  • 61. Data: 2019-03-17 21:05:35
    Temat: Re: Nowy zwyczaj drogówki?
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-17 18:37, Michał Baszyński wrote:

    > też tak myślałem, że wysyłając paczkomatem będę miał na miejscu w
    > maksimum dwa dni..
    > Tydzień "szła" przesyłka, z czego większość czasu przeleżała w
    > paczkomacie nadawczym..
    > Na reklamację InPost odpowiedział, że gwarantowany czas dostarczenia
    > przesyłki to dwa tygodnie..

    No, a przechowywania w odbiorczym 2 dni, czyli nawet jak nam na czasie
    nie zależy musimy przez te 2 tygodnie czuwać by nie wróciła.

  • 62. Data: 2019-03-18 08:18:01
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-03-10 o 17:16, Kris pisze:

    > Bo przegrał przetarg
    > Bo Poczta Polska w 2015 zaproponowała cenę dumpingową.

    Inpost też wygrał ceną poniżej swoich kosztów. Dlatego przesyłki nie
    docierały, zwykle nie było obowiązkowego podwójnego awizowania,
    doręczyciele byli z łapanki, na śmieciówkach, zatrudniani przez
    pośredników. Pomijam już, że placówki odbiorcze też były z łapanki.

    Bardzo chwalę paczkomaty, ale Inpost na pewno nie jest wzorcowym
    biznesem, zwłaszcza jako pracodawca.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2019-03-18 12:08:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-03-10 o 17:16, Kris pisze:

    >Inpost też wygrał ceną poniżej swoich kosztów. Dlatego przesyłki nie
    >docierały, zwykle nie było obowiązkowego podwójnego awizowania,

    Czy ponizej i czy dlatego nie docieraly ...

> [...]
    >pośredników. Pomijam już, że placówki odbiorcze też były z łapanki.
    >Bardzo chwalę paczkomaty, ale Inpost na pewno nie jest wzorcowym

    Jako pracodawca to nie wiem, ale chyba wole placowke z łapanki w
    sklepie czynnym 8-20, niz moją osiedlową poczte,
    ktora byla czynna 8-16 lub 12-18 jakos na przemian.

    Ale Poczta sie polepszyla.

    Teraz nie wiem czy atak uprzedzajacy - ale chca sie dobrac do
    paczkomatow przez prawo budowlane - ze bez zezwolenia ustawione ...

    J.

  • 64. Data: 2019-03-18 13:00:07
    Od: p...@g...com

    --Ale Poczta sie polepszyla. Teraz nie wiem czy atak uprzedzajacy - ale chca sie
    dobrac do paczkomatow przez prawo budowlane - ze bez zezwolenia ustawione ...

    ha ha ha niepoprawny optymista :-)

    przeciez to kompletni debile sa ... system istnieje w Niemczech od 2001-06 r czyli od
    18 lat a te gamonie mimo ze mieli gotowe rozwiazanie pod nosem to teraz probuja
    zaszkodzic konkurencji ? tam trzeba wyp.... wszystkich co listow nie roznosza bo
    durnie po prostu nie rokuja :-)

    https://de.wikipedia.org/wiki/Packstation

  • 65. Data: 2019-03-18 14:26:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >rozwiazanie pod nosem to teraz probuja zaszkodzic konkurencji ? tam
    >trzeba wyp.... wszystkich co listow nie roznosza bo durnie po prostu

    No ale widzisz - nie Dojcze Post, tylko DHL.

    DHL tez niby DP, ale kupili gotowa amerykanska firme ..

    A DHL w Polsce to nawet jakby gorszy niz Poczta Polska :-)

    J.

  • 66. Data: 2019-03-18 20:22:28
    Od: p...@g...com

    Zawsze podziwiam twoją umiejętność pomijania niewygodnych faktów;-)

    Eine Packstation ist ein Paketautomat von DHL, der Paket- und Expressdiensttochter
    der Deutschen Post AG.

  • 67. Data: 2019-03-18 21:02:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-03-2019 o 21:05, kk pisze:

    > No, a przechowywania w odbiorczym 2 dni, czyli nawet jak nam na czasie
    > nie zależy musimy przez te 2 tygodnie czuwać by nie wróciła.

    Już nie mówiąc o tym, że mogą sobie zawieźć Twoją przesyłkę do jakiegoś
    sklepu kilka km dalej, tłumacząc się, że paczkomat który masz 50 m od
    pracy jest przepełniony.
    I oczywiście nie dając do wyboru w takiej sytuacji żadnego innego, który
    byłby w kierunku w którym się poruszasz - oni wiedzą lepiej gdzie
    powinna być Twoja paczka przez najbliższe kilka dni....

  • 68. Data: 2019-03-18 22:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > który byłby w kierunku w którym się poruszasz - oni wiedzą lepiej
    > gdzie powinna być Twoja paczka przez najbliższe kilka dni....

    Moze i moga ale czy tak robią?
    Mnie sie zdarzyło tak raz na pewnie ze sto przesyłek przy czym roznica w
    odległosci wynosiła około kilometra, moze dwóch.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona