  • 91. Data: 2012-05-29 19:38:15
    Temat: Re: Nowe propozycje PO
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Nic z tych rzeczy. Mamy dane tylko z 2011 roku. To zdaje się zbyt mało,
    > by można było mówić o jakimkolwiek "obronieniu się". O kwestiach
    > ekonomicznych nie wspomnę.

    ROTFL.

    sz

  • 92. Data: 2012-05-29 19:46:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 19:38, szufla pisze:

    > ROTFL.

    Masz rację, jeżeli ktoś wyciąga wnioski na podstawie jednego roku
    istnienia przepisu, porównując to tylko z jednym słupkiem, to
    jest to ROTFL. Podejrzewam jednak, że nie to miałeś na myśli,
    ale nie chciałeś znów wtopić ze źródłem rewelacji.

  • 93. Data: 2012-05-29 19:53:27
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To dlaczego miałbym je mieć dopiero teraz? Znaczy podwyższenie
    > prędkości było tańsze/bezkosztowe? Zrobienie z tym porządku raz
    > (przywrócenie 110/130, 50 w mieście 24h) by sprawę uprościło
    > i obniżyło koszty konsekwencji tych zmian.

    LOL. Uwazaj bo filozofem zostaniesz :)
    Porzadek juz jest i nic nie trzeba zmieniac, nie bedzie w zwiazku z tym
    kolejnych kosztow.

    > LOL - cóż za strzał w stopę (tego też chyba nie czytałeś):
    > <cite>
    > From February 2011 the law -- originating from the EU -- will require that
    > all new vehicles be equipped with Daytime Running Lights (DRL) of a
    > strength up to 1,200cd (candela) or dipped headlamps (800cd) which will
    > include high-brightness LED DRL and Xenon High Intensity Discharge (HID)
    > headlights.

    Czy to oznacza, ze w kazdym kraju trzeba bedzie jezdzic non stop na
    swiatlach ?
    A teraz idz poczytaj o badaniach bo kompromitujesz sie w tym watku jak nigdy
    wczesniej ( zreszta jako jedyny :) Niekoniecznie w rzepie.

    "...Impaired Perception in Driving and Sports by Prof. Peter Heilig
    graphically demonstrates why the neuro-physiological effects of DRL and HID
    Xenon lights can contribute to accidents.
    This article published last month in the Austrian Police magazine
    "Rundschau Polizei Sport" provides the expert medical and ophthalmological
    evidence we need to send to politicians, lawmakers and auto manufacturers
    advising that they could be held legally liable for any a accident where
    blinding by DRL or HID Xenon vehicle lights are cited as a factor.

    We have sent a copy to Transport Minister Norman Baker appealing him to
    prevent the EU DRL law being implemented in February 2011.
    If the Austrian Parliament can ban DRL on 01 January 2008 in defiance of
    the EU then surely the UK Government can follow suit.
    To give more impetus to our appeal, please send a copy to your MP asking
    them to annul the laws that permit auto manufacturers to use dangerous
    blinding DRL and HID Xenon lights..."

    sz.

  • 94. Data: 2012-05-29 19:55:44
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Miałeś po prostu szczęście.

    Nie Roman, to ty miales pecha. Nie sadze zeby sie to zdazalo notorycznie.
    Musiales sie wtedy niezle wkurwic i dlatego to pamietasz :)

    sz.

  • 95. Data: 2012-05-29 19:59:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To głównie kwestia dobrych hamulców. Kurą bałbym się tyle jechać, bo to
    > nie ma hamulców (tarcze 280 mm z przodu).

    ?
    ale to sugerujesz, ze ja miałem jakieś super dobre hamulce, czy to, Ze
    Roman ma za dobre?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 96. Data: 2012-05-29 19:59:20
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    szufla w <news:jq32ek$pcq$1@inews.gazeta.pl>:

    > We have sent a copy to Transport Minister Norman Baker appealing him to
    > prevent the EU DRL law being implemented in February 2011.

    Te, szufla, ale mamy maj 2012 -- możesz jakieś świeższe niusy w temacie
    podrzucić do pieca?

    --
    Tomasz Nycz

  • 97. Data: 2012-05-29 20:09:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 19:53, szufla pisze:

    > LOL. Uwazaj bo filozofem zostaniesz :)

    Zdaje się, że zapomniałeś co napisałeś oraz co było wcześniej.

    > Porzadek juz jest i nic nie trzeba zmieniac, nie bedzie w zwiazku z tym
    > kolejnych kosztow.

    Jest bałagan, wiele trzeba zmienić i będą kolejne koszty, ponieważ
    mało komu zależy na porządku i jednoznaczności.

    > Czy to oznacza, ze w kazdym kraju trzeba bedzie jezdzic non stop na
    > swiatlach ?

    Na dzień dzisiejszy wprost nie.

    > A teraz idz poczytaj o badaniach bo kompromitujesz sie w tym watku jak
    > nigdy wczesniej ( zreszta jako jedyny :) Niekoniecznie w rzepie.

    Skoro takiej argumentacji używasz, to póki co Tobie brakuje racjonalnej
    argumentacji i raz za razem strzelasz sobie w kolano, odkopując jakieś
    zabytki, które są znane od dawna:
    (...)
    > We have sent a copy to Transport Minister Norman Baker appealing him to
    > prevent the EU DRL law being implemented in February 2011.

    Tyle - masz coś nowego, poza tym, że chyba już wszyscy producenci
    pojazdów na EU wyposażają je w DRL?

  • 98. Data: 2012-05-29 20:58:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-29 19:59, 'Tom N' pisze:

    > Te, szufla, ale mamy maj 2012 -- możesz jakieś świeższe niusy w temacie
    > podrzucić do pieca?

    Podałem mu wcześniej późniejsze, a ten w odpowiedzi sucharem pojechał.
    Nie czyta na co się powołuje? :)

  • 99. Data: 2012-05-29 21:19:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > ?
    > ale to sugerujesz, ze ja miałem jakieś super dobre hamulce, czy to, Ze
    > Roman ma za dobre?

    Ani to, ani to.

  • 100. Data: 2012-05-29 21:19:51
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Podałem mu wcześniej późniejsze, a ten w odpowiedzi sucharem pojechał.
    > Nie czyta na co się powołuje? :)

    Podales, ze produkowane auta beda wyposazone w swiatla dzienne o okreslonej
    jasnosci a nie o obowiazku jazdy na swiatlach przez caly rok. Po co robisz z
    siebie gupola ?
    sz.