  • 1. Data: 2010-10-04 11:52:18
    Temat: bledna decyzja = SM / laweta
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    Czesc,

    Jako żem zmorzon chorobą i 38 stopni mam na karku, zgodnie ze starymi prawdami,
    życie mnie nie oszczędza na żadnym froncie :). Musiałem na chwilę odwiedzić
    lekarza i podjąłem błędną decyzję - na 10 minut zatrzymałem się na zakazie.

    Kiedy wróciłem do samochodu, była już laweta i miły pan ze Straży Miejskiej
    fotografował mi Fiestusię.

    I teraz tak - otrzymałem 100 zł mandatu za złe parkowanie i jeden punkt karny.
    To mi się należało. Tak po prawdzie to mogłem jeszcze dostać za 1,5 metra
    chodnika.

    Natomiast ponoć mam jeszcze dostać fakturę za usługę holowniczą i to mi się nie
    podoba, bo:
    1. Z jakiej racji mam zasilać kasę jakiejś firmy pociotka burmistrza za
    wykroczenie drogowe?
    2. Usługa nie została wykonana - holownik nie przesunął Fiesty ani o centymetr.
    Tak po prawdzie to nawet jej nie zapiął kompletnie.
    3. Tenże holownik nie musiał wracać bezproduktywnie do bazy, bo 10 minut później
    miał już zapięty kolejny pojazd - więc nie przyjechał na darmo.

    Pytanie do doświadczonych z Was - jak wygląda sprawa tej "faktury za holowanie"?
    Jakby coś, "spamboks" na o2 jest w pełni działającą skrzynką pocztową.

    Dzieki za pomoc i proszę o powstrzymanie się od dyskusji filozoficznych jakie to
    zło wyrządziłem zajmując chodnik, którym i tak nikt nie chodzi.

    pozd, rdx

    --
    ___ ___ __ _ _
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.nora.pl

  • 2. Data: 2010-10-04 12:11:07
    Temat: Re: bledna decyzja = SM / laweta
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 4 Oct 2010 11:52:18 +0200, radxcell napisał(a):

    > Dzieki za pomoc i proszę o powstrzymanie się od dyskusji filozoficznych jakie to
    > zło wyrządziłem zajmując chodnik, którym i tak nikt nie chodzi.

    Nie wiem jak to wygląda od strony prawnej, ale w Gdańsku jak przyjechał
    holownik, to na oczach kumpla załadował furę i pojechał. Żadne protesty nie
    pomogły. Dołożył jeszcze na taryfę, na jakieś zadupie i za parking. w Twoim
    przypadku i tak poszło ulgowo. Probować możesz, ale cienko widzę szansę na
    wywalczenie czegoś. Zlecenie na holowanie daje Urząd Miasta, Ty tylko masz
    zapłacić.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-10-04 12:23:20
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Przemysław Bernat* wrote in <news:1sapzlvoy4l14.1ffi8vi809lnp.dlg@40tude.net>:
> [...]
    > pomogły. Dołożył jeszcze na taryfę, na jakieś zadupie i za parking. w Twoim

    Ładnie ulgowo, 5 stówek psu pod ogon...

    Jeśli wierzyć ludziom, którzy nie zgadzali się ze mną nt kosztów samochodu [1]
    albo niektórym na tej grupie, to niektórzy przez rok tyle na samochód nie
    wydają... :)

    pozdr, rdx
    [1] http://bit.ly/crVp6y

  • 4. Data: 2010-10-04 12:28:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ładnie ulgowo, 5 stówek psu pod ogon...

    ulgowo, nie zapominaj, ze mogles dodatkowo zaplacic za dojazd do miejsca
    postoju auta po odcholowaniu, za parking, o straconym czasie i nerwach nie
    wspominam

  • 5. Data: 2010-10-04 12:29:13
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    radxcell pisze:

> [...]
    > albo niektórym na tej grupie, to niektórzy przez rok tyle na samochód nie

    Jak Cię obciążą, możesz temat pociągnąć i się zorientować, czy za ten
    sam przyjazd/odjazd holownika zapłaciłeś Ty i inny kierowiec. Bo jeśli
    tak, to jest coś nie tak.

    Seco

  • 6. Data: 2010-10-04 12:31:53
    Od: "andrzej" <k...@a...de>

    > *Przemysław Bernat* wrote in
    >
    > Ładnie ulgowo, 5 stówek psu pod ogon...

    Jak Ci się chce to najwyżej sprawdź, czy miasto/SM mogło Cię skasować. Może byli
    nadgorliwi.

    --
    andrzej

    Naprawa i wymiana szyb samochodowych u klienta
    www.auto-szyby.opx.pl www.agi.de
    Zatrudnimy w całym kraju mechaników i handlowców z doswiadczeniem w branży

  • 7. Data: 2010-10-04 12:34:02
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    >
    > Dzieki za pomoc i proszę o powstrzymanie się od dyskusji filozoficznych jakie to
    > zło wyrządziłem zajmując chodnik, którym i tak nikt nie chodzi.

    ad1. Zapłacisz tej firmie za aktywną gotowość. A że należy do czyjegoś pociotka
    oznacza że zapłacisz na pewno.
    ad2. Patrz wyżej.
    ad3. Patrz wyżej.

  • 8. Data: 2010-10-04 12:40:03
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *andrzej* wrote in <news:i8caeu$s2j$1@news.onet.pl>:
    > Jak Ci się chce to najwyżej sprawdź, czy miasto/SM mogło Cię skasować. Może
    > byli nadgorliwi.

    Masz na myśli czy był tam znak zakazu? Był. :)

    pozdr, rdx

  • 9. Data: 2010-10-04 12:45:26
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    W dniu 2010-10-04 12:40, radxcell pisze:

    > Masz na myśli czy był tam znak zakazu? Był. :)

    Nie, Ustawodawca zapisał że holowanie wówczas i tylko wówczas gdy Twój
    pojazd utrudnia ruch lub stwarza zagrożenie dla ruchu. Więc jak?

  • 10. Data: 2010-10-04 13:02:03
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *S P 1 Q X L* wrote in <news:4ca9b04d$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>:
    > Nie, Ustawodawca zapisał że holowanie wówczas i tylko wówczas gdy Twój
    > pojazd utrudnia ruch lub stwarza zagrożenie dla ruchu. Więc jak?

    Ani jedno ani drugie. Za to pod znakiem B-36 była tabliczka T-24.

    Natomiast nie było to miejsce opisane:
    "Tabliczkę stosuje w pobliżu obiektów takich jak banki, sądy, obiekty wojskowe
    oraz w miejscach, gdzie pozostawienie pojazdu utrudnia lub zagraża
    bezpieczeństwu ruchu drogowego." Samochód w całości zajmował chodnik, nota bene
    nie uczęszczany w ogóle przez pieszych.

    Jaką ustawę masz na mysli?

    pozdr, rdx