  • 1. Data: 2010-02-09 11:41:46
    Temat: Nowy komputer - jaki zasilacz
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Witam, zamierzam złożyć zestaw składający się z komponentów:
    Procesor Amd Phenom II X2 550 albo Amd Athlon II X4 620
    Pamięć 4GB DDR RAM
    płyta główna ASUS M4N78-AM
    dysk 1TB SATA
    nagrywarka DVD-RW
    karta graficzna GeForce GTS250 PCI-E

    No i teraz pytanie, jaki zasilacz powinienem do tego włożyć? Czy 450W
    wystarczy, czy będę musiał wyposażyć tą maszynę w 600W zasilacz?

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 2. Data: 2010-02-09 12:02:35
    Temat: Re: Nowy komputer - jaki zasilacz
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    >
    > No i teraz pytanie, jaki zasilacz powinienem do tego włożyć? Czy 450W
    > wystarczy, czy będę musiał wyposażyć tą maszynę w 600W zasilacz?

    Ja do podobnego zestawu z dwoma dyskami kupiłem Chiefteca 350W i śmiga.
    450-600W to możesz potrzebować jeśli celujesz w marki Tracer/Codegen albo
    jeśli kiedyś kupisz naprawdę bardzo mocną kartę graficzną.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 3. Data: 2010-02-09 15:55:09
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 9 Lut, 12:41, pioruns <c...@b...cy> wrote:
    > No i teraz pytanie, jaki zasilacz powinienem do tego włożyć? Czy 450W
    > wystarczy, czy będę musiał wyposażyć tą maszynę w 600W zasilacz?

    Markowe 300W (czyli takie które faktycznie potrafi dać z siebie stałe
    300W) by wystarczyło.

    --
    Regards
    Matt

  • 4. Data: 2010-02-09 16:00:07
    Od: Wiesław <n...@p...onet.pl>

    Dnia 09-02-2010 o 12:41:46 pioruns <c...@b...cy> napisał(a):

    > No i teraz pytanie, jaki zasilacz powinienem do tego włożyć? Czy 450W
    > wystarczy, czy będę musiał wyposażyć tą maszynę w 600W zasilacz?

    Dobry zasilacz 400W, będzie jeszcze z niezłym zapasem.

    Xigmatek Go Green 400W
    Enermax Eco80+ 400W
    Enermax Pro82+ 385W
    Seasonic S12II-380 Bronze 380W