  • 1. Data: 2017-05-25 11:15:32
    Temat: Nr 123 w Plusie
    Od: Marek <f...@f...com>

    Dzwoniąc na 123 w Plusie odzywa się fax/modem. Co to za usługa?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-05-25 12:10:35
    Temat: Re: Nr 123 w Plusie
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.05.2017 11:15, Marek pisze:
    > Dzwoniąc na 123 w Plusie odzywa się fax/modem. Co to za usługa?

    Wdzwaniany dostęp do internetu. Takie 0202122, jeśli ktoś jeszcze
    pamięta. Wszyscy operatorzy GSM mieli takie numery dostępowe.
    Ale że to jeszcze działa...

    MJ

  • 3. Data: 2017-05-25 15:03:55
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Wdzwaniany dostęp do internetu. Takie 0202122, jeśli ktoś jeszcze
    > pamięta. Wszyscy operatorzy GSM mieli takie numery dostępowe.
    > Ale że to jeszcze działa...
    >
    > MJ

    Właśnie poczułem się staro bo pamiętam do czego służyły 123 i 321 w
    Plusie...

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)

  • 4. Data: 2017-05-25 15:51:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 25 May 2017 13:03:55 GMT, Krzysztof Staniorowski
    <n...@k...net> wrote:
    > Właśnie poczułem się staro bo pamiętam do czego służyły 123 i 321 w
    > Plusie...

    A ja już zdążyłem zapomnieć. Internet też.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-05-25 16:44:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >Wdzwaniany dostęp do internetu. Takie 0202122, jeśli ktoś jeszcze
    >pamięta. Wszyscy operatorzy GSM mieli takie numery dostępowe.
    >Ale że to jeszcze działa...

    Moment, bo to nie takie proste w GSM.

    Jesli polaczenie bedzie typu Data, to sie polaczy ze zdalnym dostepem,
    ale nic nie bedzie slychac.

    Jesli polaczenie bedzie typu Audio ... to tor foniczny w GSM jest za
    slaby, zeby prawidlowo piski modemowe przeslac.
    No moze 200-300 baud FSK by przeszlo.

    No to teraz ciekawe - jakis zbyt ambitny serwer dostepowy postawili,
    co na polaczenia Audio tez zareaguje, odbierze i zapiszczy, zupelnie
    niepotrzebnie ?
    [albo i potrzebnie - kasa leci :-)]

    Ja tam tych poczatkow Plusa nie pamietam, ale o ile pamietam, to dosc
    wczesnie pojawila sie oferta internetu u wszystkich (obu ?)
    operatorow.
    I to bylo 123 ?

    O ile pamietam, to udalo mi sie tez polaczyc z (0)202122, choc to
    wymagalo operatora, ktory pozwoli na polaczenia Data z proxy
    modemowym.
    Dosc standardowa usluga, ale niektorzy zdaje sie wymagali wykupienia
    odpowiedniej uslugi.

    J.