  • 11. Data: 2009-04-29 10:40:22
    Temat: Re: Nowy Tak-tak
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Grzexs wrote:

    > I to jest w zasadzie jedyna zaleta Nowego Tak Taka. Czyli jako "drugi"
    > numer do pewnych zastosowań.

    Dokładnie. W związku z tym, jak chcesz regularnie używać TT, to musisz
    mieć dwie karty: jedną "codzienną" - raczej nie w taryfie NTT i drugą -
    NTT do rozładowywania baterii w telefonie :-)

    M.

  • 12. Data: 2009-04-29 11:50:56
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gt91ij$r16$1@inews.gazeta.pl>,
    " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Ale są też plusy jak Godzina za Grosze. Tu masz wszystkie dodatki w Nowym TT
    >
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_
    tt

    E, plus(y) znam. Dziekuje. Chodzilo mi o minusy.

    TA

  • 13. Data: 2009-04-29 13:52:03
    Od: kranu <k...@l...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:

    > Czyli dzwoniac do Heyah place prawie 60gr?

    Można sobie nakupić trochę pakietów na zapas przed zmianą taryfy -
    erajednostki nie przepadną.

  • 14. Data: 2009-04-29 14:00:10
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Można sobie nakupić trochę pakietów na zapas przed zmianą taryfy -
    > erajednostki nie przepadną.

    jakich pakietów nakupić??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 15. Data: 2009-04-29 17:40:12
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Bebe pisze:
    > Użytkownik "kranu" <k...@l...pl> napisał w wiadomości

    > jakich pakietów nakupić??

    Bezterminowe 25 minut/100 SMS na stacjonarne i do Heyah czyli
    erajednostki których w Nowym Tak-Tak już kupić niemożna.

  • 16. Data: 2009-04-29 17:47:05
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    > Bezterminowe 25 minut/100 SMS na stacjonarne i do Heyah czyli erajednostki
    > których w Nowym Tak-Tak już kupić niemożna.

    no tak tylko zauważ taki drobiazg... pierwsze zejdą ci erajednostki na
    połączenia a potem zacznie liczyć 29 gr na stacjonarne i do ery - więc jaki
    jest sens zmieniać taryfę jak zacznie działac po wyjechaniu z erajednostek??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 17. Data: 2009-04-29 20:05:35
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Bebe pisze:
> [...]
    > jest sens zmieniać taryfę jak zacznie działac po wyjechaniu z erajednostek??

    Erajednostki są wykorzystywane na końcu.
    Odkąd przeszłem na Nowy Tak-Tak to zeszło mi ich tylko kilka na kontakty
    do Heyah. Za połączenia do Ery i na stacjonarne płacę 0,29zł z godziny
    za grosze, a za SMSy do Ery z pakietu miesięcznego 600 SMS.

  • 18. Data: 2009-04-30 14:29:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <9...@f...goo
    glegroups.com>,
    BearBag <c...@g...com> wrote:

    > z tego co wyczytalem te pakiety minutowe do ery i stacjonarnych w
    > nowym TT nie dzialaja do Heyah ?

    Geez, o jakich pakietach piszesz???

    TA

  • 19. Data: 2009-04-30 21:44:17
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Godzinne taktowanie jest rzeczywiście wyjątkowym osiągnięciem marketingu
    > :-P

    Przy stawce 29 gr/godzinę realnie i tak nic lepszego niż taktowanie
    circa about 2-minutowe (ok. 2 minuty za grosza) byś nie osiągną - no
    chyba, że chcesz rozliczać z dokładnością do 0,01 grosza ;-)

    Przemek