  • 1. Data: 2019-02-04 13:17:08
    Temat: O to co nas czeka w przyszłości.
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Np stanie auto na środku drogi i nic się nie dzieje bo...
    robi się aktualizacja oprogramowania :)

    https://www.dobreprogramy.pl/Nowoczesny-samochod-sta
    nal-na-srodku-drogi-poniewaz-komputer-instalowal-akt
    ualizacje,News,100113.html

    Najlepsze w tym jest to że nawet nie byli w stanie wysiąść
    z samochodu ani szyby uchylić.
    Całe szczęście że to tylko Chińczycy :) i raczej nam nie grozi ich myśl
    technologiczna :)
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2019-02-04 13:18:14
    Temat: Re: O to co nas czeka w przyszłości.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    tualizacje,News,100113.html
    >Najlepsze w tym jest to że nawet nie byli w stanie wysiąść

    A z tylu jedzie Tir ...

    >Całe szczęście że to tylko Chińczycy :) i raczej nam nie grozi ich
    >myśl
    >technologiczna :)

    No nie wiem, nie wiem ...

    J.

  • 3. Data: 2019-02-04 13:30:48
    Od: p...@g...com

    --Całe szczęście że to tylko Chińczycy :) i raczej nam nie grozi ich myśl
    technologiczna :)

    to nie sa amatorzy ktorych nalezy lekcewazyc i ida droga wymiany baterii zamiast ich
    czasochlonnego ladowania co moze (lecz oczywiscie nie musi) rozwalic konkurencje :-)

    https://www.nio.io/de_DE/about
    https://www.youtube.com/watch?v=gc_osZqQ0GQ
    https://www.nio.io/de_DE?noredirect=
    https://www.elektroauto-news.net/2018/nio-es6-elektr
    o-suv-510-kilometer-reichweite-45800-euro

  • 4. Data: 2019-02-04 20:10:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Np stanie auto na środku drogi i nic się nie dzieje bo...
    > robi się aktualizacja oprogramowania :)

    Pisz co chcesz, ale sąsiad pojechał wczoraj X5 do Berlina na montaż
    webasto w ASO, a dzisiaj widziałem że wrócił modelem S.

    Albo wymienił albo BMW w zastępstwie daje elektryki.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz