  • 11. Data: 2014-09-24 21:23:15
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: ApostatA <g...@w...pl>

    W dniu 2014-09-24 o 14:13, Pszemol pisze:
    > I nie jest to przecież nic nowego - za czasów Nokii z antenką ludzie
    > łamali antenki i też dziwili się jak można zdobić "dziadostwo"
    > w którym antenka się łamie od tego jak się na nim usiądzie tyłkiem...

    wiekszość tych zewnętrznych anten to byłą atrapa - bo klienci tego
    chcieli. Rak muzgó i słaby zasięg, taki był urban legend nt.
    wewnetrznych anten.

    --
    "W Polsce wszyscy krzyczą, iż posiadają większość"

  • 12. Data: 2014-09-24 21:37:04
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    ApostatA <g...@w...pl> wrote:

    > wiekszość tych zewnętrznych anten to byłą atrapa - bo klienci tego
    > chcieli. Rak muzgó i słaby zasięg, taki był urban legend nt. wewnetrznych anten.

    No nie wiem czy atrapy...
    Antena półfalowa do 900MHz to jakies 16cm.

  • 13. Data: 2014-09-24 21:37:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Dobre, dobre - wskazanie realnej wady nazywa sie teraz trolowaniem :]]]

    Raczej nieracjonalne oczekiwanie niezniszczalnosci produktu, ktory NIE jest
    dedykowany do pracy na poligonie czy nie ma służyć do wbijania gwoździ.

    > Wlasciwie nie jestem zaskoczony - Apple juz wczesniej mialo problemy ze
    > sztywnoscia iPhone'a 5...i oczywiscie nie wyciagneli wnioskow, wprost
    > przeciwnie, jeszcze bardziej odchudzili.

    I cieszę się z tego bardzo że odchudzili.

    > Trzeba pobic kolejny rekord grubosci a jesli sklamiemy nie wliczajac w to
    > wystajacego aparatu? Who cares - fani i tak to lykna z owacjami na stojaco.
    > Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze
    > iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na
    > poziomie tabliczki czekolady.

    A idioci wciąż będą wpychać go do ciasnych spodni i dziwić się, że dachówka
    im się zgięła.

    > Ciekawe bylo dla mnie zestawienie z Note 3, ktory spisal sie znakomicie.
    > LG Flex tez tutaj swietnie wypada.
    > W przypadku iPhone 6 fakt: nie jetem zaskoczony, ze taki produkt bedzie
    > sie latwo deformowal pod naciskiem. Po prostu fizyka, przedmiot ktory w
    > Cupertino jest chyba dosc malo popularny.

    Raczej z oczekiwań klientów wynika, że to u nich z fizyką jest nieco na
    bakier.

    > Ale nie ma rzeczy, ktorych nie da sie naprawic bumperem, ten bedzie mial
    > wkladke z plytki stalowej i po sprawie ;]

    Mam lepszy pomysł: usztywnienie kieszeni spodni!

  • 14. Data: 2014-09-24 21:38:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:
    > Nastepna wpadka:
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/aktualizacja-ios-8-
    01.html
    > Pszemol, chyba sobie odpuszcze bo zamienia sie to w telenowele ;]

    Ostrzegałem Cię, abyś 8.0 nie instalował tylko poczekał na 8.1 :-)

  • 15. Data: 2014-09-24 21:49:01
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-24 21:37, Pszemol wrote:

    > Raczej nieracjonalne oczekiwanie niezniszczalnosci produktu, ktory NIE jest
    > dedykowany do pracy na poligonie czy nie ma służyć do wbijania gwoździ.

    No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu (a przynajmniej takiej
    skali). Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi
    telefonem? O poligonie? Caly czas jest mowa o typowym uzytkowaniu i
    typowym przenoszeniu telefonu - czyli kieszeni spodni. Phablety z
    Androidem da sie tak uzytkowac a phablet Apple'a nie???
    Czy Apple poza gumowym wdziankiem wypuscil juz serie torebek do
    przenoszenia tego precjozum?

    > I cieszę się z tego bardzo że odchudzili.

    Niestety Twoja radosc nie pokrywa sie z "radoscia" posiadaczy iPhone 6
    Plus Bend.

    > A idioci wciąż będą wpychać go do ciasnych spodni i dziwić się, że dachówka
    > im się zgięła.

    Masz racje, zle przenosza telefony, pacany...w kieszeniach, kto to
    widzial!!!

    > Raczej z oczekiwań klientów wynika, że to u nich z fizyką jest nieco na
    > bakier.

    Wyglada na to, ze znalazly sie procenty (chyba 28%), ktore przesiadly
    sie na nowe modele iPhone. Wczesniej mieli phablety konkurencji i bylo
    ok, teraz zas placz bo sie pogielo.

    > Mam lepszy pomysł: usztywnienie kieszeni spodni!

    To bedzie straszny widok patrzec na zakrwawione nogawki hipsterow.

    Pszemol, dam sobie chyba na luz z tym tematem, niezrecznie czuje sie
    kopiac lezacego ;]]]

  • 16. Data: 2014-09-24 21:50:31
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-24 21:38, Pszemol wrote:
    01.html

    > Ostrzegałem Cię, abyś 8.0 nie instalował tylko poczekał na 8.1 :-)

    Wiem, wiem - otwarta beta ;]
    Spoko, zainstalowalem tylko 8.0, aktualizacji zamieniajacej iPhona w
    iPoda touch (8.0.1) nie zdazylem zainstalowac.

  • 17. Data: 2014-09-24 22:21:31
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/24/2014 3:49 PM, atm wrote:
    > No pacz pan, konkurencja nie ma takiego problemu (a przynajmniej takiej
    > skali). Pszemol, czy w ktoryms miejscu podlo info o wbijaniu gwozdzi
    > telefonem? O poligonie?

    w tym miejscu padlo:
    https://www.youtube.com/watch?v=RVnO-3M0HNA
    <rs>

  • 18. Data: 2014-09-24 23:28:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

  • 19. Data: 2014-09-24 23:36:29
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 24 Sep 2014 17:20:21 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:

    >Czy to ważne? Ja jestem bardzo zadowolony że telefony są cienkie i lekkie
    >ze stopów alu i magnezu. I nie oczekuję od nich mechanicznej
    >niezniszczalności, jak niektórzy.

    >Kliknąłem i przejrzałem artykuł ale filmu nie chciało mi się oglądac. Te
    >wszystkie "testy" są śmiechu warte. Tak jak to rzucanie na podłogę.
    >
    >Chciałbym poznać osoby, które oczekują że telefonem zrobionym ze szkła i
    >aluminium można gwoździe w ściany wbijać....
    >
    >Jak to się mówi tutaj: "you cannot cure stupid".

    No. Jezeli X jest w Samsungu, to sie mowi "wada", jak to samo X jest w
    iPhone, to sie mowi "zaleta"

    To jest wlasnie syndrom g..a zawinietego w sreberko i udajacego
    czekolade

    A.L.

  • 20. Data: 2014-09-24 23:38:07
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2014-09-24 20:57, atm pisze:

    > Biorac pod uwage to co Apple robilo do tej pory, mozna sie spodziewac ze
    > iPhone 7 bedzie jeszcze cienszy a wytrzymalosc na zginanie bedzie na
    > poziomie tabliczki czekolady.

    Oj tam, będą w ofercie kevlarowe futerały w oficjalnym sklepie i
    jakieś tytanowe wkładki usztywniające do futerałów z kickstartera.
    Użytkownicy sobie jakoś poradzą, a przy okazji wzrośnie PKB.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.