  • 61. Data: 2014-09-26 23:24:16
    Temat: Re: Nowy ficzer w iPhone 6 Plus
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-26 23:02, Pszemol wrote:

> [...]
    > mruga dodatkowo do dzwonka jak ktoś do mnie dzwoni.
    >
    > Ale po co mi to??

    > Nie wiem skąd to bierzesz.

    > Bateria jest bardzo dobra a lepsze głośniki przydałyby się, ale tylko HTC
    > je dobrze rozwiązało.
    > Reszta ma ten sam problem co iPhone: kieruje dźwięk na bok zamiast w stronę
    > oglądającego.
    >
    > Co do ładowania bezprzewodowego to jest to wielka zmyła i dobrze o tym
    > wiesz.

    > Fascynująca konkluzja :-)

    > Ty sprawiałeś wrażenie ze nigdy Ci się takie zabawy nie nudzą.

    Ok, Pszemol walsnie znudzilo mi sie polemizowanie, zycze duzo zapalu
    abys mogl w dalszym ciągu dzielnie bronic chwaly i cnoty iPhone'a.
    Powodzenia :]

  • 62. Data: 2014-09-27 00:17:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-26 22:27, JoteR pisze:
> [...]

    Nowoczesny telefon nie ładuje się całą noc. Za długie ładowanie szkodzi
    telefonowi.
    Telefon powinien załadować się w ciągu 2-ch godzin. Przynajmniej mój się
    ładuje ok 2-ch godzin.

    --
    animka

  • 63. Data: 2014-09-27 00:25:39
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Twoja panika

    Nie moja. Mój telefon obywa się bez ładowania wystarczająco długo, żebym nie
    musiał dobierać partnerki pod kątem posiadania przez nią w domu pasującej
    ładowarki.
    A poza tym, zapasowa bateria do mojego telefonu doskonale mieści się w
    dowolnej kieszeni, nawet tej na dupie. I się nie wygina ;->
    Nie mówiąc już o tym, że jej wymiana to kilkanaście sekund. I bez potrzeby
    używania specjalistycznych wkrętaków Philipsa.

    > nie jest wynikiem tego, że życie masz urozmaicone tylko że nie
    > umiałeś sobie zorganizować odpowiednio czasu.
    > Nieregularność mylisz z urozmaiceniem.

    Znaczy - jednak prowadzisz ten ogłupiający tryb życia? To smutne, ale
    przynajmniej tłumaczy fakt spędzania tyle czasu na jałowym trollowaniu.

    JoteR

  • 64. Data: 2014-09-27 01:32:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m04h8k$3kg$1@dont-email.me...

    > to Tobie się tak wydaje

    Masti - fajnie że masz dobrą samoocenę, tak trzymać... :-)
    Ale uwierz mi, nie zrozumiałeś, no.

  • 65. Data: 2014-09-27 01:37:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Ale w tym Sony bateria starcza na 4 dni! Co oznacza, że można telefon
    > naładować w nocy z czwartku na piątek, w piątek po pracy pojechać na
    > weekendowy spływ kajakowy i w niedzielę wieczorem mieć jeszcze dość
    > energii, żeby sobie taksówkę pod stację kolejową zamówić. Odpada
    > ciąganie ze sobą power banku i wodoodpornego kondona na iPhone.

    Zrobiłeś tak kiedyś czy tylko teoretyzujesz?
    Sorki, może jestem jakiś dziwny, ale na kajakach wiosłuję, na nurkowaniu
    nurkuję a na wycieczkach w góry chodzę po górach a nie używam telefonu,
    więc może być schowany wyłączony w suchej torbie i nic mu się nie stanie.
    Zresztą ktoś, kto ma takie potrzeby może miec inny telefon, ktoś kto ma
    inne potrzeby inny - na tym polega różnorodność. Ja nie spałem w namiocie
    jakieś 20 lat, zawsze na noc jestem albo w domu albo w hotelu, więc
    z ładowaniem nie ma problemów, nawet w czasie nurkowania w Indonezji.

  • 66. Data: 2014-09-27 01:40:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

    > Nie moja.

    To czyja? Bo nie moja...

    > Mój telefon obywa się bez ładowania wystarczająco długo, żebym nie musiał
    > dobierać partnerki pod kątem posiadania przez nią w domu
    > pasującej ładowarki.

    Partnerki wybierać??? Bo nie stać Cię na drugą, swoją? :-)

    > A poza tym, zapasowa bateria do mojego telefonu doskonale mieści się
    > w dowolnej kieszeni, nawet tej na dupie. I się nie wygina ;->

    A po co Ci zapasowa bateria skoro ładunku w głównej podobno Ci starcza?

    > Nie mówiąc już o tym, że jej wymiana to kilkanaście sekund.
    > I bez potrzeby używania specjalistycznych wkrętaków Philipsa.

    Bo wymiana taka nie jest przewidziana jako codzienna rutyna, jak u Ciebie.

    > Znaczy - jednak prowadzisz ten ogłupiający tryb życia? To smutne, ale
    > przynajmniej tłumaczy fakt spędzania tyle czasu na jałowym trollowaniu.

    Który ogłupiający tryb życia? O czymś z własnego doświadczenia tu mówisz?

  • 67. Data: 2014-09-27 01:42:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...wp.pl> wrote in message

    > Nowoczesny telefon nie ładuje się całą noc.
    > Za długie ładowanie szkodzi telefonowi.
    > Telefon powinien załadować się w ciągu 2-ch godzin.
    > Przynajmniej mój się ładuje ok 2-ch godzin.

    Nie pleć bzdur w temacie na którym się nie znasz.
    Ładowanie kontrolowane jest bardzo dokładnie specjalistycznym
    układem elektronicznym który dostarcza baterii tyle energii ile
    ona potrzebuje, kiedy potrzebuje i w strumieniu takim jaki jest
    jej niezbędny. Ładowarka spełnia rolę zasilacza - po osiągnięciu
    100% naładowania baterii fakt włączenia ładowarki do prądu
    nie powoduje żadnej szkody.

  • 68. Data: 2014-09-27 06:17:43
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/24/2014 7:38 AM, atm wrote:
> [...]
    a-sie.html

    > Nastepne video pokazuje, ze Samsung niezaleznie od wysilku pozbawiony
    > jest tej funkcji, ehh:
    > http://antyweb.pl/iphone-6-plus-sie-wygial-note-3-ni
    e-co-teraz/

    tu masz cos do rozwiniecia swojej kolekcji:
    https://www.youtube.com/watch?v=Y0-3fIs2jQs#t=202
    <rs>

  • 69. Data: 2014-09-27 10:11:11
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-27 06:17, rs wrote:
> [...]
    a-sie.html

    e-co-teraz/

    > tu masz cos do rozwiniecia swojej kolekcji:

    Dzieki ;]
    Chyba mi zupelnie odpuscil temat nowego iPhone'a i to nawet nie jako
    potencjalny moj nowy sprzet ale jako kolejne urzadzenie na rynku.
    Mialem nadzieje na przelom, nowe rozwiazania. Cos co nawet u mnie wywola
    efekt wow...a tu tylko wiekszy ekran, troche szybsze komponenty,
    troche lepszy aparat, wyglad jest sprawa dyskusyjna, system nie
    przyniosl interesujacych nowosci.

    Aaaa, wrocimy jeszcze na chwile do bezpieczenstwa iCloud.
    Ostatnio Tim wystosowal list otwarty:
    http://www.spidersweb.pl/2014/09/tim-cook-list-do-kl
    ientow.html

    Moze sie jednak okazac, ze te zapewnienia to szczyt hipokryzji:
    http://pclab.pl/news59800.html

    Zobaczymy czy to prawda i czy cos z tego wyniknie

  • 70. Data: 2014-09-27 10:47:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 26 Sep 2014 18:37:44 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Zrobiłeś tak kiedyś czy tylko teoretyzujesz?

    Oczywiście. Wielokrotnie bywałem na obozach harcerskich. Zwykle jako gość
    dwa - trzy dni i na taką okazję mam dwusimowego Huawei'a, który nic nie ma,
    ale bateria trzyma tydzień i zapewnia łączność głosową.

    > Sorki, może jestem jakiś dziwny, ale na kajakach wiosłuję, na nurkowaniu
    > nurkuję a na wycieczkach w góry chodzę po górach a nie używam telefonu,
    > więc może być schowany wyłączony w suchej torbie i nic mu się nie stanie.

    A ja używam telefonu. Na przykład, żeby zapytać, czy załoga kajaku, która
    od godziny nie pojawia się w umówionym punkcie, guzdrze się, czy potrzebuje
    pomocy.

> [...]
    > jakieś 20 lat, zawsze na noc jestem albo w domu albo w hotelu, więc
    > z ładowaniem nie ma problemów, nawet w czasie nurkowania w Indonezji.

    A ja nie muszę dostosowywać swojego życia do cykli ładowania iPhone :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek