  • 11. Data: 2019-07-01 22:16:02
    Temat: Re: Nowoczesne laptopy - w srodku prawie PUSTE!
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Yerine Ictimai <i...@y...ru>
    w artykule <news:qfdmua$tjs$1@dont-email.me> pisze:

    > "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> ??????? ?

    > Moze i racja, ale w tym akurat modelu naprawde sa podzespoly
    > IDENTYCZNE jak te ktore wystepuja w mniejszej gabarytowo
    >
    > wersji 15"
    > I roznica miedzy nimi to tez ta ilosc pustego miejsca wewnatrz.

    Wiem, że takie są. Producent oferuje szeroki zakres konfiguracji, a
    dystrybutorzy i tak kompletują głównie modele niskobudżetowe. Sam mam
    takiego Thinkpada - bez kamerki, bez czytnika odcisków palców, bez dysku
    SSD, bez terabajta HDD, bez napędu optycznego, bez Windows... Na pokładzie
    Linux Mint i tylko 2 GiB RAM.

    Wydaje mi się, że widziałem nawet coś ciekawszego - model notebooka z
    ekranem 17" i 15,4" do wyboru - w tej samej obudowie, tylko większy ekran
    był z bardzo wąską ramką.

    Jeśli chcesz wybrać bardziej rozbudowany model, pewnie musisz szukać w innej
    sieci. Przykładowo Komputronik może mieć modele średnio bardziej wypasione
    niż hipermarket, ale to widać dopiero w długim rządku literek i cyferek po
    nazwie.

    > Wiec, co, odradzasz zabawe w dodanie tam do srodka jeszcze jednej
    > baterii? ;)

    Jeśli lubisz wybuchy podczas ładowania, dokładaj jak najmocniejszą.
    Tegorocznych upałów pewnie nie przeżyje.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)

  • 12. Data: 2019-07-02 15:42:30
    Od: Yerine Ictimai <i...@y...ru>

    "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> ??????? ?
    ?????????:

    > Jeśli lubisz wybuchy podczas ładowania, dokładaj jak najmocniejszą.

    Ojej, az tak strasznie!?

    Ale przeciez te same komponenty sa w wersji 15" laptopa gdzie miejsca
    jest znacznie mniej, i nie wybucha ?

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 13. Data: 2019-07-11 00:53:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Yerine Ictimai" qfbh65$k9q$...@d...me

    > Parametry sprzetowe podobne, wielkosc RAM, szybkosc CPU,

    LPDDR4 (https://en.wikipedia.org/wiki/LPDDR) to nie DDR4.
    Podobnie z resztą.

    > no moze 1TB dysk twardy tylko sie rozni od karty SD smartfona ;)

    Są dyski SSD na M.2...

    --

  • 14. Data: 2019-08-03 11:36:57
    Od: l...@g...com

    Zależy od danego modelu są gorsze i lepsze. Ranking laptopów
    https://forum.techlords.pl/co-kupic-f4/zestawienie-p
    olecanych-laptopow-ranking-laptopow-c-t5.html