  • 1. Data: 2016-11-16 12:25:09
    Temat: Wyrywkowa kontrola trzeźwości nielegalna?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Nie pozwolił się skontrolować i odjechał :)

    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/spor-o-rutyn
    owe-kontrole-trzezwosci-u-kierowcow,692171.html

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-11-16 13:42:35
    Temat: Re: Wyrywkowa kontrola trzeźwości nielegalna?
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-11-16 o 12:25, Marek pisze:
    > Nie pozwolił się skontrolować i odjechał :)
    >
    > http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/spor-o-rutyn
    owe-kontrole-trzezwosci-u-kierowcow,692171.html

    Wyrywkowa (uzasadniona) legalna, rutynowa - NIE.

  • 3. Data: 2016-11-16 14:08:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    owe-kontrole-trzezwosci-u-kierowcow,692171.html

    > Wyrywkowa (uzasadniona) legalna, rutynowa - NIE.

    a w jaki sposób wyrywkowa może być uzasadniona?
    Bo albo widać, zę jest nawalony i wtedy nie jest wyrywkowa, albo nie i
    wtedy nie jest uzasadniona

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-11-16 14:14:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:
    owe-kontrole-trzezwosci-u-kierowcow,692171.html

    >a w jaki sposób wyrywkowa może być uzasadniona?
    >Bo albo widać, zę jest nawalony i wtedy nie jest wyrywkowa, albo nie
    >wtedy nie jest uzasadniona

    Jeszcze mozna wziac przyklad z USA, kraju milujacym prawa obywateli.
    Tam wyrywkowa jest dopuszczalna, a taka "widac ze jest nawalony" nie.
    Tzn jak naprawde widac, to oczywiscie mozna, ale nie moze byc tak, ze
    policja zatrzymuje do kontroli kogo tam policja chce, pod byle
    pretekstem - a bo on jakos niepewnie jechal, czy murzyn, to trzeba
    sprawdzic czy auto niekradzione.

    Albo jedzie wyraznie zygzakiem, albo robimy masow0-wyrywkowa z
    niedyskryminujacymi kryteriami - np zatrzymujemy co piate auto ...

    J.

  • 5. Data: 2016-11-16 15:18:58
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-11-16 o 14:08, masti pisze:

    owe-kontrole-trzezwosci-u-kierowcow,692171.html

    > a w jaki sposób wyrywkowa może być uzasadniona?
    > Bo albo widać, zę jest nawalony i wtedy nie jest wyrywkowa, albo nie i
    > wtedy nie jest uzasadniona

    Wyrywkowa czyli nie ogólna, czyli tylko taka w której zachodzi
    podejrzenie że delikwent jest pod wpływem. Czyli nie zatrzymujemy tego
    kierowcy żeby poprawić sobie wizerunek w pracy a mamy uzasadnione
    podejrzenie, na tyle że wymaga skontrolowania.

  • 6. Data: 2016-11-16 15:24:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

> [...]
    > kierowcy żeby poprawić sobie wizerunek w pracy a mamy uzasadnione
    > podejrzenie, na tyle że wymaga skontrolowania.

    to nie jest wyrywkowa

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2016-11-16 15:32:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 16.11.2016 15:24, masti wrote:

    > to nie jest wyrywkowa

    Whatever... w każdym razie tak to właśnie powinno wyglądać.
    Zatrzymywać tylko gdy jest za co.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2016-11-16 19:40:34
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 16.11.2016 o 12:25, Marek pisze:
    > Nie pozwolił się skontrolować i odjechał :)
    >
    > http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/spor-o-rutyn
    owe-kontrole-trzezwosci-u-kierowcow,692171.html
    U nas dowód zdobyty z naruszeniem prawa jest dowodem, to nie USA.
    A co zrobić w sytuacji takiej kontroli? Odjechać i liczyć na to, że nie
    zastrzelą?
    Ostatnio w Katowicach na Lwowskiej było dmuchanie. Ruch spory,
    policjantów dwóch, dmuchanie na obu pasach. Nikt nie protestował.
    Jacek

  • 9. Data: 2016-11-16 20:42:10
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacek w

    > Ostatnio w Katowicach na Lwowskiej było dmuchanie. Ruch spory,
    > policjantów dwóch, dmuchanie na obu pasach. Nikt nie protestował.

    Widać lubią to obie strony, dmuchające i dmuchane...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2016-11-16 21:31:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Nov 2016 14:14:56 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > policja zatrzymuje do kontroli kogo tam policja chce, pod byle
    > pretekstem - a bo on jakos niepewnie jechal, czy murzyn, to trzeba

    G. prawda. Zatrzymali mnie tam kiedys (Wyoming) bo właśnie
    niepewnie (wg ich relacji) zmieniłem pas. Myśleli że jestem pod
    wpływem.

    --
    Marek