  • 41. Data: 2016-12-09 13:53:17
    Temat: Re: Nowy OsMand nie lubi mnie...
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-07 o 12:45, masti pisze:

    > jasne. Ty wiesz lepiej.

    Gwoli jasności - nie tylko w tej kwestii, jeżeli idzie o wymianę zdań z
    Tobą.

    > pokaż zdjęcie na którym widać nazwy jezior na nich napisane :)

    A gwiazdki z nieba szanowny sobie nie życzy?

  • 42. Data: 2016-12-09 13:53:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > "Trybun" 5847d63a$0$5140$6...@n...neostrada.pl

    > Ja używam, Ty -- nie, ale wiesz lepiej ode mnie?

    Nie wiem - przecież napisałem "chyba". Wątpliwości tylko z racji takiej
    że przy włączonym transferze danych OsmAnd zachowuje się dokładnie tak
    samo jak i przy wyłączonym.

  • 43. Data: 2016-12-09 14:37:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 584aa929$0$5157$6...@n...neostrada.pl

    > A gwiazdki z nieba szanowny sobie nie życzy?

    Najwyraźniej wg mastiego nie miejscowi decydują o nazwach, ale
    władza ;) -- nadana przez ojca narodów, czyli JDżugaszwilego. ;)
    Z przeciwnej strony patrząc -- w Donbasie nie miejscowi mają
    prawa własności, ale Amerykanie, Niemcy i inni... ;)

  • 44. Data: 2016-12-09 18:44:47
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Z przeciwnej strony patrząc -- w Donbasie nie miejscowi mają
    > prawa własności, ale Amerykanie, Niemcy i inni... ;)

    Tutaj tylko jakiś kartograf zrobił błąd..

    Tak sie akurat składa że owi "Niemcy i inni" maja tylko takie prawa do
    własności i nazewnictwa jakie im owi Amerykanie zlecą.

  • 45. Data: 2016-12-10 00:41:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Gwoli jasności - nie tylko w tej kwestii, jeżeli idzie o wymianę zdań z
    > Tobą.

    uciekłeś z wątku gdzi e wyszło na jaw, że sciemniasz.

    > A gwiazdki z nieba szanowny sobie nie życzy?

    no tak. argumenciki się skończyły. zostały głupie teksty.
    masz jeszcze jakieś mądrości?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 46. Data: 2016-12-10 03:40:29
    Temat: Re: Obszczymur pospolity
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Eneuel Wrote:

    Skoncz z tym brandzlowaniem internetu putasie!

    --
    ?

  • 47. Data: 2016-12-12 12:28:15
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-10 o 00:41, masti pisze:

    > uciekłeś z wątku gdzi e wyszło na jaw, że sciemniasz.

    Jejku! człowieku, naucz się Ty czytać ze zrozumieniem.

    > no tak. argumenciki się skończyły. zostały głupie teksty.
    > masz jeszcze jakieś mądrości?

    Proszę o krótką choćby odpowiedź. Pytanie zadawać p[o odpowiedzi.

  • 48. Data: 2016-12-12 15:53:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Jejku! człowieku, naucz się Ty czytać ze zrozumieniem.

    ja czytam ze zrozumieniem. Ale ty najwidoczniej nie umiesz pisać ze
    zrozumieniem

    > Proszę o krótką choćby odpowiedź. Pytanie zadawać p[o odpowiedzi.

    na co odpowiedź? na to, że na mapie mają się nazywać tak jak w urzędzie?
    to jest oczywista oczywistość. Weryfikowalność się kłania.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2016-12-12 17:15:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" do 'masti' 584e89c0$0$5146$6...@n...neostrada.pl

    > Proszę o krótką choćby odpowiedź. Pytanie zadawać p[o odpowiedzi.

    Masti niekoniecznie odpowiada na zadawane mu pytania. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o2a5bc$1pk$...@n...news.atman.pl

    > "masti" o29m93$sqb$...@d...me

    masti>> nawaliłeś ich tyle, że już sam nie wiesz
    masti>> w którym wątku odpowiadasz?

    > Jak widać -- ja znam swe historie, którymi rzekomo urzekam.
    > Natomiast Ty -- uchyliłeś się od udzielenia odpowiedzi na
    > zadane Ci proste pytannia.

    Rozmowa z masti jest trudna. ;) (czytaj --> niemożliwa)