  • 1. Data: 2012-05-28 18:43:36
    Temat: Nowe propozycje PO
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    5706,PO_proponuje__Mamy_jezdzic_wolniej_i_zlikwidowa
    c_zielona.html

    "PO proponuje: Mamy jeździć wolniej i zlikwidować zieloną strzałkę"

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2012-05-28 18:57:15
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > "PO proponuje: Mamy jeździć wolniej i zlikwidować zieloną strzałkę"

    Zobaczyli, ze z fotoradarow gowno wplywa i jeszcze umocza na tych nowych ;)
    Kocham ich pomysly.

    sz.

  • 3. Data: 2012-05-28 19:13:04
    Od: "KM" <K...@o...co>

    > "PO proponuje: Mamy jeździć wolniej i zlikwidować zieloną strzałkę"

    nie jestem zwoleniikiem PO (zabili Pana Prezydenta), ale w tym przypadku
    maja racja

    KM

  • 4. Data: 2012-05-28 19:18:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    KM w <news:jq0bo5$7de$1@inews.gazeta.pl>:

    > nie jestem zwoleniikiem PO (zabili Pana Prezydenta), ale w tym przypadku
    > maja racja

    > KM

    K jak Kolina M jak matoł

  • 5. Data: 2012-05-28 19:39:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-28 18:43, jerzu pisze:

    5706,PO_proponuje__Mamy_jezdzic_wolniej_i_zlikwidowa
    c_zielona.html

    > "PO proponuje: Mamy jeździć wolniej i zlikwidować zieloną strzałkę"

    Przy jakiej prędkości auto najwięcej pali?
    Jak stoisz w korkach. Czyli z punktu widzenia
    dochodów budżetu Państwa jest to jak najbardziej
    uzasadnione. Proponuje jeszcze wszystkie autostrady
    z RP zrobić jednojezdniowe i wprowadzić co 5 km
    ruch wahadłowy i zajebiście.

  • 6. Data: 2012-05-28 19:44:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 18:43, jerzu pisze:

    5706,PO_proponuje__Mamy_jezdzic_wolniej_i_zlikwidowa
    c_zielona.html

    > "PO proponuje: Mamy jeździć wolniej i zlikwidować zieloną strzałkę"

    Jeżeli chodzi o limity prędkości to jak najbardziej jestem za
    przywróceniem tych, które były, jestem za pozostawieniem zielonych
    strzałek, a co do nakładania kary na właściciela (chyba raczej
    użytkownika) to jestem jak najbardziej za, ponieważ absurdem jest
    możliwość wymigiwania się sprawców od stosownych kar, a mało kiedy
    sytuacja naprawdę wygląda tak, że nie wiadomo kto prowadził.
    Przy okazji jestem za uszczelnieniem systemu, ale jakoś o tym
    pismaki nie wspominali.

  • 7. Data: 2012-05-28 20:02:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:jq0dlg$ati$1@mx1.internetia.pl>:

    5706,PO_proponuje__Mamy_jezdzic_wolniej_i_zlikwidowa
    c_zielona.html
    > jestem za pozostawieniem zielonych strzałek

    Ja jestem za zmianą S-2 na S-3 w lewo.
    Pierwszy z brzegu przykład:
    Wał Miedzeszyński w prawo w Afrykańską jest zielone na S-2, w tym czasie z
    Afrykańskiej jest w lewo S-3, dla pieszych i kolarzy jest na Wale i
    Afrykańskiej czerwone.

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-05-28 20:03:39
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:jq0dlg$ati$1@mx1.internetia.pl>:

    5706,PO_proponuje__Mamy_jezdzic_wolniej_i_zlikwidowa
    c_zielona.html
    > jestem za pozostawieniem zielonych strzałek

    Ja jestem za zmianą S-2 na S-3 w prawo w niektórych sytuacjach.

  • 9. Data: 2012-05-28 20:59:54
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Jeżeli chodzi o limity prędkości to jak najbardziej jestem za
    > przywróceniem tych, które były,

    Naprawde uwazasz, ze podniesienie o 10 (czy nawet 20, liczac "dopuszczalny
    blad") km/h limitu predkosci na trasach szybkiego ruchu spowodowalo wzrost
    liczby wypadkow? Dlaczego niebezpieczniejsza jest jazda 130 km/h na S8
    miedzy Radzyminem a Wyszkowem niz 200+ na autostradzie w Niemczech, gdzie
    droga jest takiego samego standardu, a miejscami gorsza?

    > jestem za pozostawieniem zielonych
    > strzałek,

    Tez jestem za pozostawieniem, jak tez za zmiana przepisu o zatrzymaniu:
    5km/h to wystarczajaco wolno, zeby sie w 90% przypadkow upewnic, ze jest
    bezpiecznie (zdaje sobie sprawe, ze tu trudno o zloty srodek, ale
    czepianctwo policjantow czasem przekracza wszelkie granice), bez sensu jest
    zatrzymywanie przed sygnalem, jesli nie ma przejscia dla pieszych, a
    zatrzymac sie trzeba przed jezdnia, itp. A potem jestem za bezwzglednym
    karaniem za niezatrzymanie/niezwolnienie.

    --
    Axel

  • 10. Data: 2012-05-28 21:16:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-28 20:59, Axel pisze:

    > Naprawde uwazasz, ze podniesienie o 10 (czy nawet 20, liczac
    > "dopuszczalny blad") km/h limitu predkosci na trasach szybkiego ruchu
    > spowodowalo wzrost liczby wypadkow?

    Skąd taki wniosek? Jest on podwójnie nieuzasadniony. Uważam, że limity
    powinny być takie, jakie są przyjęte w innych krajach, bez cudowania,
    kombinacji, wprowadzania ludzi w błąd i zbędnych wydatków z naszych
    podatków.

    > Dlaczego niebezpieczniejsza jest
    > jazda 130 km/h na S8 miedzy Radzyminem a Wyszkowem niz 200+ na
    > autostradzie w Niemczech, gdzie droga jest takiego samego standardu, a
    > miejscami gorsza?

    To kolejny nieuzasadnione wniosek oparty na Twych wcześniejszych
    imaginacjach. Zresztą Niemcy od dawna zalecają 130km/h i nie wiadomo
    jak dalej to będzie wyglądało. Inna sprawa, że jeżeli już chcesz
    porównywać kwestię prędkości to może jednak przypomnij sobie, że
    Niemcy są jedynym krajem w którym nie ma ograniczenia administracyjnego
    na autostradach i inne kraje się nawet do tego nie przymierzają.

> [...]
    > jest zatrzymywanie przed sygnalem, jesli nie ma przejscia dla pieszych,
    > a zatrzymac sie trzeba przed jezdnia, itp.

    Masz się zatrzymać - podobnie jak przed stopem. Koniec, kropka. Później
    się zaczynają targi, że jechałem tylko 6, a nie 5 itd.

    > A potem jestem za
    > bezwzglednym karaniem za niezatrzymanie/niezwolnienie.

    Piszesz teraz o pasach? Jeżeli tak, to popieram.