  • 1. Data: 2023-09-16 23:57:24
    Temat: gdzie kupujecie części?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    o ile jeszcze kupujecie
    priorytet żeby nie nadziać się na podróby

    Coś dziwnego stało się z rynkiem części w Polsce.
    U znanych sprzedawców ceny zdupy. Sprzedają czy eksponaty gromadzą?
    Rozrzut cen jak z ruskiej pepeszy.
    Ceneo ich nie wyszukuje. Nie zapłacili haraczu?

    https://intercars.pl/produkty/235838-wahacz-trw-jtc3
    48
    https://motostacja.com/p/TRW-JTC348/
    https://www.iparts.pl/czesc/wahacz-zawieszenia-kola-
    trw-jtc348,0-161-jtc348-326002.html
    https://e-autoparts.pl/wahacz-zawieszenie-kola-p-229
    214.html
    https://superparts.pl/wahacz-trw-jtc348-4d0407693ac-
    audi-skoda-vw/297271
    https://autowanda.pl/czesc/wahacz-drazek-reakcyjny-t
    rw-jtc348,2co8v
    https://www.autodoc.pl/trw/2202127
    https://www.amazon.pl/TRW-JTC348-%C5%9Awiece-zaplono
    we/dp/B00CGMSPVG

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2023-09-17 01:07:00
    Temat: Re: gdzie kupujecie części?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.09.2023 o 23:57, PiteR pisze:
    > o ile jeszcze kupujecie
    > priorytet żeby nie nadziać się na podróby

    Gdzie taniej, a jak części podpadają lub odstają jakością od tego czego
    się spodziewałem, to odsyłam i kupuję gdzie indziej.
    A że Amazon i Allegro mają za darmo zwroty(Prime i Smart), to głownie tam.

  • 3. Data: 2023-09-17 21:23:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-16 o 23:57, PiteR pisze:
    > o ile jeszcze kupujecie
    > priorytet żeby nie nadziać się na podróby

    Że też jeszcze chce się komuś samemu dłubać
    i martwić się o części. Ostatnio to chyba samodzielnie
    coś w aucie wymieniałem 20 lat temu a teraz mi się już nie chce
    i zostawiam problemy zaopatrzenia warsztatowi.
    Kiedyś jeszcze olej dolewałem, ale teraz przeszedłem na wymianę
    co 10-12 tys to nawet dolewać nie trzeba mimo leciwego wieku auta.

  • 4. Data: 2023-09-18 10:51:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Sep 2023 22:57:24 +0100, PiteR wrote:
    > o ile jeszcze kupujecie
    > priorytet żeby nie nadziać się na podróby
    >
    > Coś dziwnego stało się z rynkiem części w Polsce.
    > U znanych sprzedawców ceny zdupy. Sprzedają czy eksponaty gromadzą?

    od oryginału, po chinską jakosc ..

    > Rozrzut cen jak z ruskiej pepeszy.
    > Ceneo ich nie wyszukuje. Nie zapłacili haraczu?

    Ceneo wyszukuje tylko tych, którzy płacą.

    > https://intercars.pl/produkty/235838-wahacz-trw-jtc3
> [...]

    Jak rozumiem - konkretny wahacz TRW ... i jaki rozrzut cen?

    J.

  • 5. Data: 2023-09-18 17:53:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:jeqe6bgxhfz3$.1noad658vucxk.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

> [...]
    rw-jtc348,2co8
    we/dp/B00CGMSP

    > Jak rozumiem - konkretny wahacz TRW ... i jaki rozrzut cen?

    tak ten sam wahacz tej samej marki TRW od tej ssamej strony kierowcy.

    u jednego 280zł a u drugiego 512 zł

  • 6. Data: 2023-09-18 18:04:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ue7jg5$gqa$1$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

    > Że też jeszcze chce się komuś samemu dłubać

    no ja po to kupuje graty zeby w nich dłubać. Takie hobby.
    To mnie odstresowuje.

    Znowu sytuacja ze mam kupe kasy a nie ma od ręki towaru
    teraz natychmiast po normalnej cenie to mnie wkurwia do białosci.

    > i martwić się o części.

    części jak bułki

    > Ostatnio to chyba samodzielnie coś w aucie wymieniałem 20 lat temu
    > a teraz mi się już nie chce i zostawiam problemy zaopatrzenia
    > warsztatowi.

    w warsztacie to oprychy pracują
    aby szybko.

    nikt tak dobrze nie naprawi jak ty sam sobie zadbasz.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 7. Data: 2023-09-18 19:47:50
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.09.2023 o 18:04, PiteR pisze:

    > Znowu sytuacja ze mam kupe kasy a nie ma od ręki towaru
    > teraz natychmiast po normalnej cenie to mnie wkurwia do białosci.

    No, mnie też ta inflacja wkurwia. Wczoraj kupowałem bułki i na regale
    było 0,90zł nim doszedłem do kasy to już było po 1,05zł

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 8. Data: 2023-09-18 21:30:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uea2ht$34kgr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > No, mnie też ta inflacja wkurwia. Wczoraj kupowałem bułki i na
    > regale było 0,90zł nim doszedłem do kasy to już było po 1,05zł

    dobrze, że nie były nadziewane wsadem dewizowym bo złoty osłabł

    --
    Piter

    Bóg Honor Xiaomi

  • 9. Data: 2023-09-20 07:19:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-18 o 17:53, PiteR pisze:
> [...]
    rw-jtc348,2co8

    > tak ten sam wahacz tej samej marki TRW od tej ssamej strony kierowcy.

    Jest kilka powodów.
    Ten, co kasuje 520 ma własne central logistyczne, magazyny, masę ludzi
    do obsługi i wyższe koszty obsługi.
    I dla klienta indywidualnego ma ceny jakie ma, bo to plankton i
    pojedyncze zamówienie go trochę jednak uwiera (*)

    Ten co ma 280 codziennie zamawia parę setek części u ww hurtownika i
    dlatego ma ceny duuużo lepsze.

    (*)
    Wszedłem w linka intercars - 520. Po zalogowaniu na swoje konto (z 5 lat
    albo i więcej temu coś tam zamawiałem parę dupereli, bo miałem i ch
    magazyn przy pracy - konto zostało). No więc po zalogowaniu - cena 420.

    I tu mi się przypomniała rozmowa ze znajomym mechanikiem, z 5
    największych miast w Polsce. Na pytanie dlaczego u ciebie tak drogo?
    Odpowiedział: Chcą płacić, to dlaczego mam nie brać.
    A kolejki ma na 2 tygodnie do przodu. :)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2023-09-20 13:48:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uedv58$86m$1$pisk@news.chmurka.net>
    user Pete pisze tak:

> [...]
    > I dla klienta indywidualnego ma ceny jakie ma, bo to plankton i
    > pojedyncze zamówienie go trochę jednak uwiera (*)

    i tak i nie

    ma na stanie ma, jak się trafi jeleń to sprzeda, sam tak bym robił na
    allegro i mieszkanie tez bym tak sprzedawał jak znajomy. Wyjebał taką
    cenę z kosmosu że plomby dzwoniły i sprzedał.

    > Ten co ma 280 codziennie zamawia parę setek części u ww hurtownika
    > i dlatego ma ceny duuużo lepsze.

    nie przesadzaj z różnicą , rozumiem 50zł
    nie zależy im mają wyjebane.

    pucułowaty Łukasz w adidaskach przyjdzie z warstatu, zryczy, zażartuje
    da kuksańca w ramię i złoży zamówienie.

> [...]
    > 5 lat albo i więcej temu coś tam zamawiałem parę dupereli, bo
    > miałem i ch magazyn przy pracy - konto zostało). No więc po

    nadal od chuja

> [...]
    > drogo? Odpowiedział: Chcą płacić, to dlaczego mam nie brać.
    > A kolejki ma na 2 tygodnie do przodu. :)

    ludzie to debile

    im wyższy rocznik 1990+ tym większy debil.

    Właśnie obserwuje kolesia który na kolejne usterki w samochodzie
    zamiast je naprawić za 5000zł przebąkuje o kupieniu nowego samochodu za
    90 tys zł.