  • 1. Data: 2010-06-25 13:48:09
    Temat: [ODDAM ] kilkanascie wydan EdW '96-'98 /Zabrze/
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    Witam!

    Wiem ze to nie grupa ogloszeniowa, ale posiadam kilkanascie wydan
    Elektroniki dla Wszystkich. Z uwagi na porzadki musze sie tego pozbyc.Mysle
    ze jest to ciekawy zbior informacji dla mlodych elektronikow.
    Gazety sa do odebrania za DARMO. Jedyny warunek odbior osobisty w Zabrzu.
    Wszelki zapytania : e...@o...nospam.pl

    (mail bez nospam)
    Pozdrawiam!
    KM

  • 2. Data: 2010-06-25 18:52:52
    Temat: Re: [ODDAM ] kilkanascie wydan EdW '96-'98 /Zabrze/
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "KM" <n...@o...pl> wrote in message news:i02c2q$8ro$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Gazety sa do odebrania za DARMO. Jedyny warunek odbior osobisty w Zabrzu.

    ogloszenie nieaktualne!

    Pozdrawiam!