produkty
    o tajemniczej nazwie ADSL, wybieramy ten droższy i "pozycjonujemy" swój
    do niego. Pozycjonowanie polega na wyprodukowaniu setki prezentacji w
    pałerpunkcie wykazującej wyższość Świąt Bożego Narodzenia nad
    Wielkanocą, np. "nasz produkt jest lepszy, bo ma bardziej pomarańczowe
    logo, a kolor pomarańczowy kojarzy się ze świeżością" i inne podobnie
    zaawansowane tezy. Zarząd, choćby najbardziej inteligentny, po 60
    prezentacji trafi szlag i dla świętego spokoju odpuści pozostałe 40
    przyjmując ofertę. A potem mamy cuda - najlepszy produkt na rynku się
    nie sprzedaje. I czas na ręczne robótki przy ofertach - promocje,
    rimejki i inne ;-)

    M.

  • 80. Data: 2006-05-04 22:12:27
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    > Mam wpietych parudziesieciu userow i chodzi tez VoIP miedzynarodowy
    (max 2 rozmowy naraz), wiec
    > opoznienia musza byc minimalne.
    > Czy gdybym przeszedl na 15 Mbps iDSL (...)

    Do dwoch rozmow voip na raz wystarczy ci iDSL 256.

    --
    ,,,
    (o o)