  • 1. Data: 2010-10-04 11:37:40
    Temat: [OPONY] Goodyear czy Continental?
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    Nie bić! ;)

    do przednionapędówki: 185/65R15
    do tylnionapędówki: 195/65R15

    Goodyear UltraGrip 7+ czy Continental ContiWinterContact TS830? Opinie
    obydwu dobre, cena podobna, doświadczenie mam co najwyżej z letnimi
    Conti (Eco EP, EcoContact 3).

    Które?

    S.

  • 2. Data: 2010-10-04 12:02:12
    Temat: Re: [OPONY] Goodyear czy Continental?
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-10-04 11:37:40 Stefan Szczygielski

    > Goodyear UltraGrip 7+

    Jeżdżę na tych, są ciche i bezpieczne. Więcej:
    http://www.oeamtc.at/index.php?type=article&menu_act
    ive=&id=1143433&disp
    lay_mode=wide

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2010-10-04 12:04:32
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 11:37:40 +0200, Stefan Szczygielski napisał(a):

    > Goodyear UltraGrip 7+ czy Continental ContiWinterContact TS830?

    Dwa sezony miałem w Lybrze UG 7+ - to chyba najlepsze opony zimowe jakie
    miałem w aucie (a kilka kompletów było mi dane już poużywać). Bardzo
    przewidywalna (na mokrym) i fajna opona (na suchym stabilna i cicha) - z
    niesamowitą wręcz siłą 'uciągową' pod górkę po śliskim.
    Co do tego modelu Continentala to Ci nic nie powiem - nie dane mi było
    go używać.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 4. Data: 2010-10-04 13:03:27
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> wrote in message
> [...]
    >
    > Goodyear UltraGrip 7+ czy Continental ContiWinterContact TS830? Opinie
    > obydwu dobre, cena podobna, doświadczenie mam co najwyżej z letnimi Conti

    Witam!

    Uzywam w Touranie UG 7+ > Opony sa cichutkie, dobrze trzymaja sie drogi,
    jadac normalnie ciezko "zerwac" przyczepnosc. Zima probowalem ostrego
    wchodzenia w zakrety i naprawde bylem zaskoczony jak trzymaja sie
    nawierzchni.
    Osobiscie szczerze polecam.

    Pozdrawiam!
    KM

  • 5. Data: 2010-10-04 20:04:54
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 04.10.2010 13:03, KM pisze:
    > Uzywam w Touranie UG 7+
    > Osobiscie szczerze polecam.

    Dzięki za opinie, +3 dla UG. ;)

    Nikt nie używał jeszcze Continentali? Ten model to wszedł dopiero teraz?

    S.

  • 6. Data: 2010-10-04 20:23:11
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał w
    wiadomości news:i8d506$bp2$1@news.onet.pl...
    > Dzięki za opinie, +3 dla UG. ;)
    > Nikt nie używał jeszcze Continentali? Ten model to wszedł dopiero teraz?
    > S.

    Ja kupiłem zeszłej jesieni TS830 i również moge szczerze polecic, opona
    zapewnia dobra trakcje, jest przewidywalna w każdych warunkach.
    Zeszłej zimy zawsze pozwalała mi na wzjechanie i wyjechanie z parkingu, jako
    jedno z nielicznych aut sobie radziło bez problemów. W drugim aucie miałem 3
    letnie Dunlopy i codziennie walczyłem o wyjazd z miejsca i później wjazd na
    nie, troche to wina szerszj opony, troche napędu, ale CWC TS830 to jak dla
    mnie rewelacyjna opona.
    Reasumując obie opony są rewelacyjne jak na swoją cene i tu każdy wybór Cię
    zadowoli :)

    Pozdr

  • 7. Data: 2010-10-04 20:56:26
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Stefan Szczygielski* wrote in <news:i8d506$bp2$1@news.onet.pl>:
    > Dzięki za opinie, +3 dla UG. ;)
    > Nikt nie używał jeszcze Continentali? Ten model to wszedł dopiero teraz?
    > S.

    Ja uzywalem kiedys Conti, ale nie zimówek i nie w tym rozmiarze. Powiem tak -
    nigdy więcej nie chcę kupić opon tej marki.

    pozdr, rdx
    --
    100.000 km w BMW - http://bit.ly/cmgooP - urzekła mnie Twoja historia

  • 8. Data: 2010-10-04 21:12:45
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-10-04 20:04, Stefan Szczygielski pisze:

    > Dzięki za opinie, +3 dla UG. ;)
    >
    > Nikt nie używał jeszcze Continentali? Ten model to wszedł dopiero teraz?

    teraz to wszedł nowszy model TS830P - ponoć jeszcze odrobinę poprawiony.
    Na TS830 przejeździłem dwie zimy i mogę potwierdzić opinie, że na
    prawdziwą zimę (śnieg!) trudno znaleźć coś lepszego (RWD, w124 E250D
    kombi).
    Ale IMHO i ten Goodyear i Conti są porównywalne - którą nie wybierzesz
    powinieneś być zadowolony. Ja bym w tej sytuacji zrobił to samo, co
    wtedy gdy je kupowałem - popatrzył na cenę i wziął tańsze z nich.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 9. Data: 2010-10-04 21:44:07
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja uzywalem kiedys Conti, ale nie zimówek i nie w tym rozmiarze. Powiem
    > tak - nigdy więcej nie chcę kupić opon tej marki.

    Uzywałem kiedyś ContiPremiumContact 205/60R15 i twierdziłem to samo. Opona
    beznadziejna, zużyte Barum* były lepsze pod każdym względem...
    Ale zimówki Conti jednak robi sensowne, może nie skreślaj ich tak
    definitywnie ;)

    * - tak, wiem do jakiej grupy należy Barum... ale nie musze wszystkiego
    rozumieć ;)

    Pozdr

    PS. CWC TS 830 mam w rozmiarze 195/65R15.

  • 10. Data: 2010-10-07 19:32:47
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    On 2010-10-04 22:47, J_K_K wrote:
    > Użytkownik "Stefan Szczygielski" <g...@s...eu.org> napisał

    > Frigo1 dały radę bez problemu.

    Bo frigo1 to legenda. Proste klockowe opony wgryzaly sie w snieg
    fantastycznie. Glosne i beznadziejne bez sniegu, pokaszywaly klase w
    warunkach ekstremalnych.
    Teraz kupilem TS830 [205/55R16]. Tylko dlatego, ze mialem poprzednio na
    tym samochodzie 810 i byly (sa jeszcze dwie) znakomite.
    Na 124 mialem UG7+ [195/60R15] i tez nie narzekalem. A mieszkam poza
    miastem.

    --
    pzdr - Zygmunt