  • 141. Data: 2012-06-01 20:41:26
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Od dawna można ich spotkać sporadycznie, ale to tutaj niepopularne.

    Jeszcze nie widzialem miskow w miejscu, gdzie jest niebezpiecznie
    (szkola, przejscie dla pieszych bez sygnalizacji itd). Typowe miejsca,
    to w miare bezpieczne odcinki drog z idiotycznymi ograniczeniami.

    > Jakieś wpływy się zakłada - to chyba normalne.

    Nie jest normalne, ze zaklada sie, ze ludzie beda lamac prawo, nie jest
    normalne, ze zaklada sie to na okreslonym poziomie i nie jest normalne,
    ze ten poziom jest znacznie wyzszy, niz byl w latach poprzednich.

    > Służby mogą się zająć poważniejszymi
    > rzeczami.

    A teraz nie moga?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 142. Data: 2012-06-01 20:55:29
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-01 20:41, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Jeszcze nie widzialem miskow w miejscu, gdzie jest niebezpiecznie
    > (szkola, przejscie dla pieszych bez sygnalizacji itd).

    To wiem - to by nie pasowało do Twojej ideologii.

    > Typowe miejsca,
    > to w miare bezpieczne odcinki drog z idiotycznymi ograniczeniami.

    W takim miejscach to można było spotkać SM, a nie policjantów.

    > Nie jest normalne, ze zaklada sie, ze ludzie beda lamac prawo,

    Jak najbardziej normalne, że ludzie będą popełniać wykroczenia.
    Tak trochę, tak troszeczkę, albo całkiem mocno, bo nikt ich nie
    złapie.

    > nie jest
    > normalne, ze zaklada sie to na okreslonym poziomie

    Jak najbardziej normalne - sam zresztą nieraz już deklarowałeś, że
    nie będziesz przestrzegał przepisów.

    > i nie jest normalne,
    > ze ten poziom jest znacznie wyzszy, niz byl w latach poprzednich.

    Większa kontrola - większe wpływy. Jak się ludzie nauczą, to wpływy
    spadną.

    > A teraz nie moga?

    Też to robią.

  • 143. Data: 2012-06-01 23:59:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Czysta konstatacja.

    ze Po stara sięwkurwić ludzi?
    Rozumiem, że taki może być efekt, ale cel? Really?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.

  • 144. Data: 2012-06-02 03:27:00
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Rozumiem, że taki może być efekt, ale cel? Really?

    Od matematyki, to mam Zone, teraz spi, to nie bede budzil, ale cos mi
    sie zdaje, ze dzialajac poprzez zwykla glupote, statystycznie powinno
    sie czasem cos udac. Majstrowanie znowu przy zielonych strzalkach sluzy
    wylacznie wkurwieniu ludzi. Na sile mozna przyjac, ze bedzie sluzylo
    wplywom z mandatow, a wkurwianie ludzi to efekt, a nie cel. Ale to
    bardzo naciagana teoria. W dzialalnosci mojego "ulubienca" Galasa, ni
    cholery nie da sie znalesc innego celu niz czysta zlosliwosc.
    Czy ci ludzie nie maja do wafla nedzy co robic? Moze podyskutuja o
    aborcji, zwiazkach zboczencow, cos co zajmuje parlamentarzystow,
    rozgrzewa emocje i pozwala na chwile odpieprzyc sie od majstrowania w
    PoRD i innych wazniejszych rzeczach.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 145. Data: 2012-06-02 03:43:03
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > To wiem - to by nie pasowało do Twojej ideologii.

    Aaa, rozumiem, sprytne chlopaki, tak sie maskuja, ze ich nie widac;-)

    > W takim miejscach to można było spotkać SM, a nie policjantów.

    Powaznie? To oni tak moga? Znaczy sie SM moze sie tak bezkarnie
    przebierac za Policjantow i radiowozy przemalowywac?
    Pytam, bo wczoraj na krotkiej trasie Piaseczno<>Goraszka 2 razy miski
    (znaczy sie ci przebierancy z SM) stali z laserkiem, a i jakas vectra z
    kinem objazdowym polowala (pewnie tez dzielnej SM).

    > Jak najbardziej normalne, że ludzie będą popełniać wykroczenia.
    > Tak trochę, tak troszeczkę, albo całkiem mocno, bo nikt ich nie
    > złapie.

    Mysle, ze ci politycy po prostu mierza innych wlasna miara i w/g nich
    wszyscy to zlodzieje.

    > Jak najbardziej normalne - sam zresztą nieraz już deklarowałeś, że
    > nie będziesz przestrzegał przepisów.

    Jesli przewiduje sie 2, czy 4 krotny wzrost dochodow z tego tytulu, to
    znaczy, ze maja zamiar spowodowac kilkukrotnie wieksza czstotliwosc
    popelniania wykroczen. Najprosciej zrobic to poprzez obnizanie limitow
    predkosci stosownie do dziury budzetowej, przez likwidacje zielonych
    strzalek, wprowadzajac taka organizacje ruchu, by wymusic lamanie
    przepisow. Normalne? Ni cholery. Powszechne? Jak najbardziej.

    > Większa kontrola - większe wpływy. Jak się ludzie nauczą, to wpływy
    > spadną.

    I co, przestana marnowac pieniadze, wywala kilkaset tys urzednikow?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 146. Data: 2012-06-02 08:26:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-02 03:43, Pawel "O'Pajak" pisze:
    (...)
> [...]
    > (znaczy sie ci przebierancy z SM) stali z laserkiem, a i jakas vectra z
    > kinem objazdowym polowala (pewnie tez dzielnej SM).

    Ojoj - znaczy wykonywali swoje czynności służbowe z ukrycia?
    Może jeszcze dodać znak "gwiezdne wojny", ponieważ biedni
    kierowcy nie mogą się dostosować do przepisów i reagują tylko
    na widok policji?

    > Mysle, ze ci politycy po prostu mierza innych wlasna miara i w/g nich
    > wszyscy to zlodzieje.

    Biorąc pod uwagę powyższe stwierdzenie to mogę stwierdzić coś
    odwrotnego - politycy nie biorą się znikąd, tylko ze społeczeństwa,
    które zresztą samo ich wybiera.

    > Jesli przewiduje sie 2, czy 4 krotny wzrost dochodow z tego tytulu, to
    > znaczy, ze maja zamiar spowodowac kilkukrotnie wieksza czstotliwosc
    > popelniania wykroczen.

    Nie, to tylko Twoja teoria spiskowa. Praktyka mówi, że wzrost dochodów
    bierze się z większego nadzoru nad ruchem drogowym. Jednym z banalnych
    przykładów jest system rejestratorów na DC na skrzyżowaniu Sobieskiego
    z Witosa. Wpływy niebagatelne. Tak jest wszędzie, gdzie stawiają takie
    (i podobne) wynalazki. Do tego robi się bezpieczniej.

> [...]
    > strzalek, wprowadzajac taka organizacje ruchu, by wymusic lamanie
    > przepisow. Normalne? Ni cholery. Powszechne? Jak najbardziej.

    Nie jest to normalne, nie jest to powszechne, a wręcz bym powiedział,
    że jeżeli już, to spotykane bardzo rzadko i nie z powodu chęci do
    wymuszania łamania przepisów.

    > I co, przestana marnowac pieniadze, wywala kilkaset tys urzednikow?

    Do tego nie jest potrzebny wzrost liczny urzędników.